Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lange's tweede kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lange's tweede kweek

lo lange ,

mooie setup

kga je zekers verder volgen => intressante soortjes :d

alvast nog veel geluk met de verdere verloop van dit kweekje
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
      mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
      mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmm
      ùmmmmmmmmmm
      chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Gaat goed bij jou !! Mooie rassen.

Over de G13, dat was een zeer korte, pure indica clone only.
        Er zijn een paar kruisingen mee gemaakt, waar onder met Haze. Gezien het strekken bij jou, lijkt het een Haze dominante kruising.

Andere kruisingen (1e lijn) zijn G13 x Hash Plant en G13 x Skunk.
        Alles wat erna komt (voor zover ik weet) zijn kruisingen met een van deze 3 kruisingen.

Succes, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hi peepz,

Het is weer tijd voor een update, in het weekend heb ik mijn pakketje binnen gekregen met de versterkingstroepen... De adjust-a-wing avenger medium en de CO2-tabs van de Cees, denk dat dit zeker geen slechte investering is. Zeker als je berekent dat je 600 waterbeureten van 10l kan geven met één pakje! ( 1 tablet is wel voor 100liter maar is makkelijk af te wegen... Ik doe de tablet gewoon in vier, simpel. En overdosering kan niet dus... no prob.
          Volgende maand nog een tweede wing want nu steekt het verschil aan reflector m'n ogen uit! (ja, ben ne rare) maar daarna...dan ben ik gesteld... lolz
          Verleden vrijdag een voedingsbeurt met ABC op 2,5ml/l en normale dosis protector én de CO2 toevoeging, 1liter per plant (EC1.15 en ph6,3).
          Ik merkte dat ze de verhoging ABC van 0,5ml/l niet leuk vinden, bladpunten worden weer wat witter, wel geen verbranding. Afgelopen zondag dan waterbeurt met normale dosis protector (ph6,3)1liter per plant, de kleintjes 0,5l/plant. Morgen volgt weer voedingsbeurt maar we gaan terug naar 2ml/l ABC, dat vonden ze het lekkerst!
          En wat de dames vragen, wij draaien... Het klimaat in de tent dan nog: themp 27,6°max 18,9°min - lv 75%max 52%min.

But finally, the pictures!

foto1: G13 haze (excuses, foto van hoofdtop was wazig, en da post ik nie)
          foto2: Amnesia lemon (hetzelfde probleem betreft detailfoto hoofdtop, het zijn de twee planten die het meest in die donkere hoek staan.) (te weinig belichting.)
          foto3&4: Super haze en hoofdtop.
          foto5&6: Cannalope haze en hoofdtop.
          foto7&8: Blue cheese en hoofdtop.
          foto9&10: Blue haze en hoofdtop.
          foto11: CheeseXG13 growstarbaby
          En dan nog 2 overzichtsfoto's en een shotje van m'n nieuwe wing... Geef nu toe, nu staat die hamerslagkap er toch maar troosteloos naast hé?

IMG_2389.jpgIMG_2391.jpgIMG_2395.jpgIMG_2396.jpgIMG_2397.jpgIMG_2398.jpgIMG_2399.jpgIMG_2400.jpgIMG_2401.jpg

IMG_2402.jpgIMG_2403.jpgIMG_2406.jpgIMG_2407.jpgIMG_2408.jpg

Als er opmerkingen zijn, dingen waar jullie bedenkingen bij hebben, dan hoor ik dit graag. Bijvoorbeeld wat ik juist met die G13 moet gaan aanvangen...
          Ook geraken de zijtakken van de blue cheese niet door den fanbladen heen gestoten, ik moet de fanbladen echt open sperren en de tak tussen twee vingers in steken.
          Valt hier iets aan te doen, zonder de kostbare fanbladen te beschadigen? Maar misschien dat ze nog wat groeien, we'll see...

En.... als laatste wil ik jullie allemaal mijn nieuwe spruit laten zien!!!!

IMG_2335.jpg Kato... Ik weet het... zussen... als het aan mij gelegen had, dan was het een Misty geworden...

Greetings

de lange

Comment

Hoi Lange,

Ik ben nog niet ervaren in kweken, maar mijn laatste keer deed ik een paar lange planten buigen/knakken, om ze een beetje gelijk met de rest te maken.
            De opbrengst was wel aanzienlijker daardoor. (eigenlijk weed ik dat ook weer niet zeker, want van die soort had ik ze allemaal verbogen.............)
            Maar als ik die G13 er zo bovenuit zie steken, zou ik hem een buigje geven!

Groetjes aan Kato, rip Sylver

Comment

mooie update m8 :d

en o wat staan die damens er goed bij :p

keep up the good work :d

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat gaat lekker bij jouw lange, mooie planten om te zien en erg mooi groen en gezond!!!

Maar had je niet ff een kettingkje kunnen kopen om je wing en andere kap aan op te hangen??? Zo een mooie tent, zulke mooie planten....... en dan zo armoedig opgehangen, ik wordt er gewoon droevig van

Veel succes met je kweek verder!!!!

Grtz

PS: mooi katje om te zien, en ze ligt zo lief te slapen

Comment

dat ziet er lekker uit in je tentje man en blijf ookjou goed volgen hier

Comment

hier gaat het ook hard

zien er goe gezond uit nettjes
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hi peepz,

Daarnet m'n dames water gegeven, vanaf nu geef ik 1,5l/plant en de kleintjes hebben vandaag 0,5l elk gekregen...
                      afgezuurd water met gewone dosis protector (ph 6,2 ec 0,76) Over het algemeen gaat het goed, enkel moet ik werk maken van een fatosenlijke steun voor de fan.
                      Deze staat nu op een tafeltjes, wat plaats inneemt, die ik niet heb! Eveneens heb ik m'n knikopdracht ook weer uitgesteld... krijg het nie gedaan...
                      Ben aant denken om m'n lamp gewoon iets meer op te schuiven, ik hoop da ze stop met groeien...

twee vlugge picca's:

IMG_2410.jpgIMG_2409.jpg

greetz

de lange

Comment

Comment

echt een mooie volle tent al ,overal mooi de bloei erin ,en dat groeien jah, je hebt natuurlijk soortjes ts staan die toch 3weken doorgroeien in de bloei, en andere ms 1week a 10dagen,
                          maar het ziet er super uit, grtzzzz B
                          chill and good vibes grtzzz B2

Comment

hier alvast een update onder dwang van enkele JD'ers... (JA!! jullie twee ja!!)

dus...

Vandaag was het een droge dag voor de dames, gisteren weer voedingsdag met ABC 2ml/l en 0,2ml/l protector. De grote krijgen 1,5l om de dag en de kleintjes 0,5l om de dag. Eveneens weer een kwart tabletje CO2 van de Cees erbij gedaan en afgezuurd op Ph 6,2 en EC 1,04, hiermee hebben ze voldoende, aangezien ik ook met grow-mix van plagron werk.. thamp is 27,8°max en 18,6°min, LV zit op 55% overdag. Nu zat ik natuurlijk nog altijd met de problematische lengte van de G13 haze. Ze oversteeg de reflectorkap inmiddels, nog steeds in de groei want dit was eergisteren nog niet... Na gisteren monty's knakvideo te bekijken, kreeg ik het al koud en warm tegelijk! Dit ging ik niet durven...
                            Dan deze namiddag de tent open gedaan, ik bekeek haar en kon niet anders meer dan alle moed bijeen rapen. Zó laten zou me zuur gaan opbreken...
                            Dus aan de 4de node geplet, geplooit en geknakt. Over in nog geen minuut... Het resultaat zal je zo meteen wel merken. Voor de rest heb ik nergens problemen te melden. Ik merk wél duidelijk verschil in topgroei, die onder de wing zijn goéd bezig! Of is het nu net toeval...
                            De blue haze heeft wel misvormde bladeren. Sommige missen vingers, nerven die raar in het blad lopen, of de structuur van het blad zelf die links van de nerf normaal is, en rechts compleet anders... Nu was ik aant denken dat dit misschien door de fan kon komen, omdat die de hoofdtop wel wat doorheen "blaast" maar daardoor het verschil in blad links/rechts van de nerf?? weet het niet... Eveneens een foto hieronder. De blue cheese is dan weer wondermooi door de blauw/paarse schijn van zijn bladeren. één voor één zijn het mooie plantjes. De G13 en de cheese van ons Belle zijn ook mooi in bloei geschoten en redden het best aan de zijlijn... Ik kón ze niet wegdoen! Het ging wel ten koste van mijn plekje om water te geven, maar ik haal nu telkens de twee kleintjes eruit om water te geven, en plaats ze telkens identiek terug. Zo... denk dat het meeste gezegd is... the picca's:

foto1&2: De G13-haze, met haar geknakte top... Nu was ik aant bedenken of ik toch niet één internode te laag heb geknakt?
                            foto3&4: De amnesia lemon (vind ik tot nu toe de mooiste plant)
                            foto5&6: De super haze (deze heeft een knoert van een hoofdtop, vergeleken met de rest)
                            foto7&8: De cannalope haze (zij heeft het nu meer naar der zin, nu ze meer water krijgt)
                            foto9&10: De blue cheese (enigste zuivere indica houdt zich kranig tussen het sativa geweld)
                            foto11-13: De blue haze met haar rare bladvorming bovenaan, waar net de fan tegen blaast. Onderaan heeft ze normale bladeren...
                            foto14&15: overzichtsfoto's met in de eerste onderaan de twee kleintjes.. (maximum 15foto's...) De bloei is er ook mooi begonnen.

IMG_2411.jpgIMG_2412.jpgIMG_2413.jpgIMG_2414.jpgIMG_2416.jpgIMG_2417.jpgIMG_2418.jpgIMG_2419.jpg

IMG_2420.jpgIMG_2421.jpgIMG_2422.jpgIMG_2423.jpgIMG_2424.jpgIMG_2427.jpgIMG_2428.jpg

zo... dat was het weer in lange's tentje... Opmerkingen, tips... altijd welkom hé piemels!

greetz

de lange

Comment

oooeeehh ennn aaaaahhhhh

zeer jummie jummie Lange! maar indd net wat je zegt, zeer duidelijk verschil in top ontwikkeling.
                              Ook mooi hoe sommige uitschieters van zijtakken van ver beneden tot bijna tot de hoofdtop hoogte komt, zie dat bij mij ook enkele doen

dat wordt niet tegelijk snoeien, maar dat is vast geen probleem

succes met het geduld wat je nog moet opbrengen haha !!

greetz!
                              __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

nom de dieu , dat begint er hier aardig aan te dikken , vind die superhaze wel echt ne dikke top krijgen
                                de G13 zal wel paar daagkes moeten puffen , ziet er goed uit

ik kan alleen maar bevestigen wat je zelf van al je planten vind
                                geen opmerkingen mijne kant
                                schooon gerief op komst

greetz
                                ph

Comment

Bezig...
                                X