Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tien om te zien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2.5 liter water puur vandaag.
    20220827_080753.jpgEn dan rap naar de Cannafair .... veeeel freebies. Wel geen zaad.
    20220827_192148.jpg Voeding voor de volgende twee rondes ... en een ´glow in the dark´ bong. Was boeiend. Veel Hollanders, meer Duitsers

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Helemaal alleen?

      Geen andere jders?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Met maat in de auto, had een oproep gedaan voor een busje te huren met chauffeur maar niemand wou mee.

      Remco De polies stond er weer op de parking. Ik heb aan de andere kant van het park geparkeerd ... no troubles.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Meen je dat echt !!!!!!!!!!!!!!!!!

      756,23 pingelings !!!!!!!!

      En belgen tegen gekomen ??

    2 liter vandaag met iets nieuws voor de dames.
    20220828_111904.jpg
    Veel dingen die geen kwaad kunnen in de kast liggen nu. Tenzij ze morgen oranje uitslaan ....
    20220828_111919.jpg

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zoiets denk ik.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Laatst ook gekregen ergens bij maar nog niet gebruikt. Moet dat vanaf begin zichtbare bloei?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zal ook eerder geen kwaad kunnen. Maar is bedoeld voor de laatste weken bloei tot aan het spoelen.

    3 liter met Algabloom vandaag.
    20220829_110529.jpg
    Verschrikkelijke naam voor een product vind ik.
    20220829_110750.jpg
    Toch maar een paar druppels toegevoegd. Ruikt naar pepermunt een beetje. 1ml per liter.
    ​liter. Exploderende toppen die uit de tent springen en u dan een draai rond de oren verkopen. Heerlijk staan zwanzen met de baas.

    Madchem. Njammie.
    20220829_110634.jpg

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Handig die voeding met pepermuntsmaak dan heb je altijd een frisse adem nadat je van de wiet hebt gerookt waar dat goedje aan is gegeven toen ze nog een levende plant was!

    2 liter met enkele druppels Narcos en een scheut guanoextract, druppeltje silica spul.
    20220830_101921.jpg Bizar dat mijn veldje zo egaal is met 10 soortjes.
    Ging helemaal vanzelf.
    20220830_101939.jpg
    Tutanchamon mooiste top in de tent, niet de dikste.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Allemaal mooie knotsen!

    2e van rechts achter, wat voor soortje is dat? Kijk die hoofdtop is zo dik!

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Apple Fritter.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Leuk soortje

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Afwachten.

    2 liter met Algabloom en een druppel GS en SR. CO-bruis tablet achtste erbij en dan verdeeld.
    20220831_100151.jpg Klaar voor vandaag. 5 of 6, evt. 7 gaan volgende week de spoel in om dan in 2 weken geoogst te worden. Dan starten we meteen de nieuwe AFjes mee op terwijl de resterende dames gespoeld worden.

    Comment


      Misschien een idee om de volgende ronde direct in 1 grote bak te beginnen ? Dan heb je meer grond, dat scheelt veel voorgroeitijd , geen schade aan wortels door het overpotten. + meer worteltemperatuur stabiliteit, en ze gaan gewoon sneller.

      Het verschil met potten is echt heel duidelijk merkbaar, ze gaan zo snel dat je zo ongeveer gelijk op 12/12 kunt . Helemaal in het begin groeide ik 2 weken voor, ze werden te hoog, dus toen maar gelijk op 12/12 gezet.



      Comment


      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Ik merk in een te grote pot dat het juist naar mijn idee slomer gaat, ik pot ook over van 2 liter pot na het uiteindelijke verblijf.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        nadeel is van een grotr bak tegen over over potten met.overpotten geef je minder snel te veel water na mijn idee makkelijker eerder ook vaak gelijk hedaan in eind pot maar vaak te veel water gegeven ronde erna 2x over gepot van 1liter potje naar 3.5 rn daarna in eind pot 50liter ging super snel het groeien zo

      Meer grond is grotere planten , die dus sneller gegroeid zijn! Ik bedoel dan alle planten in dezelfde bak , dus voor je gehele kweekoppervlakte 1 grote bak maken.

      small.gallery_4254_232_711284.jpg.335cf056211e3d70e5db760bbc2d7454.jpg

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        De ene plant drinkt misschien meer dan de andere , maar de grond waarin ze staan kan gewoon even nat zijn.
        Natuurlijk zijn er nadelen, maar als het om maximale opbrengst /tijd gaat is overpotten nadelig.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ik denk dat er maar weinig zijn die er voor delen zien van zoon grote bak niks voor mij naar mijn weten kost het ook geen opbrengst laar x over potten zolang je het net beleid doet is er niks aan de hand lijkt me

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Ik zal een nieuw topic starten over dit onderwerp met bijhorende informatie.
        Het is natuurlijk niet per definitie waar dat een grote bak beter is , andere zaken moeten ook kloppen, of aangepast worden.

      2.2 liter met wat AlgaBloom en guanoextract.
      20220901_074420.jpg Vandaag de Wedding Cake rechtsachter eens in beeld brengen:
      20220901_074411.jpg
      Ook mooi.

      Comment


        Tumtidum .... deze zondag begint de spoelperiode voor 6 dames.
        20220902_074535.jpg
        Vandaag 2 liter met een druppel silicaspul en Algabloom. Dat silicaspul is voor hydro bedoeld, maar lijkt me gen kwaad te kunnen. Erg klein kutflesje. Maja. Gegeven paard en zo ...
        20220902_074650.jpg
        Ziet er plezant uit als die druppel in het water valt lijkt wat op het ejaculaat van een zalm.
        20220902_074557.jpg
        Herman (die had wat stress toen zij/hij klein was) Bruce links en de late Cheese ernaast.

        De THC Bunker Buster is een van de kandidates die er eerst aan gaan geloven.
        20220902_074906.jpg
        Bijna weer weekend!

        Aloha!

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik begin ook met spoelen nu. Ze ogen erg gezond zo voor het eind, goed man

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Silicium werkt pH verhogend naar misschien het ejaculaat van een zalm eveneens. Ziet er goed uit, hopelijk houdt Hermanus zijn kwakje in het zakje en op naar een zaadloze oogst!

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik zie nu pas dat jij ook die thc bb hebt staan waar remco ook zo over te spreken is. benieuwd wat het effect van deze dame is. joekels van toppen zeg

        2 liter water verdeeld ....
        20220903_105629.jpg en toprot gevonden potjandorie. Op de kleinste top, de Gorilla Sherbet rechtsvoor.
        20220903_105622.jpg
        Verkleuring en blaadjes die loskomen.
        20220903_105713.jpg
        Weg top.
        20220903_110058.jpg
        Naar de kippen ermee.
        Attached Files

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Kippen??!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Toprotkippen

          Mooi hoor, de kleinste top. Is weer eens wat anders

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Beetje bizar ja. Dat verwacht je idd. eerder in één van de andere 9.

          Al mijn keukenafval gaat naar de kippen. Wietplantjes horen daarbij. Alle bewijs binnen enkele minuten herleid tot iets onherkenbaar. Ze eten graag bladgroen.

        2 liter water vandaag.
        20220904_102607.jpg
        k mis dat topje toch een beetje. Gelukkig zit er nog wel wat aan.
        20220904_102557.jpg
        Spoelen vanaf gisteren.

        Comment


          2 liter alweer ....
          20220905_075125.jpg 20220905_075136.jpg Dit weekend gaan er 7 om.

          Comment


          Wel wat bladverbranding bij sommige toch ?

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Hier en daar, maar we ze zijn quasi einde kweek, dus niks om zorgen over te maken.

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Quasi einde kweek ja?

          2 liter water. 2 plantjes kregen nog een druppel Algabloom en Sugar Royal mee.
          20220906_075310.jpg 20220906_075301.jpg Altijd mooi hoe verschillend toppen kunnen zijn.
          20220906_075347.jpg
          De Wedding Cake vanachter die krijgt een weekje extra samen met de Cheese en eventueel nog een plantje. Dat beslissen we dit weekend als hakdag en inzaaiavond samen vallen.

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Ziet er wel uit als toppen van 80 gr maar ja wel moelijk inte schatten

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Yeah .. looks like...:mrgreen"

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            jaja mooie bowling pinnen 😍
        Bezig...
        X