Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar goeie diesel. Moeders en stekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Mooi binnentuintje ga zeker volgen
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    #77
    Verhuis compleet.

    Ze hebben wel es 18 uur donker gehad en een week later 24 uur licht. Eerste geval was om het uur goed te krijgen. Tweede was 1 vd 4 timers die per ongeluk op on stond ipv klok.

    20230328_201015.jpg

    Ze krijgen 6-12 liter om de twee dagen.

    20230328_201055.jpg

    Nu wat groei en bloei samen gegeven. 2x vooraleer ik volledig bloei geef.

    20230328_201141.jpg

    Ze hebben plaats en genoeg zon. Altijd nattere voetjes vanaf nu.

    Wat variatie aan watts tijdens het opgroeien toont zich wel in de opbouw vd plant en stamdikte..

    komt wel goed, ze zijn gezond. Ook geen spoor van beestjes.

    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Zien er ook goed uit, op naar het einden toe πŸ’ͺ

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx , begin bloei beginnen tellen vanaf nu.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      K dacht eerder ook dat het onzin was dat en dat alle planten last van vliegjes krijgen nou
      Bij mij had ik last van vliegjes maar bij nader inspectie


      Heeft alleen de planten die niet 100 procent gezond zijn vliegjes de rest niet


      Dus het klopt wat ze zeggen gezonde planten hebben geen last van vliegjes of ongedierte

    #78
    Begin bloei vanaf nu.

    geen problemen enkel wat lightbleach bij een dame die nochtans niet dichtst staat.

    20230403_235849.jpg

    20230404_202444.jpg

    20230403_235908.jpg

    20230403_235857.jpg

    Wat minder tijd maar dat komt wel weer in orde.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      goe bezig èé

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Cheers!

    #79
    Ze staan er paasbest bij!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    #80
    Staan goed wel wat koud op de grond maar ja.

    20230408_224915.jpg

    20230408_224923.jpg

    20230408_224926.jpg

    14 graden op de grond maar ze staan niet echt stil. Ik verwarm bij in de tent maar met deafzuiger op stand twee tja je kent het wel he
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dan zet je de volgende koudere kweek de tent op een verhoging. Zal wellicht paar graden schelen, hier staat hij op 4potten omgekeerd met een stuk mdf werkt perfect. Dat heb ik eigenlijk gedaan dat je beter bij de achterste planten kunt komen voor het ruggetje. Mijn ruggetje heeft 10 jaar in veel koude oost Duitse bossen gelegen in mijn tijd als beroepsmilitairπŸ˜‘

    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      In jou beleving staan ze niet stil….
      Maar hoe zouden ze staan met grond temp van 20?

      Er zijn 6 factoren:

      https://www.baconline.nl/kenniscentr...n-voor-planten

      De meeste telers kijken vooral naar de stand van het gewas en gaan ervan uit dat de wortelzone wel in orde is. Dat is jammer, want meer aandacht voor en een verbetering van het wortelmilieu kan veel opleveren: een optimale groei en productie beginnen immers met een gezonde, sterke plant

      https://www.onderglas.nl/worteltempe...en-nutrienten/
      Last edited by PH donner; 9 April 2023, 13:32.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Na de werken terug op kamertemperatuur hoor. Nu is het op het randje, net zoals de vorige keer had ik ook goeie opbrengst. Om het die paar graden warmer te krijgen constant zou ik 100en euros moeten bijstoken. Is wat wikken en wegen maar het gaat voorlopig...

    #81
    20230413_203721.jpg

    20230413_203734.jpg

    20230413_203750.jpg

    Tussen de 13 en 20 graden zit ik ongeveer bottom to top de kws tellen op daarmee dat ik wat afzie van de olieradiator op volle toeren te laten draaien, alsook de ontvochtiger zo lang mogelijk uitstellen.

    Helft max dosis bloom, volle dosis sugar royal en soms wat purezym.

    Plagron heeft alweer een nieuw product. Power bud fzo, tgeraakt er wat over. Als alles op is word het es tijd voor wat nieuws. Meer 'bio' wss.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Bekijk ik es, thx!!

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      https://onlinetopgarden.com/nl/aptus-tent-set-pro-50-ml
      Tis zelfs maar 30€

      Als je gaat prijzen vergelijken en denkt dat aptus duur is, kijk vooral naar de hoeveelheden die je per 5/10L water moet toevoegen. Ik zie hier soms bij plagron/biobizz en consoorten sommigen tot 10ml (voeding/booster) toevoegen per liter water. Hieraan kan je al zien dat ze hun product veel meer verdunnen dan dat aptus doet.

      (edit: voor ik afgeschoten word; iedereen moet vooral gebruiken waar ze zich goed bij voelen dus voor de mensen met langen tenen die wel tevreden zijn v plagron/biobizz, blijf vooral zo verder doen en negeer mijn comment )

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Aptus is sws wel goed ja biobizz heb k zelf ook gehad maar blij dat ik weer terug ben op.mineraal


      Die altus gebruiken de grote brood kweekers ook veel dus dat zegt genoug dat het goed is

      Net zo als met de meeste dingen dure dingen zijn vaak beter

      Maar wat lr2 zegt dat als je een all in voeding geeft je gelijk van overbemesting af bent en van tekorten ben je af dan en die voedimg wat lr2 zegt kost amper wat

      Kwam gister bij de action en zag ik ook voeding staan 2 euro de liter das wel een verschil hahaha

    #82
    Het gaat gestaag vooruit, twee hebben wat lightbleach , en ene heeft wat rare topvormgroei, sprieterig, maar ze gaat ook wel opgevuld geraken.

    Al es voorzichtig wat green sensation gegeven , nog een weekje wachten om er meer te geven.

    20230424_192300.jpg

    Wat verkouden maar al paar weken weinig energie ook wederom. Slechte spijsvertering enzo. Ach ja.

    Zomer op komst !
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx ! Hopelijk wat warmere dagen voor de afbloei dan komt het helemaal in orde

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Miss gezonder eten weet natuurlijk niet wat je eet salades en veel vezels wil vaak ook wat helpen kreeg zelf ook eens om de zelfde redenen vezels van de huis arts zeer vies en goor maar effectief

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is wel een feit , mijn eetgewoontes zijn wat enkelvoudig, meer fruit, groente en vezel idd, minder koffie en cola ook., thx Tijnie82

    #83
    Snelle update , nog een maandje ongeveer.

    20230509_194033.jpg

    20230509_194025.jpg

    20230509_194101.jpg

    20230509_194049.jpg

    20230509_194019.jpg


    20230509_194045.jpg

    En wat gezaaid voor buiten deze zomer. Want mijn verbruik ligt nu al zeer hoog dit jaar, kversta het niet goed met maar 480w en wat verwarming nu en dan zoveel. Ach ja , es buiten proberen nu.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Niet zozeer de kostprijs maar het verbruik zelf is opvallend. Ga wss 7000kw verbruik hebben alleenstaand op een jaar..

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb ook een veel te hoog verbruik voor mijn situatie en ben er zelfs wel eens over gebeld. De ervaring leert mij dat zolang je kalm blijft, een goed verhaal hebt Γ©n betaalt ze blij met je zijn. Er zijn meer stroomslurpende hobbies dan wiet alleen. Kijk maar eens op een zeevissenforum wat die niet aan stroomverbruik hebben. Wanneer je je een beetje inleest heb je zo een mooi verhaal.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Feit , gamepc verbruikt heel veel ook bv. , thx!

    #84
    Fotos zijn van gisteren.. 6 weken bloei nu ongeveer.

    20230520_002713.jpg 20230520_002743.jpg 20230520_002731.jpg 20230520_002725.jpg 20230520_002718.jpg 20230520_002748.jpg 20230520_002709.jpg

    Ze zijn wat snel genomen de fotos . Ook al een topje met witte pluis weggesneden. Weekje te vroeg met de booster begonnen ach ja.

    16846589088618341204082510953987.jpg

    De frosted guava af kwam als laatste op. Ze doen het goed. Terug in rootriot cubes gestopt en 8 op 8 kwam op.

    Vroege autoflower ook nog buiten.

    16846591259504396393103737665401.jpg

    En een sfeerfoto of twee.

    16846592521868261442257383116438.jpg

    Nog te planten.

    16846594420638272163245812835721.jpg

    Honderden soorten gaan er komen mettertijd. Alsook een seqoia
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      mooi man werk zat πŸ‘πŸΌ

      kèép it grèén èé

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx!

    #85
    Hoi, wat afwezig geweest. Alles zit in potten, en 1 ding weet ik nu zeker. Diesel is wel mijn ding. Ik heb ze nog niet allemaal geproefd maar het is the holy trinity hierzo. Smaak, effect en uitzicht allemaal top!

    Ik kan weg voor een heel eind. nu bezig wat raspberry diesel aan het proeven.

    Volle smaken , lekkere wiet. Maar nog zoekende naar de echte diesel hiertussen de komende weken.

    Iedere trek is wauw , zo lekker zijn deze diesels.

    Nu nog buiten wat bezig...

    Wel een aanrader hoor diesel. Wat jammer dat ik deze ronde niet mooi hier afgerond heb, waarvoor sorry.

    Zou er iemand weten hoeveel daadwerkelijk verbruik er ontstaat bij een binnen ronde met 480w aan lamp? Ik versta niet goed mijn verbruik en hoop dat de slotfactuur mee gaat vallen. Ff geen zin om nog een lamp aan te steken voorlopig. Kverstaa ook niet hoe men dat dan kan bokken met 1000w lampen of meer?

    Eigen kweek is niet 10x beter dan straatwiet, maar 100 tot 1000 x beter. Die smaak is fenomenaal, effect is altijd meer in balans ook. En de wiet ziet eruit als wiet, niet perfect maar au naturel. Geen geloop, geen illegale markt , geen verleiding naar anders want een dealer voorziet meestal meerdere noden.

    Geen upgefockte wiet meer, enkel het kruisen van zaad, en voeden is nog wat minder natuurlijk de dag van vandaag maar ja

    Kweek ze !!!!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Smakelijk, GanjaVriend!

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      SmakelijkπŸ˜‰

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Eigen week nooit verveeld πŸ‘Œ

    #86
    Welke diesel is nu uiteindelijk de lekkerste gebleken ? Ondertussen al tijd gehad voor alles te proeven veronderstel ik

    ​​​​

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Meestal is het diegene waar je het minst van hebt, hier geen uitzondering op de regel. De raspberry diesel was zoetst van al vond ik. Ny diesel blijft favoriet en sour relatief nieuw voor mij ook zeer goed! De echte diesel smaak was bij alle wel aanwezig maar ik zoek ng steeds naar dat bepaald accent. Mss was het toen alsof je heel veel honger hebt alles beter smaakt, maar met wiet dan

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Alles goed me u? Gewoon ff pauze gepakt van het forum mag ik hopen πŸ˜…

      Haha ja ik denk dat ik begrijp wat ge bedoelt met dat laatste. Sommige dingen komen niet meer terug vrees ik. OF we herinneren ze ons mss beter als dat ze effectief waren.

    #87
    Intussen de grote tent weggedaan, blijft de medium van 120 op 60 over van mars hydro, waar de ts3000 nog in past, en de voorgroeitent/stekkentent van secretjardin.

    Buiten had ik 4 fems neergepoot nog laat op het seizoen. In 5-7 literpotjes.
    Niet veel van verwacht maar uiteindelijk reikten ze 2-2,5 meter hoog, 2 van de 4 hadden zeer dikke stammen, waarvan 1 maar was doorgeworteld in de grond waardoor ze een groter wortelselsel had, de rest niet.

    Dus deze zijn zonder verzorging in een 7 liter potje groot en gezond geworden, met lekkere wiet als gevolg. 3 weken geen water, nooit voeding gegeven enz.. dan wat natte dagen , bij oogsten ook innat, maar niks van rot, 0%.

    Kan ik nog wat van leren voor binnen ook.

    Mooie opbrengst waardoor ik nog wat ga afwachten binnen. Maar een volgend rondje komt er wel. Ook hier!

    Ganja always does the trick.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      D'r SP3000 past daar ook perfect in.
Bezig...
X