Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ok 100 gram onbewerkte topjes , trek
daar 1/4 blad af dan komen we op een
60 @ 75 gram uit !!
Deze buiten lading wiet heeft wel niet
in de ideale omstandigheden gedroogd ,
heeft grotendeels van den dag in het
licht gehangen in een klimaat van 24°c
van de G-Leds warmte !!
🔥 ☠️ 🔥 Das wel een geforceerd droog ritueel geweest !!
Idd , goeiemorgen prinsessjes in gebrekkig italiaans, van la vita e bella nog op school gezien dus tblijft lang hangen moet ik altijd aan denken als remco dit koosnaampje gebruikt voor zijn dames...
Kopje van den SS Haze geeft het goede voorbeeld
aan haar zusje , met nen achter stand van 2 a 3
dagen komt ze toch nog wel in aanmerking
om nog mee te mogen doen !!
Onzen dag was vroeg begonnen , gisteren heeft Speedo hare nieuwe klimpaal ingewijd , dus den oude moest weg , effe naar't containerpark ! 4 dozen kattenbak zand in huis gehaald
Zo komen we weer een paar dagen toe !!
Denk er ook al aan om stilletjes aan om mene
DCM grond in huis te halen voor binnen
nen dag of ?? te verpoten naar hunne
grotere villa van 18 liter !!
Ze zijn niet allemaal even happy, terwijl je precies hetzelfde doet als vorige keren! Wat apart niet? Maar ja, sinds mijn huidige rampkweek kijk ik nergens meer van op hoor!
En wat die witte stipjes zijn? Vermoedelijk tripsen of spint, want je hebt vast en zeker beestjes binnengehaald vrees ik. Zo had ik een tweetal weken terug mijn schone stekken in dezelfde ruimte gezet als waar besmette planten hadden gestaan. Ik had anders geen plek en de planten al geoogst en de kamer schoongemaakt, het enige wat er nog stond was de potten met aarde dus ik denk als ik ze ver genoeg uit de buurt zet moet dat wel loslopen. Doch ondanks dat de stekken geen contact hebben gemaakt met de aarde, zaten ze de volgende dag helemaal onder de tripsen. Zo hard kan dat gaan!
Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.
Beestjes zullen aangetrokken worden door ongezonde bladeren /planten . Staan je planten er top bij dan geeft het niet als je beestjes meeneemt tenzij het er veel zijn. De tijd van het jaar zal ook nog wel meespelen . Het is nu relatief warm en vochtig.
Ik heb een kast is makkelijker proper te maken dan een tent !!
Ik maak een goe sopje was men kast uit en zuig dan de profielen terug droog , en daarna at droog is effe spiifftt spiffft met ontsmettingsalcohol in alle hoeken en onbereikbare plaatsen , of dat dat iets uithaalt weet ik niet , is zo wat placebo effect !!!
Wil de tent toch proper kunnen wegstoppen en proper kunnen opnieuw beginnen dan... ga ik zowiezo meebrengen en op een hoekje uittesten . Zal wel effectief zijn ook!
Dat is nog al een verschil met die V😂😂wordt t een leuke dag of een kut dag🤨 toch knap wat die dingen nog binnen 99 dagen gaan doen he! Van z’n kleine plantjes na een groene zee
Een verwittigt man is er twèé waard , of hoe zeggen ze dat , mor s'watt - mits dat ik maar nen halve ben kom ik anderhalve man te kort !😜!
Ik had het lumineus idee om mijne buiten WW in de kast te drogen met dit als gevolg !😡!
Gaat misschien gek klinken had zo wel iets verwacht , iedereen had me gewaarschuwd , heb toch een een eigen willetje dus laat maar komen , we zien wel - eindelijk actie !!
Goe nat gezet , zo heb ik het graag schuift wa beter !!
Nee nee ik heb de gene dien aangetast is , als eerst er uit gehaald van kop tot teen nen goeden douche gegeven en dan wa afgeschut en terug de kast in !!
En een paar uurtjes later was der niks meer van te zien , van die sproeibeurt bedoel ik , nu nog zien wat een effect het gaat geven !!
Dus sebiet de andere 6 eens onderhanden nemen !!
Ik ga wel de denkbare besmette bladeren er uit pitsen !!
En morgen of overmorgen herhalen we het nog eens !!!
Geloof het of niet , maar ook al breng je de beestjes bewust naar binnen en zet je ze op je planten , ze gaan gewoon weer weg als ze de planten niet kunnen opeten ! als de planten gezond zijn dus. Anders zouden buiten alle planten altijd vol ongedierte zitten . Het begint dus met een ongezonde plant .
Je hebt de planten een douche gegeven zie ik , hoe zorg je er voor dat de grond niet zeiknat word? of lukt dat niet ?
wie het is moet niet uitmaken, toch ? Als de grond volledig verzadigd is gaat het nog ff duren voor de planten zich herpakken vrees ik.
Ik hoop snel zelf met een hokje planten te komen hier , dan mogen jullie daar ook op schieten
Niet vèél goesting vandaag , mijne dag was te vroeg begonnen !!
15u - heb net mijne èérste toet aan gestoken !!
Mijne voorraad toetjes moet aangevuld worden mijne koffie is koud en den cake is op !!
Kwestie van weer is het maar wisselvallig ,
deze voormiddag heeft het goed geregend
mijne oto is weer hellemaal proper
en nu 15u schijnt het zonnetje ook al
is het maar frisjes buiten 12,3°c
nee niks voor mij !!
Heb gisteren voor middag den eerste maal de
verwarming opgezet , 23°c , werd deze morgen't
wakker en was het nog 23°c vergeten den
thermostaat lager te zetten !!
Maar t'was het waard heb gene koude
voet gehad !😇!
Op 9 uurtjes tijdens het slapen heeft ze 27 ml
water verbruikt , das zo een 80 ml per dag !!
Was van plan om ze terug naar de 1900 gr
te sturen , t'is 1600 gr geworden ?? waarom ??
daar moet ik nog een antwoord voor
zoeken , later meer daar over èé !
We hebben ze gisteren allemaal nen stevige douche gegeven !!
Straks nog eens goed met men loepje rondgaan !!
Of ik kan er beter de aangetaste bladeren nu
verwijderen , was ik gisteren al van plan ,
maar is niet gebeurt , ik moet eens
beter men planning volgen !!
Ben deze morgen't bij den Action geweest
is me dat een tof winkeltje geworden
k'was 50 pingelings kwijt tegen ik buiten was !!
En dan heb ik nog niet gevonden wat ik nodig
heb , bloempotten om men kamer planten te
verpotten volgende week samen met men
dames krijgen de meerderheid andere
grond na zo veel jaar , of is dat niet de
moment om kamerplanten te
verpotten ??????????
Bo$wachter - yup we zijn den achterstand bijna vergeten , geef me nog een week 😀
Wesley pipes - Rietslang - ok einde deze maand men kamer plantjes verpotten dan , en Rietslang nen koude douche overleef ik niet , ben zeker dat ik er in blijf bij temp onder de 20°c !!🥶!!
Comment