Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Amnesia onder een 240 watt Led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x Amnesia onder een 240 watt Led

    Korting op 420shop
    Beste mensen ,

    Ik ben een beginnende binnenkweker die na jaren wat buiten aangerommeld te hebben toch de stap naar binnen gewaagd heeft en een kastje gebouwd heb met een led-lamp erin .(zie foto's)
    De led heb ik na de positieve geluiden op o.a dit en andere forums aangeschaft en nu kijken wat er van komen gaat .

    Ik ben nu begonnen met 4 amnesia dames die ik buiten al op heb laten komen en in 4 potten met aarde heb staan .

    M'n kast heeft een vloer oppervlakte van ongeveer 1m2 en een hoogte van 187 cm .(binnenmaten)
    Ik heb een led van 240 watt met een bloeibooster , een 250m3
    Led's grow !

    #2
    Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

    zijn het stekjes of heb je ze uit zaadjes? vind dat stekjes er altijd zo ontzettend zielig uitzien in het begin. Kijk maar naar dat plantje vooraan

    je hokje ziet er netjes uit

    veel succes

    Greetz
    VooDoo
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

      veel succes ermee

      Comment


        #4
        Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

        Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
        zijn het stekjes of heb je ze uit zaadjes? vind dat stekjes er altijd zo ontzettend zielig uitzien in het begin. Kijk maar naar dat plantje vooraan

        je hokje ziet er netjes uit

        veel succes

        Greetz
        VooDoo
        Inderdaad Voodoo het zijn plantjes uit een stekje ,de stekjes heb ik gesneden van m'n buitenplanten die wel wat scheutjes over hadden zodoende ,ze hebben alleen iets te lang in de zon gestaan met het goede weer van de afgelopen tijd en daardoor zijn er een paar blaadjes verbrand maar dit komt denk ik wel goed .
        Led's grow !

        Comment


          #5
          Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

          eigen stek is goud waard

          Comment


            #6
            Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

            Ziet net nice uit man, ben benieuwd naar je run.

            Suc6
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #7
              Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

              ben ook erg benieuwd, ik heb zelf ook Amnesia Haze nu.. ook eerste kweek, toevallig ook led :p
              maar ik heb bladproblemen vandaar nog geen verslag.. weet niet of ze het wel redden.

              Comment


                #8
                Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                amnesia haze is de sterkste stek die ik ken.zeiltje erover of boterhamzakje of grooter over de pot en ze trekken zeker bij

                Comment


                  #9
                  Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                  Nog een led kweekje, succes man

                  ziet er nice, kdenk wel dat je met led meer geduld zal moeten hebben dan gwn hps.
                  Er was hier laats nog iemand die er toch wel een eindje heeft aangezeten, langer dan verwacht, maar al bij al ziet het er goed uit

                  grtz
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                    haha die stond net boven je
                    als je wat info wilt ==> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...%28172w-led%29. de schoonste ledkweek vant forum
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                      update :

                      Ik heb er voor gekozen om 2 stekjes te vervangen ,ze deden het niet zo goed .
                      De andere 2 stekken die ik inmiddels nu al een week onder de lamp heb staan doen het prima ik heb ze een onder het licht vandaan gezet totdat de 2 nieuwe even hoog zijn geworden als de andere maar dit komt wel goed ze staan nu 3 dagen onder de led en beginnen goed omhoog te schieten . zie foto's .
                      De plantjes zien er vrij goed uit mooie dikke groene bladeren maar pas aan 1 plant een blad met 5 vingers .de andere zouden dit volgens mij toch ook al moeten hebben of heb ik het mis ?

                      Zou het nu al te laat zijn om de planten op mapito vlokken te zetten of doe ik er verstandiger aan om deze kweek gewoon op zand door te zetten .

                      greetz Bodos
                      Led's grow !

                      Comment


                        #12
                        Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                        gewoon doorzetten

                        Comment


                          #13
                          Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                          update: 3e week 16/8

                          De planten doen het voor zover ik kan zien en er verstand van heb best goed ze zijn weer een stukje gegroeid en de bladeren zien er ook goed uit .
                          Ze staan nog steeds onder het een spectrum van rood,blauw en oranje licht te groeien ( knop 1 op m'n led),maar ik denk dat ik na vandaag nog wat meer rood en geel (knop 2 )er bij aanzet kijken eens kijken wat dat voor effect heeft.Ik ben van plan ze nog wel een week of twee op 16/8 te houden want ik zie de planten toch graag wat groter dan ze nu zijn en vooral de stengels zijn nu nog wat dunnetjes die die ik ook graag nog wat dikker.
                          Zoals ik in het begin al heb gezegd dit is m'n eerste binnenkweek en dan nog wel onder led dus het is nog wat experimenteren ,vooral het uitvinden wanneer ik van lichtkleur moet veranderen daarvan heb ik nog geen idee .

                          Als voeding geef ik ze nu Canna terra vega met wat wortelstimulator zo nu en dan nutuurlijk zorg ik er wel voor dat alles in een juiste verhouding is en dat m'n EC en PH ook binnen de grenzen zitten maar is het niet zo dat onder een led de dames wat meer voeding nodig hebben ? en moet ik misschien m'n PH ook nog aanpassen .?
                          Of misschien wel een geheel andere voeding ?
                          Is er misschien iemand van de lezers van dit verslag die me hiermee een zetje in de goede richting kan geven ?
                          Alle advies is welkom .

                          tot slot nog wat foto's van m'n kweek .
                          mazzel...
                          Led's grow !

                          Comment


                            #14
                            Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                            hey hey, heb een acount aangemaakt hier dus ik zal john volgende week even mee laten kijken en denken

                            succes verder, groetjes pascal

                            Comment


                              #15
                              Re: 4 x Amnesia onder een 240 watt Led

                              euhm kwil je maar ff zeggen dat die mos echt niet goed is man :s

                              Comment

                              Bezig...
                              X