Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je zou ze idd kunnen toppen nu. Wacht je nog een dag of twee dan is het allemaal iets meer uitelkaar gegroeit en bbeter zichtbaar maar je zou het ook al nu kunnen doen. Verder zou ik de pot bijvullen met aarde zodat de lobblaadjes nog net boven de aadre uitkoem. Je plantje maakt dan nog wortels aan op datt stukje steel tot aan de lobblaadjes.
Als je te laat topt en je toppen worden te groot moet je al gaan opbinden ook voor het gewicht te dragen... top je te vroeg kan je dwergje overhouden dat voor de rest zo goed als stopt met groeien...
Altijd spannend.. ook bij mij :p
Upload mss eerst nog een fototje... voor de zekerheid
en hangt ervanaf wat je wil natuurlijk wil je brede haagbol achtige planten moet je idd nu beginnen toppen of fiemen
wil je eerder hogere smallere planten wacht je nog even en top je maar 1 keer zodat je 2 hoge zijtakken krijgt met elk een hoofdtop
Ik vind persoonlijk een hoge plant meer opvallen dan een brede (stel je voor dat je over je haag kijkt en daar zo'n weedtop uit steekt tegenover dat je uit je raam kijkt in buur zen tuin en gewoon een brede struik ziet...)
Comment