Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Somango Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Somango Haze

    Hallo allemaal

    We zijn weer een weekie verder.
    Ze staan nu 5 dagen op 12\12
    Na alle problemen de afgelopen week beginnen ze er steeds wat beter uit te zien.
    Ik had zelf het idee dat me aarde te snel in droogt door me lamp en heb er a4 tjes overheen gelegt.
    nu is de bovenste laag aarde niet zo stoffig en droog meer.
    3 stuks groeien als kool 4 andere groeien minder maar zijn allemaal ong even groot.
    En eentje die wil niet ofzo dat is gewoon een zielig plantje maar ik blijf ervoor zorgen tot ie naar de eeuwige wietvelden gaat.
    Je weet maar nooit misschien gaat ie het nog doen.
    Verder geef ik nog geen voeding enkel wat wortelstimulator.
    Wil vanaf volgende week beginnen met een halve dosis bloeivoeding.
    Vreemd genoeg heb ik geen hitteprobleem meer en ik heb niks veranderd. Het ging prima die warme dagen van het weekend.
    De temp is min 19 en max 29 bij me planten en de Lv is min 40 en max 70 dus dat blijft mooi constant.
    De plantjes vertonen nog wel wat gele plekken maar die worden met de dag minder.

    Hier nog ff wat foto's

    grtz Fallas
    Attached Files

    Comment


      #17
      Re: Somango Haze

      nog ff wat fototjes
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Somango Haze

        Als het buiten warm weer is
        heb je al gauw dat je over
        de 30 graden zit in je hok.

        als je geen airco hebt
        is het wel lastig om
        in de zomer de temperatuur
        in je hok binnen de perken te houden.

        Ze zien er mooi uit, ga zo door.

        Comment


          #19
          Re: Somango Haze

          Oorspronkelijk geplaatst door reactor
          Als het buiten warm weer is
          heb je al gauw dat je over
          de 30 graden zit in je hok.

          als je geen airco hebt
          is het wel lastig om
          in de zomer de temperatuur
          in je hok binnen de perken te houden.

          Ze zien er mooi uit, ga zo door.


          wat ik meestal doe als je een tent of kweekhok heb dan gewoon ff ventilator bij zetten maar wel een beetje de ventilator naar beneden zetten alle warmte stijgt dan naar boven
          Schutto In tha house

          Comment


            #20
            Re: Somango Haze

            He allemaal
            Tijd voor een update.
            Alles ging goed tot afgelopen vrijdag al me plantjes slap hingen en eentje lag zelfs helemaal plat.
            Na verdere inspectie van de plat liggende plant bleek dat de lightmix een keiharde klomp klei had gevormt om de wortels heen waar ze niet door heen kwamen. Behalve bij de twee grootste daar staken wel zo'n 5 wortels uit .
            Ik heb daarna alle planten uit de potten gehaald en voorzichtig de lightmix verwijdert. Toen heb ik alle aarde gemengt en de planten opnieuw in de potten gezet.
            Nu zijn we 4 dagen verder en ze staan weer met de handjes in de lucht
            Zou dit nou kunnen komen door de lightmix(bcuzz) of omdat de mix zo nat was toen ik hem kocht?
            Zijn er nog andere die dit ook hebben gehad.
            Ze hebben wel op de oudere bladen wat paarse stengels en wat verkleurd blad door de stress maar ik ben al lang blij dat ze het weer doen.
            En elk nieuw blad is 9 vingers dus voelen ze zich wel lkkr toch?
            Krijg vandaag of morgen me tensiometers binnen zodat ik nog beter water kan geven.
            Geef overigens nog steeds alleen water ph 5,7 en wortelcomplex
            Hoop dat van af nu deze ronde zonder al te grote problemen afgerond kan worden.

            Grtz Fallas

            Foto's
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Somango Haze

              he allemaal

              ff een update

              Ik heb een vrouwtje me grootste is een vrouwtje heb volgens mij ook 3 mannen maar dat wacht ik nog ff af.
              Het kleine plantje is ook weer tot leven gekomen maar verder staan ze er niet echt goed bij
              De bladeren die vergeelden waren helemaal verschrompeld en heb ik weg gehaald.
              Alleen nu beginnen de andere bladeren het ook te doen.
              Het begint bij de punt van het blad en trekt verder langs de randen.
              Ze staan niet te nat en ik geef nog steeds geen voeding moet ik daar nu mee beginnen?
              En moet ik dan bloeivoeding toevoegen of groeivoeding?

              grtz Fallas
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: Somango Haze

                nog wat foto's
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: Somango Haze

                  gaat wel lekker maaaaarrr...

                  ik zie dat je te weinig water geeft want ze staan gewoon droog zowat
                  en ze hebben voeding nodig

                  hoeveel water geef jij ze op een dag ??

                  Comment


                    #24
                    Re: Somango Haze

                    ze staan toch niet meer droog darkiess? Grond ziet er vochtig uit en de planten zijn kletsnat.
                    Hoe dat "klei" is gekomen weet ik niet.

                    Zou eens een goede foto kunnen trekken van zo een geel blad?

                    peace

                    Comment


                      #25
                      Re: Somango Haze

                      Zo de mannetjes en de vrouwtjes zijn zichtbaar.
                      Heb alle mannen omgehakt en ga vanaaf de vrouwtjes overpotten naar 35 liter potten dus 20 liter nieuwe aarde per plant.
                      Dat zouden ze toch lekker moeten vinden

                      grtz fallas

                      Comment


                        #26
                        Re: Somango Haze

                        He allemaal

                        Heb voor het weekend de plantjes overgepot naar 35 liter potten.
                        Ik heb de aarde ingewaterd met afgezuurd water een klein beetje wortelstimulator en een heel klein beetje bloeivoeding ong 5% van de aangewezen hoeveelheid.
                        Ik heb uiteindelijk 3 vrouwtjes over gehouden en die staan mooi in bloei vooral de grootste die heeft al echt kleine topjes
                        Er zijn nu nog zo'n 9 a 10 weken bloei te gaan dus ik zet er nog ff een of twee stekkies bij om me ruimte te vullen.
                        Ze kregen wel lichtverbrande bladpuntjes komt denk ik door de bloeivoeding icm de verse allmix.
                        Ik heb ze de laatste beurt alleen water gegeven en de puntjes verbranden niet verder meer

                        grtz Fallas
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Somango Haze

                          nog een paar topjes
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Re: Somango Haze

                            ziet er netjes uit kerel nog even en je hebt je eigen roker xD

                            Comment


                              #29
                              Re: Somango Haze

                              Zien er toppie uit , laat ze maar aandikken die topjes.
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #30
                                Re: Somango Haze

                                He allemaal

                                Zijn weer een weekje verder en de dames staan lekker te bloeien.
                                De twee stekken die er bij zijn gezet slaan goed aan een groeien gestaag verder.
                                De grootste krijgt al echt mooie toppen ze worden met de dag groter.
                                Ik heb deze week ongeveer 10% van de aangegeven hoeveelheid bloeivoeding meegegeven.
                                De twee grootste lijken er geen problemen mee te hebben alleen denk ik dat de kleinste het niet helemaal trekt ze begint een beetje te verkleuren. Dus zal ik voor deze de voeding moeten aanpassen. Ik heb nu dus 3 waterbakken staan een voor me stekken een met bloeivoeding en een met heel weinig bloeivoeding.

                                verder heb ik weinig te melden dus nog maar ff wat foto's

                                Grtz Fallas
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X