Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ga toch stekken, man!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TL: Ga toch stekken, man!

    Korting op 420shop
    Of Ga je planten water geven, man! Netjes voor pleur op. Kwekershumor

    Deze periode is ideaal om te stekken en dat heb ik gedaan. Ik gebruik Jiffy's en een mini kasje.
    De moederplant is een OG Kush. Echt mijn smaak. Ik gebruik ook Clonex tijdens het stekken.

    stek1.jpg

    Voor al 1e dagen moet je het goed in de gaten als het gaat om de Jiffy nat te houden.
    Na 4 dagen zie je de Jiffy aan de buitenkant op drogen en dan krijgen ze van mij een scheut water.
    Daarna hoef je geen water meer te geven, maar wel in de gaten houden.
    stek2.jpg
    Na ongeveer 10-14 dagen kun je zien dat het goed gegroeid is. En de wortels schieten door de Jiffy heen.
    stek3.jpg

    Ik heb ze verplant naar een 3.5L pot. En onder een TL groeilamp gezet.
    Als ik water geef doe ik er een scheutje Rhizo erbij en laat de groei maar gaan.
    stek4.jpg
    28 prachtige vrouwen. Ik ga ze met dit weer niet onder een HPS zetten zoals gewoonlijk.
    En ik kan ze ook nog niet kwijt in de mijn tent aangezien ik de moederplanten aan het bloeien heb.
    stek5.jpg
    Weekje later...

    Ik zit nu op een maand groei vanaf het moment van stekken op TL.
    Is dus ook een verslagje van 1 maand

    Dit is mijn manier van stekken en opkweken. Er zijn vele andere mogelijkheden...

    Dat was tie, Goed goan.
    Attached Files
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Geen plaats meer voor stekken of moederplant, anders had ik er ook wel gemaakt. Had ik maar van mijn eerste diesel ooit stekken blijven nemen. Wat een smaak was dat zeg. Mooi gedaan. Rozenpotten van 3,5 liter hebben ook mijn voorkeur. Clonex cubes naar beerpongcups naar rozenpotten.. cubes, gel en spray samen wel kostelijk...
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Lekker bezig!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment

      Bezig...
      X