B goes 4 gold!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #16
    Re: GROWSTAR : B goes 4 gold!!

    Mooie genetica B27, zeker die Marchals seeds en die barneys , afgetoets met een vleugje Moham Ram, Succes man.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • Streetwalker
      Advanced Stoner
      • Jun 2009
      • 61

      #17
      Re: B goes 4 gold!!

      Veel succes ga je zeker volgen!

      Comment

      • Growstar
        Retired
        • Mar 2011
        • 19

        #18
        Re: B goes 4 gold!!

        NPK A voeding 2-0-2
        B voeding 1-2-3

        En mocht je advies qua grond willen, dan zouden wij inderdaad een lightmix adviseren

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #19
          Re: B goes 4 gold!!

          mooie tent heb je daar B veel succes met de wedstrijd

          hier zit de uitdaging mensen
          sigpic

          Comment

          • Gonzo
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 894

            #20
            Re: B goes 4 gold!!

            zo weer eentje er bij om te volgen
            mooie keuze zaden heb je daar

            succes met de kweek
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment

            • Paffy
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 948

              #21
              Re: B goes 4 gold!!

              succes B
              Eens een paffer, altijd een paffer........

              Comment

              • B27
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 336

                #22
                Re: B goes 4 gold!!

                tent klaar voor gebruik, enkel wachten op de stekken, geef ze tot woensdag, dan wordt het ,het zaad,,
                die smartpots v d ALIEN zijn super gewoon water erin en 2minuten later BAM 3 toppen, ready steady go ld 001.jpgready steady go ld 002.jpgready steady go ld 003.jpgready steady go ld 004.jpg ff een topje trainwreck x citral, mijn vorig topperkeready steady go ld 005.jpg
                chill and good vibes grtzzz B2

                Comment

                • tazzman77
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Dec 2008
                  • 64

                  #23
                  Re: B goes 4 gold!!

                  B27 , succes met de contest ...
                  mooie set-up
                  zijn idd smartpots .... moet ik ook hebben
                  groetjes

                  Comment

                  • smokeykev
                    Retired
                    • Mar 2009
                    • 1533

                    #24
                    Re: B goes 4 gold!!

                    hoeveel L zijn je potten?

                    Comment

                    • B27
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2010
                      • 336

                      #25
                      Re: B goes 4 gold!!

                      eefenkevin doet de moeite eens v alles te lezen dan zou je het weten!!!!
                      chill and good vibes grtzzz B2

                      Comment

                      • B27
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2010
                        • 336

                        #26
                        Re: B goes 4 gold!!

                        vandaag mijn eerste stekken ontvangen, 4 brabanse wittes
                        2 ferme reuze stekken kollosus > en daar 1 ministekje v genomen want die kollosussen zijn al 4weken oud,
                        dan nog 5 zaden ontkiemd en stekplug in 5*eXtreme indica,s , morgen normaal mijn 10 amnesias-stekken(soma).
                        morgen pics
                        chill and good vibes grtzzz B2

                        Comment

                        • MarcoPM
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2008
                          • 220

                          #27
                          Re: B goes 4 gold!!

                          Kolossus is een mooi soortje met hele grote dikke toppen, op het collega-forum is er toevallig een kweek ervan net afgerond (hier heb je ook wat foto's ervan van Psycho), als je die gaat kweken wordt het een dikke kweek

                          Comment

                          • B27
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2010
                            • 336

                            #28
                            Re: B goes 4 gold!!

                            stekken 001.jpgstekken 002.jpgstekken 003.jpgstekken 004.jpgstekken 005.jpg
                            chill and good vibes grtzzz B2

                            Comment

                            • MarcoPM
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2008
                              • 220

                              #29
                              Re: B goes 4 gold!!

                              Zaden in stekblokken? Dat vind ik altijd zo raar, misschien dat het voor hydrokweken nog handig is maar dit word een normale aarde-kweek toch?

                              Comment

                              • B27
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2010
                                • 336

                                #30
                                Re: B goes 4 gold!!

                                inderdaad Marco, zaden in stekpluggen, zo van een ervaren kweker mee gekregen
                                die heeft ze ondergedompeld in rootsstim. en pof de mooi ontkiemde zaden erin, we zullen zien want ik heb dit ook nog nooit zo gedaan!!
                                maar die maat heeft 3dubbel zoveel ervaring als ik dus komt wel goed, grtzz
                                chill and good vibes grtzzz B2

                                Comment

                                Bezig...