Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gaat iig toch goed wizz. Zal zeker een goede opbrengst geven.
Staat die plant in het midden niet een beetje te veel in het midden? Ik zou die aan de kant zetten en de lamp iets lager hangen, die komt al boven de rest uit.
Anders buigen of toppen ( 5 ml bovenin top wegschrapen ).
Beetje teveel in het midden.. te hoog bedoel je? Ja, die heb ik gisteravond geknakt, zeg maar gerust; gebroken.. maar de bovenkant leeft nog dus dat komt wel goed. En anders; ik had t zaadje gekregen en de plant er voor de sier tussen.
En de lamp hangt al op zo'n 25cm dus die ga ik niet lager hangen..
Maar idd, hier zal ik vast wel 300+ vanaf halen.. Vanavond weer even nieuwe foto's maken.
Hey! Ik ben van plan om White Widow te gaan groeien. Heb het topic doorgelezen en moet zeggen dat het inderdaad flinke planten zijn, I like that!
Ik zag dat je schreef dat het het huismerk van Headshop betreft. Ik ben een beetje aan het researchen, kwam er een aantal tegen en ben een beetje aan het vergelijken. Zijn die zaadjes online te koop? Een kameraad van me raadde deze aan:
White Widow Regulier van White Label is het bewijs dat klassiekers nooit uit de mode raken. Heeft een hoge THC-gehalte, een XXL oogst en een robuuste aard.
Is dat vergelijkbaar en is het te doen voor een beginnende groeier?
Wizz gaat je geen antwoord meer geven, die kan helaas z'n kweekverslag hier niet meer afmaken.
Als je zaadjes wil kopen, kijk dan eens bij deze shop.
Daar kun je zaadjes ook per stuk kopen, en je hebt maar 1% kans op mannelijke planten.
Lol...rozenkweker was me voor. Ga rozen kweken kerel!
Hahah Sorry QnQ Ik dacht laat ik eens als stekje met 5 babyplanten iemand helpen Wietzaadjes is gewoon nice Gratis verzendkosten, kan wat langer duren als normaal. En prima kwaliteit tot nu !
Comment