Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van stek tot eind product

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    krijg de wel dikke plant van weinig planten met veel power dr boven je kan met 2planten net zoveel oogsten als met 10planten je hebt alleen wat meer voorgroei en scroggen moet.je dan wel als je veel wiet wil

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      en in hele grote potten dikke wortels dikke toppen

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      18literpotten zijn groot genoeg voor binnen, groter kan ook maar dan wordt wateren lastiger.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      valt mee hoor je kan net zo makkelijk water geven vind zelf makkelijker omdat je met die growbags bijna ommogelijk te veel water geven als je gewoon met klein potje 1liter begint en als de wortels eronder uitkomen naar 3.5liter en daarna pas naar de grote pot dan is water geven appeltje eitje maar als je gelijk in een grote pot zet is water geven lastig ben k zelf ook achter gekomen maar met paar x over potten heb je dat niet omdat je dan moeilijk te veel geeft omdat de potjes klein zijn

    #32
    22-08-22


    Ik heb vandaag zaden besteld

    4 bic bud
    4 norton Light
    4 critical

    Zal blij zijn als ik kan beginnen begin al aardig door me voorraad heen te raken

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ook alle drie nog gezet, wordt vast mooi, succes!

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Nee ik heb 2 stekjes van buiten gepakt en weer onder de lamp gezet. bic bud zet ik zo ie zo de andere weet nog niet welke ik ga zetten
Bezig...
X