Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hey apple
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 257

    #31
    Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

    Hij heeft gelijk, ik gebruik altijd een kartonnen doos om te droge en dat werkt perfect. :p

    Comment

    • smokeykev
      Retired
      • Mar 2009
      • 1533

      #32
      Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

      haha ja maar ik bereid me gelijk voor op grotere planten die dan ook in hun geheel opgehangen moeten kunnen worden he

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #33
        Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

        Wow. Laatste foto van de planten was van 4 weken geleden, en nu een foto van iets wat te drogen hangt.
        Jammer dat je niet wat meer foto's van de planten hebt geplaatst. De topjes lijken me erg klein. Mgoe, zolang je zelf tevreden bent..
        Drogen moet in 100% donker gebeuren hè..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • smokeykev
          Retired
          • Mar 2009
          • 1533

          #34
          Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

          ja kweet ma me die bugs en alles...
          en tis er donker zenne ma kga af en toe is checken eh
          en idd kleine topjes ma volgende kweek is tegoei aanpakken eh, kweet nu waar dak op moe letten dus kan enkel beter gaan

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #35
            Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

            Twas niet veel he je oogst?
            God was never on your side..

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #36
              Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

              nope ma wel lekkah

              Comment

              • HR83
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 1046

                #37
                Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

                Ik hang me toppen altijd direct onder de lampen te drogen,
                dit heeft meerdere voordelen

                -de plant kan nog zijn laatste uren naar de zon staren, tis een stuk vrediger dan in een donker hol te moeten gaan
                -de overige planten in het hok zien direct wat er gebeurd als je te weinig buds produceerd
                -de overige planten zullen als een malle nog enkele mega grote budjes produceren zodat hun niet daar hoeven te hangen
                -de plant zal ook veel sneller drogen
                -de lijst met voordelen is eindeloos
                -maar is toch leuk om de lijst voor het oog groter te maken
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment

                • smokeykev
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 1533

                  #38
                  Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

                  yupz ma khad al te vroeg moeten oogsten ook dus kwou em traag drogen voor extra smaak
                  kwist al dat de opbrengst vrij laag zou zijn dus moesst er op een andere manier iets bijzonders van maken

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #39
                    Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

                    Je kunt er ook appelstroop op smeren.
                    Da's goed voor het ijzergehalte, en de smaak.

                    Hoest met je drooghok ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • HR83
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 1046

                      #40
                      Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...an-bladvoeding --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...621#post174621
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      • smokeykev
                        Retired
                        • Mar 2009
                        • 1533

                        #41
                        Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

                        das helemaal leeggemaakt (buiten de spullen die ik moe bijhoude en die opgeborgen moeten zitten)
                        en gisteren met aanhechter bewerkt (is oude bakstenen muur dus verf schilferde er direct terug af)

                        Comment

                        Bezig...