7x Amnesia @ G-tools Bonanza

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NielsF
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2011
    • 10

    #1

    7x Amnesia @ G-tools Bonanza

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Hierbij het begin van het verslag voor mijn eerste kweekje.
    Ik heb 7 Amnesia stekjes staan in 11l potten, deze zijn hier op 13-05 in gegaan.
    Ze groeien onder een 600W lamp.

    Ik heb de dames op 18/6 staan, 1x per dag wateren zonder voeding.
    De eerste paar dagen zijn een beetje turbulent geweest, verplaatsen, overpotten, te lang licht en temperatuurschommeling door een foutje met de timer.
    Ze staan er dan ook niet zo heel mooi bij, ik hoop dat dit te wijten is aan deze paar dagen.

    Onder staan een paar foto's bijgevoegd. Deze foto's zijn vanochtend (15-05) gemaakt, en toen ik net ging kijken stonden de dames er wel iets mooier bij.

    -NielsF

    DSC_8766.jpgDSC_8759.jpgDSC_8762.jpgDSC_8760.jpgDSC_8761.jpgDSC_8763.jpgDSC_8764.jpgDSC_8765.jpg
  • barts
    Son of the Bong
    • Oct 2009
    • 409

    #2
    Re: 7x Amnesia @ G-tools Bonanza

    Dat komt vast wel goed Kweek je in een kweekkast?

    Comment

    • NielsF
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Jan 2011
      • 10

      #3
      Re: 7x Amnesia @ G-tools Bonanza

      Ja, ze staan in een 1m2 kweekkast.
      Het is niet helemaal goed gekomen, één van de plantjes is overleden ben ik bang.
      Ik zal straks opnieuw foto's posten.

      Comment

      Bezig...