Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600 !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600

als de onderste takken flink zijn aangezet ,doe ik zelf persoonlijk toch de onderste toppen uit de planten halen.(maw enkel de bovenste 3 tot 5 topjes laat ik zitten).
    de bevochtigers dammen tevens t voortplanten van je spint in.
    grtz

Comment

Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600

de dames zijn nu gemiddeld 75 cm.de 5 die getopt zijn zijn nu even hoog als de ene die niet getopt is.zie gelukkig geen schade op het blad van alle zooi tegen de spint.alles is nog mooi groen,alleen aan de onderkant wat kleine geele blaadjes.maar dat zijn natuurlijk ook de oudste blaadjes.en 002.jpgen 003.jpgen 004.jpgen 006.jpgen 008.jpgde dames doen het goed,heb helaas de aaltjes nog niet kunnen halen.het zijn gelukkig nog geen heele zwermen in me hoken 009.jpg
      Last edited by tumble trimmert; 13 June 2011, 14:06.

Comment

mischien niet zo,n lekker weer voor de buitenkweker,maar voor de binnenkweker is het geweldig weer tot nu toe.ze staan nog geen 3 weken op 12 ,en de topvorming gaat al als een speer.de niet getopteplant gaat weer een flinkehoofdtop geven!iemand tips om met een emmer van 12 liter je voeding aantemaken.ik word gek van die ph,en ec waardes .dus in welke volgorde moet ik dat doen?gebruik nu alleen hypro terra en soilbooster van atami.en 010.jpgen 016.jpgen 017.jpgen 018.jpgen 019.jpgen 020.jpg

Comment

de ec gaat vanaf nu om de 4 dagen met 0.1 omhoog.krijgen de dames er genoeg van,dan gaa ik weer iets lager zitten,maar van mij mogen ze OPZOUTEN!eeee 021.jpgeeee 022.jpgeeee 023.jpgeeee 024.jpgde ongetopte dame doet het nog steeds goed,ook al zit ze nu pas op dag een van week 4 bloei,ze word al een beetje vleezig,ik voel me gewoon een feeder.eeee 025.jpg

Comment

de ongetopte dame vertoond wat stress,ze is ook 10 cm hooger dan de rest,ik gaa haar op een andere plek in me hok zetten.want de lamp hooger hangen kost me grammenog steeds geen teken van spint of meeldauw gezien,eeee 034.jpgeeee 029.jpgeeee 031.jpg

Comment

de ec van 2.2 was net teveel van het goedede dames geven het nu al op.de bladranden worden scherper en sommige willen al gaan krullen.heb toch maar geen aaltjes gehaalt ivm met de vliegjes,maar heb geelekaarten opgehangen,en geef ze nog een keer bio shark soil attack liquid.zie ze niet meer zoveel vliegen gelukkig.geef ze van avond alleen kraanjeswater afgezuurd tot ph 6 met bio shark.daarnaa gaa ik ze weer gewoon ph 6 ec 2.0 geven.want met warm weer op komst wil ik de dames niet teveel belasten.eeeeee 002.jpgeeeeee 001.jpgeeeeee 003.jpgeeeeee 004.jpgeeeeee 005.jpgeeeeee 006.jpgeeeeee 007.jpgeeeeee 008.jpgeeeeee 009.jpgeeeeee 010.jpgeeeeee 011.jpg

Comment

Nice :d , ga ik volgen kan ik veel van opsteken

Comment

thanks den blower.en als het klaar is kan ik er ook veel van opsteken

Comment

de dames zijn nu op de helft van de bloeityd,ze staan iets te strak in de voeding.tl 011.jpgtl 012.jpgtl 013.jpgtl 014.jpgtl 015.jpgde meeste planten zijn nog mooi donkergroen,en 2 hebben hier en daar wat geelebladeren.vanaf vandaag gaan we de watergift opvoeren,en de ec houden we op 2.0 ook gaa ik beginnen met bloombatictl 017.jpg

Comment

Das wel een lekkel veldje. EC lijkt wel goed te zitten zo. Je krijgt dat toch niet helemaal perfect met de hypro terra.
                      Als je PK booster toe gaat voegen, ben dan wel voorzichtig, want ik kreeg problemen met hypro terra icm met canna PK 13/14. Bleek een neerslag reactie te onstaan, waarbij een stof ontstond die niet of nauwelijks oplosbaar was in water.
                      Ik denk zelf dat je zonder PK boost met de hypro, of ja uit eigen ervaring, toch erg ver kunt komen. Er zit genoeg van alles in. Mogelijk werkt de premum collection PK boosters wel met hp terra, volgens advies van shop.
                      Iig lekkere soort en op naar een goede oogst, en inderdaad die lange planten aan de kant pleuren, laat de lamp maar lekker dicht erop hangen.

Comment

heb de enige ongetopte dame eindelijk verplaatst,ze staat nu nog steeds in de midden,maar dan tegen de achtermuur aan.omdat ik gisteren ben begonnen met bloombastic,gaa iki elke dag een foto van haar maken.omdat de fabrikant zegt dat het spul binnen enkele dagen voor verandering gaat zorgen.we zullen zienbloom 001.jpgbloom 002.jpg

Comment

en zien jullie al verschil.ze krijgen vanavond in iedergeval weer bloombastictle 010.jpgtle 011.jpg

Comment

de planten naderen het einde,gaa morgen kijken of ze de afbloei lampen nog hebben,de planten doen het nog goed maar zijn beetje overvoed geweest,ze voelen al keihard aan,en stinken al als een stinkdier,morgen volgen de foto,s

Comment

Mooi tuintje hoor TT.
                              suc6 met afbloeien, zal je volgen.
                              grt.

Comment

de foto,s komen eraan
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X