Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek 70x70x160cm tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste kweek 70x70x160cm tent

    Korting op 420shop
    Nou hierbij mijn eerste kweek verslag. Trouwens dit is ook mijn eerste kweek ,wordt dus fijn dubbel ontmaagd hier.

    Mijn naam is henri ( geen hebri ) de trailer park boys kijkers snappen hem vast wel maar Ricky ( mijn avatar ) spreekt alles altijd verkeerd uit.

    Het begon allemaal na een gesprekje met een collega die had via:

    https://www.dutch-headshop.nl/dutch-...et-wiet-kweken.

    Een al in one setje en dacht dat is wel grappig ga ik ook eens proberen.
    ​​​​​​
    maar ja ik heb blijkbaar zwarte vingers ipv groene. Want er zaten 2 zaadjes bij en 1 daarvan kwam niet eens even gedag zeggen en de 2e kwam boven en strekte zich gelijk naar de hemel want een dag later was hij geknapt en helaas overleden.

    Na dit verlies verwerkt te hebben. Heb ik dit forum gevonden (helaas want nu ben ik dus professioneel aan de kweek geslagen, nou volgens de wet dan .

    Heb een tentje gekocht een mars hydro 70x70x160.
    Groter lukt mij niet ivm te weinig vrije ruimte in mijn hutje.

    https://marshydro.eu/products/mars-h...0cm-grow-tent/

    zie foto 1. filedata/fetch?id=1715744&d=1653711962&type=thumb

    Verder gebruik ik een tijdelijke led tot mijn Mars hydro st 1000 binnen is.

    Zie foto 2. filedata/fetch?id=1715703&d=1653712140&type=thumb

    https://marshydro.eu/products/mars-h...ed-grow-light/

    Heb na mijn eerste 2 zaadjes ( auto pineapple express ).
    5 zaadjes erbij gekocht in de hoop dat hier er 1 van uit zo komen. Maar er zijn er uiteindelijk 4 geworden. ( Purple haze non auto ).

    Zie foto's 3 tm 5. filedata/fetch?id=1715746&d=1653712421&type=thumb filedata/fetch?id=1715747&d=1653712421&type=thumb filedata/fetch?id=1715749&d=1653712421&type=thumb

    Verder heb ik een ventilator en filter besteld ( komt vandaag 28-5 binnen).

    https://kwekenmetled.nl/g-tools-buis...t-filter-480m3.

    Zit nu nog een ventilator in die ik nog had liggen.

    Heb ook een ventilator binnen in de tent opgehangen en deze komt bij de action vandaan.

    Zie foto 6. filedata/fetch?id=1715751&d=1653712680&type=thumb deze is al overleden.

    Heb ook nog een led strip van ome alie opgehangen deze had ik ook nog liggen is een USB strip.

    zie foto 7. filedata/fetch?id=1715750&d=1653712998&type=thumb

    https://a.aliexpress.com/_u9cltV

    heb nog een temperatuur en lv meter opgehangen dit is een bluetooth ding van Xiaomi hier heb ik mijn huis mee geautomatiseerd van daar de keuze. Kan bijvoorbeeld instellen dat als bepaalde temp bereikt is dat hij dan mijn huis ventilatie aanzet of mijn ramen open/dicht doet.

    Zie foto 8.

    € 9,65 50%OFF | Xiaomi Mijia Thermometer Hygrometer 2 Smart Bt Lcd-scherm Digitale Xiaomi Mi Bt Temperatuur Vochtigheid Sensor Vochtmeter App
    https://a.aliexpress.com/_vrHIXH

    Het grote avontuur kan nu beginnen op naar de top.


    Eventuele verbeterpunten zijn welkom over de kweek en het verslag natuurlijk. Volgens mijn partner heb ik geen gevoelens dus zeg wat je ervan vind. Ben hier nl gekomen om wat te leren.


    Ps. Kon helaas maar 1 foto uploaden ?? Hoop dat ik dit later nog even aan kan passen.

    ​​​​Ps1. Kan bij het uploaden van de foto's geen titel of beschrijving toevoegen, als ik er op klik gebeurt er niets. Kan dit komen omdat ik dit via eens telefoon doe ( android )?


    We zijn ne een tijdje verder en de plantjes doe. Het niet allemaal even goed 3 blijven zeer klein gelukkig is er een wel bereid iets voor mij te doen. Heb twee nieuwe foto's toegevoegd van mijn favoriete wiet plant.


    ​​​​​​
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 11 photos.
    Last edited by Hebriblok; 13 August 2022, 08:22.

    #2
    Succes en veel plezier henni!!

    Meerdere foto's zijn t makkelijste te uploaden via de attechments knop aan de onderkant.
    Screenshot_20220528-094758_DuckDuckGo.jpg

    Comment


      #3
      Dat had ik gedaan zeg hij toen ik wou posten dat er 8 foto's te veel in mijn album zaten.

      Comment


      #4
      Succes.

      even terug komen op de foto toevoegen:
      waar je op dat moment je cursor hebt staan van te typen en je hebt een foto geplaatst. Staat onderin of je het als small,Medium of large wilt plaatsen. Als je op 1 van deze 3 klikt. Komt dat ene foto op de plaats te staan waar je spatiebar/ cursor had staan.

      Lamp:
      Hoe hoog heb je de lamp nu hangen? Je lamp kan namelijk een stuk lager aangezien je plantje flink aan het strekken is.
      wat je zou kunnen doen. Is om wat meer aarde in je pot te stoppen zodat de strek er wat uit is. En vervolgens je lamp wat lager hangen

      Ik volg je verslag succes!

      Comment


        #5
        Lamp hangt op 20-25 cm

        Comment


          #6
          Als je fan bent van trailer park boys, dan moet je ook een barraki kijken. Dat is hetzelfde alleen in het Waals en met een onderliggende boodschap!!

          Comment


          • Hebriblok
            Hebriblok commented
            Editing a comment
            heb die serie even bekeken wel grappig maar ik kan geen series kijken met ondertiteling ( haat dat ). maar bedankt voor de tip.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Spreek je geen Frans dan?

          • Hebriblok
            Hebriblok commented
            Editing a comment
            nein

            waarom verwachte jij dat ?

          #7
          Zal het even op zoeken dat barraki

          Comment


            #8
            Fotot tutorial in mijn signature.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ik denk dat hij niet snapt wat een signature/onderschrift is.

            • Hebriblok
              Hebriblok commented
              Editing a comment
              ik maak dit verslag op mijn telefoon en dan werkt het allemaal net even wat minder maar bedankt voor de tips.

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Ahja, op tefoon gaat het allemaal eat lastiger inderdaad.

            #9
            Ik zie nogal wat paars licht naar buiten schijnen bij naar ik vermoed de luchtinlaten, daar zou ik even naar kijken.

            Heel veel succes met je kweek verder!

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Je moet toch ergens verse lucht vandaan halen, houd jij het maar bij plaatjes kijken!

            • PlaatjesKijken
              PlaatjesKijken commented
              Editing a comment
              Heel gevat, maar je comment raakt kant nog wal.

            #10
            Dat is de luchtinlaat flap die had ik er even afgehaald.

            Comment


              #11
              Ik ben met hetzelfde setje begonnen, ziet er goed uit maar zou wel allemaal dezelfde potten gebruiken i.v.m. hoogte verschillen en een beetje lst toepassen als ze dadelijk wat groter zijn i.v.m. de hoogte van de tent, suc6
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


                #12
                Bedankt voor de tip. Lst ?

                Die twee kleinere potten zitten zaailingen in die ik niet verwacht had. Hebben meer dan 2 wkn onder de grond gezeten. Dacht die gaan dood maar nu hopen dat er nog wel mooie toppen aan komen.

                Zal ze even op een verhoging zetten zodat ze allemaal de zelfde hoogte hebben.
                Last edited by Hebriblok; 29 May 2022, 10:41.

                Comment


                  #13
                  Ziet er lekker uit, veel succes

                  Comment


                    #14
                    Ik wilde volgen maar is wel erg rustig laatste 4 weken.

                    Comment


                      #15
                      Heb een twee tal foto's toegevoegd maar wat zo ik nog meer doen dan elke dag een nieuwe foto?

                      Comment

                      Bezig...
                      X