Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS Amnezia Haze sunlight + LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    🤣Mijn excuses, makes sense met dat we over geslacht bezig waren🤣dacht even dat ik op uw tenen getrapt had door over rqs te praten wat zoiezo niet de bedoeling is want van de hulkberry auto was ik zeer blij om😉.

    Lichtstress, ze hebben eerst buiten gestaan maar als ze nog niet bloeien zou een lichtlek niet mogen zijn had ik ergens gelezen dacht ik.

    Staan mooi in een tent momenteel kan het RV wat oplopen maar ik wil wat langer wachten voor de ontvochtiger aan te plaatsen tot ik echte bloei heb.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Weet weinig van echt fem zaad maken , maar mijn gok is dat rqs de moeite niet doet om generaties te wachten tot het product goed is. Velen hier hebben hermas met rqs

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Momenteel is het niet zo erg, ik hoop gewoon dat mijn vierkantemeter terug dichtgroeit. Erger zou bij een buitenkweek zijn als ik heel de zomer voeding/water gegeven heb, moeite en kopzorgen heb om dan in het najaar te zien dat het een mannetje of een afrodiet is😅
      Last edited by NewNoobie; 6 October 2022, 11:55.

    #32
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


      #33
      Ik zou de rest van je planten ook goed checken.

      Comment


        #34
        Tijnie82 ik denk dat mijn volgende kweek imperium x auto wordt. Altijd een paarsje willen kweken.
        Ik zou zeggen laat me eens weten hoe uw future 1 rookt😉.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          mijn futere 1rookt wel lekker weg wel wat zwaar maar vooral de pine geur is intens maar dat was van een tak die er al eerder vanaf af was gebroken dus de volgende lading wat komt is volledig afgebloeit en gaat ceker een lekker wietje zijn om te roken vooral als je het goed cured dit was nog niet eens gecured dus word alleen maar lekkerder en sterker deze lading wand deze gaan we goed behandelen en curen

        #35
        De kweek gaat hier ook niet zoals verwacht. Een plant gele puntjes gekregen van bovenaan naar beneden dus ik denk overvoeding. Mijn blumats hebben al 2 keer doorlopen. En van mijn andere kweek lichte besmetting van bladluis gekregen.

        Door de 2 ventjes staat mijn tent ook al niet meer vol.

        Balen

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dat is ballen man

        #36
        Een kleine update. Alles hier wat slechter gegaan. Bladluis gespot. Tent ook niet meer vol gekregen na het verwijderen van de mannetjes. En plant (rechts boven) ziet ook af ik vermoed teveel aan voeding omdat het verdorren van de randjes begon van boven naar onderen toe waar nu gele bladeren te vinden is. Niets aan te doen voeding is topdressing guanokalong dus die kan ik er niet meer uithalen. Morgenavond ga ik de planten ook eens een koude douche geven tegen bladluis. Het valt nog mee al wat bladeren geplukt om die pest in toom te houden. Ik vermoed dat ze van de ene tent naar de andere gekropen hebben. De plantjes zijn voor in december, ik hoop tegen dan dat mijn oogst nog meevalt.

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #37
          Lieveheersbeestjes erop loslaten

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ja waarom niet, volgens internet zmullen ze van de bladluizen

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Al gedaan maar ze eten te traag

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            yup ze gaan er in , die beestjes hebben al een tijdje geen eten meer gehad !!

            T'is te hopen dat ze niets vinden !!

          #38
          Ook veel kleine zwarte vliegjes op te sporen😞. Dit wordt de laatste keer dat ik planten van buiten naar binnen doe, al die pesten hebben geen natuurlijke vijanden hier binnen en sproeien kan niet in bloei, wat vervelend😞

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            als je alles goed schoon maakt en disinfecteerd en dan als je nieuwe ronde start ben je dr weer vanaf

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Oke dat is wel positief

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Stofzuiger er door halen.

          #39
          Vanmorgen nog iets gespot in mijn kweekruimte. 1 topje lijkt helemaal uitgedroogd. Iemand een idee hoe dit kan?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Daar lijkt het wel op

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Dacht ik ook maar ik zie niets wit of bruin hierin.

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Rechts zie je een bruin blaadje als je daar de top uitelkaar trekt heb je kans dat je wel bruine plek tegen komt

          #40
          Zojuist voor de derde keer rot weg geknipt waar het droog/verdord aanvoelde. Blijkbaar wanneer ik mijn nieuwe monkeyfan aansluitte was dit na mijn trafo. Dit heb ik nu opgelost ook draait er een ontvochtiger. Dus ik hoop dat ik er geen nieuw meer zal vinden nu.

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Hoe lang staan deze nu in bloei ?

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Oogst is voor in december ergens. Geen idee maar ik kijk naar de trichromen kleur om te oogsten

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Oke ieder zijn manier

          #41
          Mijn rechterplant ziet er betreurend uit. Het enigste wat ik nog heb is guanokalong complet. Mss daar nog een schepje van bij doen.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            en wat wil je bereiken met dien guano toestanden ??

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Dat het niet verergerd. Ik heb de indruk dat minerale voeding veel beter en gemakkelijker is

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Na mijn idee is mineralen voeding niet perse beter te zijn. Het neemt wel sneller op dat wel

          #42
          Officieel ik haat mijn kweek. Ik denk die guano biet meer te gebruiken. Mineraal is veel gemakkelijker en je moet niet wachten tot de voeding opgebomen kan worden.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            als je grond niet goed is verwerkt die de voeding ook niet goed bio of mineraal komt allemaal op.t zelfde neer en gele bladeren hoefen niet perce van voeding te zijn kan ook aan je watergift liggen

            maar als je bio kweekt moet je dat stabiel blijven geven tot dat het in de grond jet omzet naar zouten en mineraal is zouten dus je snapt het verschil met beide kan je makkijk overvoeden maar je planten zien dr beter uit met weinig voeding wiet heeft niet zoveel nodig je hebt hier mensen die grote oogsten hebben met weinig voeding en sommige stoppen de wiet zo vol met voeding ec 3.0 ja dat moet je niet willen


            ik had ook eerst mineraal toen weer bio en ni weer volledig terug naar mineraal
            dat kan je ook meten en weet je dus ook wat je geeft

            en je hebt zelf de controle om te kunnen bij stuuren in voeding hoger lager word makkelijker en zoals ze zeggen meten is weten en gewoon kweekschema pakken volgende x niet dom weg maar wat geven op gevoel werkt vaak niet je hebt al ph meters en ec voor 20eu ofzo heb maakt het voor je zelf een stuk makkelijker

            en ja je planten gaan dr sws niet meer gezond uit zien wat je ook doet nu is nu goed thrichomen checken spoelen oogsten en volgende ronde beter neem je verlies en leer dr van zodat het je niet weer overkomt

            en als k je een tip mag geven koop tensio meters van blunats of ander degelijk merk
            en begin volgende ronde met stek en zaai grond groeien ze veel mooier en beter van omdat de voeding ec dus laag is

            en kunnen je dames gelijk de volle bak met licht aan waar je dus mooie wortels van krijgt mooie dichte internodus en dikkere stammen wand zodra je plant een x te droog heeft gestaan drinkt die nog maar amper vandaar dat ik zeg de tensio de kweekjes wat je hier ziet op t forum met tensio meters mooie groene planten tot het eind die tensio meters halen zoveel fouten weg die 9van de 10
            kwekers maakt perfecte watergift is lastiger dan je denkt gelebladeren en dat soort problemen voorkom je vaak bladproblemen wil je niet daar zegt de plant al.dat er iets miss is maar makkelijk te voorkomen

            zo das weer een hele lap tekst maar heb ik wel ff alles in een x gezecht hehe

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            hoeveel week bloei zit je nu en hoeveel week moet je nog tis niet zo gek als.de laaste paar week alles herst kleur is

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Mja mineraal vb van plagron heb je een kweekschema dat is al een richtwaarde. Je kan nog meten. Als je teveel geeft of te weinig zie je dat aan de blaadjes en pas je dat rap aan door de volgende keer meer of minder te geven.

            Bij die guanokalong is er ook een kweekschema maar die stopt na x weken. Die poeder meng je met aarde dus eenmaal teveel haal je dit niet snel er terug uit wat het voor mij veel minder handig maakt vgl met mineraal een beurt puur water te geven… . Ook als je te weinig geeft duurt dit veel langer voor het opgenomen kan worden omdat er eerst een omzetting moet gebeuren terug een vertraging op de bijsturing.

            Oogsttijd zou rond 15 december zijn volgens de website dus zal dit eerder 29 december zijn.

            Voor mij voelt het meer aan om ze lang genoeg in leven te houden tot de oogst.

            Mijn eerste kweek was veel beter en gemakkelijker en beter. Ik versta dat sommige liever zo kweken maar voor mij is het de tweede slechtere ervaring zo (eerste kweek had ik 2 plantjes met voeding in de soil die het lichtjes minder deden).

            Nuja ik heb eb en vloed tafels aangekocht om meer controle te hebben. Volgende kweekje zal een hydrootje worden waar ik me momenteel bezig mee bezig hou om alle opzoekwerk te doen.

          #43
          Zojuist plantjes geoogst. Ik moet wel zeggen de wiet ziet er veel compacter uit. En helemaal paars wat mooi oogt. Paar weken afwachten om het uiteindelijke gewicht te weten. Momenteel terug weer een beetje happy over mijn kweekje. De paarsheid geen idee waar het van komt en waar ik de mist in gelopen ben of waarom de wiet compacter is, zou het door de led zijn?

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeltjam onderin idd beetje fluf gehad. Valt goed mee bovenaan keihard🥳

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Mss gwn toevallig een paarswordende strain met een laatste weekje frisse temperaturen.
            Sommige kwekers doen het zo om de purple eruit te krijgen

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Vandaag de temperatuur bekeken en het minimum lag zeer laag. De strain zou normaal biet paars mogen zijn nuja ik had er al ene die pars begon uit te stralen voor buiten de temperatuur zakte. Nuja leuk om te weten wanneer ik een paarsje wil kweken. En beste ook in de herfst winter voor paars dus😁.

          #44
          Bestaat er eigenlijk een manier om een titel aan te passen want ik ben gedacht veranderd en verder gekweekt op led

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Eventjes Silas porren.. of Q

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            k heb nog nooit paarse wiet gehad ook niet door kou wel paarze stelen die paars werden

          #45
          Silas ik was van plan om na buiten de plantjes te verhuiizen onder hps maar dat is uiteindelijk led geworden. Kan deze titel nog aangepast worden? (Sorry voor het ongemak)

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Jup

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Bedankt allesinds🙏

          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            Graag gedaan.
        Bezig...
        X