Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

    Korting op 420shop
    Oke we zijn weer toe aan een nieuwe ronde binnenkort . ( de mix ronde hangt te drogen ) .....

    Deze keer proberen een goeie ronde Widow's te draaien en eventueel een zaadkweek mee doen. "als alles mee zit"

    SDC10424.JPG


    Smoke

    #2
    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

    Ben benieuwd,

    ik lees dat je een zaadkweek wil dus neem aan dat je gewone zaden hebt.

    wat ik me eigenlijk afvraag... hoe zit het met de verhouding man/vrouw met gewone zaden... is dat 50/50% of meer vrouwen als mannen?


    gaan we volgen

    greetz!
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

      Moeilijk te zeggen , ik ben wel blij als ik 5 mooie dames uit 10 zaden heb , dus hoop idd wel op een 50/50.
      Maar het is ook nog de vraag of 10 van de 10 zaden kiemen want je kan er altijd wel een slechte tussen hebben die dus gewoon niet kiemt. ( vaker mee gemaakt namelijk )
      Ik ben iig erg benieuwd naar het verhaal van de 10 cups die dit soortje gewonnen schijnt te hebben , en aangezien ik nog steeds geen Sjamaan widow Grow verslag ben tegen gekomen via Google gaat ik ze zelf maar eens proberen toch.

      Smoke
      Last edited by Smoke75; 15 June 2011, 00:29.

      Comment


        #4
        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

        Erg trieste situatie , na een week pas 3 van de 12 zaden open. .. ..
        Van de Mystery Widow ook al een domper gehad , mischien moet de Sjamaan is gaan werken aan wat meer kiemkracht testen.
        Dacht eerst dat het probleem bij mezelf lag , maar na het proberen van 5 LR2 ( eigen zaadkweek ) op dezelfde manier bleek dat ze alle 5 na 48 uur gekiemt waren.
        Ook de Blueberry F1 van Angel ( AQS ) waren binnen 3 dagen zo goed als allemaal netjes gekiemt.
        Dus medekwekers denk even goed na voor je € 70 euro ofzo gaat uitgeven aan Sjamaan widow's.

        Smoke

        Comment


          #5
          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

          we zijn inmiddels 3 weken verder en nog GEEN widow uitgekomen , hopen dat er Uberhaupt wat uit komt.
          ook 12 Peacemakers liggen te kiemen nu 2 weken en ook niks uit tot nu toe.......

          Dus maar eens in mn vooraad berg zaden kijken wat ik nog ventueel als back-up heb......

          Smoke

          Comment


            #6
            Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

            jammer jammer jammer jammer
            ik zat al stiekum mee te kijken hoe het verliep
            maaaaar.... hoop doet leven dus niet te snel opgeven

            ik blijf meespieken

            grtz angel777
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

              Ik ben al druk bezig met bepalen welke zaden ik zal gaan proberen voor de volgende ronde .....

              ik heb in gedachte : ( uit mn zaden collectie )

              Nirvana Seeds : White Rhino , Northern Lights X Haze , Big Bud.
              Sensi Seeds : Skunk #1 , Shiva Shanti 1.

              1 van deze soorten zal het gaan worden ook al ben ik er nog niet uit welke .....

              Smoke
              Last edited by Smoke75; 14 July 2011, 20:54.

              Comment


                #8
                Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                oke ik verander de naam naar "Nieuwe ronde White Rhino "Nirvana".....
                10 zaden nog geen 48 uur later waren er al 4/5 open......
                dus met mn kiem-methode lijkt me dan toch niks mis te zijn .......
                baal er nog steeds van dat er uit de 24 Sjamaan zaden maar 1 widowtje is uitgekomen.

                Smoke

                Comment


                  #9
                  Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                  dan maar ff mailtje sturen naar die beste mensen
                  (anders voor de rechter slepen )

                  alvast heel veel succes in ieder geval met de 'nieuwe' nieuwe ronde

                  grtz, angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                    Ik heb 2 Sjamaanzaadjes gevonden met wortel , dus nu 3 uitgekomen zaadjes...... ( er is dus mischien nog wat hoop )
                    Alsnog is 3 van de 24 erg weinig. ( maar liever 3 als helemaal geen )
                    @ Angel777 : ik heb ze een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord terug gekregen. ( kan altijd nog )
                    en nee ik ga niet de Sjamaan afzeiken, ik heb wel een heerlijke paarse mystery widow kunnen oogsten.
                    "die nu in de pot aan het curen is , echt een heerlijk wietje , zacht & zeer fruitige smaak en goeie combi van stone en high"

                    met 5/6 Witte neushoorns van Nirvana en de Sjamaantjes kan ik wel weer een ronde draaien....
                    'daar gaat het uiteindelijk om he"

                    Smoke

                    Comment


                      #11
                      Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                      Voor ik begon met kiemen had ik al gelezen dat de WW veel uitval heeft.
                      Dus met me stomme kop (achteraf) 60 zaadjes gekiemd voor de volle grond, het is mijn eerste kweek.
                      ALLE 60 zijn uitgekomen !!! pvd. Ik weet niet of het Sjamaan is, zal wel niet.
                      iig veel moeten spitten om ze een plaatsje te geven en ze staan er goed bij. (was eergisteren nog wel)

                      Genetica: Indian & Brazilian
                      Soort: grotendeels Sativa
                      Type: Stabile hybrid
                      Oogst tijd: Eind oktober
                      Bloei periode: 8 weken
                      Locatie: Binnen kweken, buiten kweken en in kas
                      Eigenschappen: Witte plant met veel kristallen
                      Zaden: 100 stuks vrouwelijk

                      Comment


                        #12
                        Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                        whahaha 60 uitgekomen dat is beetje 't tegenovergestelde als bij mij......
                        net even gekeken en de ene peacemaker en de 2e widow van sjamaan staan wel netjes boven de grond nu. ( voor 25 euro per stuk dus ).....
                        de Rhino's gaan erg snel kwa kiemen , dus die nieuwe ronde zal snel weer beginnen

                        Smoke

                        Comment


                          #13
                          Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                          Dit is een goeie les.
                          Ik ga nu eerst mannen proberen te kweken binnen, eerst een tentje kopen en hopen dat ze op tijd meel geven om wat dames nog te bestuiven.
                          (25,- euri, kost wat dan moet het resultaat ook wel bijzonder worden)

                          suc6, later

                          Comment


                            #14
                            Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                            weer tegenslag de peacemaker had wortelprobleem dus is verweiderd ( afgebroken ).
                            maar ik hou de goeie moed erin en ga gewoon verder.
                            ben wel erg benieuwd naar de rhino's en sjamaan widowtjes. ( hopen op mooie dames )

                            Smoke

                            Comment


                              #15
                              Re: Voorbereiding nieuwe kweek " White Widow"de Sjamaan"

                              oke nieuws :

                              Ik heb de 4 sterkste Rhino's en 2 Sjamaan Widows seedlings staan , en ook 2 C99 en 2 herijuana stekken......
                              Dus deze ronde word weer een mixje .... ( voordeel is natuurlijk dat de C99 en Heri zeker dames zijn ).
                              Mischien willen jullie wel een beetje voor me duimen dat ik uit de 6 seedlings ook een paar mooie dames haald......

                              Maar wel het goeie nieuws dat de volgende ronde vrij snel gaat beginnen....

                              Smoke

                              Comment

                              Bezig...
                              X