Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekverslag - BIG BANG FEM AUTO

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste kweekverslag - BIG BANG FEM AUTO

    Korting op 420shop
    Na een 10 tal zaadjes en plantjes te hebben verknoeid (allerhande reden, stress op de vroege plantjes, hard water, te veel mest, te veel water, ...) heb ik nu een final try gestart die me een eerste verslag waard lijkt.

    Ik heb 5 feminised zaadjes Big Bang Automatic geplant. Na veel proberen op watten, cocos, en grond heb ik besloten dat de Spongepot ideaal is voor het ontkiemen van cannabis zaadjes. Tot nog toe heb ik geen enkel zaadje verloren bij het ontkiemen op deze manier.

    Woensdag 11 mei
    Het is dus zo ver. De zaadjes big bang gaan de spongepot in en worden overgoten met de bijhorende bacon. Voor het ontkiemen verkies ik mijn bureau daar ik hier een constante temperatuur heb en mijn vrouwtjes graag vrouwelijk hou. Met goede moed kijken we uit naar de volgende dagen...

    DSCF1017.jpg

    Zaterdag 14 mei
    De dames tillen hun hoofdjes. Een vreugdedansje van mijn kant. Alle 5 de zaadjes komen uit en ze zien er mooi en stevig uit. Omdat we zonder grasjes zitten om te roken ruil ik 2 ontkiemde zaadjes met een vriend voor een paar gram. Ik blijf dus met de 3 stevigste dames achter en vol liefde kijk ik uit naar de volgende dagen...

    DSCF1021.jpgDSCF1039[1].jpg

    Dinsdag 17 mei

    Een nieuw vreugdedansje. Daar er gisteren nog verschil zat in de grootte van de plantjes (1,5 tot 3 cm) zijn ze vandaag allen tot bijna gelijke hoogte opgeschoten en zijn bij allen de eerste blaadjes zichtbaar. Mooie witte haartjes vormen zich op stengel en blad en 3 mooie palmboompjes staren me aan. So far so good, verpottingsoperatie geslaagd, patienten leven ook nog
    Attached Files
    Burn weed, not your soul!
Bezig...
X