4de poging!! 10x Haze Stekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lange fred
    Expert Stoner
    Member
    • May 2011
    • 75

    #1

    4de poging!! 10x Haze Stekje

    Korting op 420shop
    Setup:
    Secret Jardin DR100 1x1x2
    Lumatek 400w
    Philips 400w Green Power
    Dit omdat ik in het begin even wil dimmen op 250SL

    Uitblaas 400m3 buisFan
    Actieve inlaat 400m3
    PLagron GROW mix
    11ltr " Versace "potten
    PLagron Bloom en Green sensation nu ivm met de grow mix.
    Hydro korrels door de mix heen en er boven op voor waterhuishouding!
    Mistmaker enkel van INfratuin.Aangesloten op schakelkast.Samen met de lamp.

    Temperatuur 400SuperLUmen 28.9 250SuperLumen 27,1

    Temperatuur uit zal rond de 23 a 24 graden zijn....

    LV 50-70% Schommelt met licht waardes en warmte op moment dat FAN aanslaat.

    Stekken hadden al wortels getrokken en Maar ze stonden wel al 4 dagen droog.
    Dat zag ik wel aan de blaadjes.
    Achja gegeven paard niet in de bek kijken he!!!
    EVen overgepot lekker met een haze jointje erbij

    Hydrokorrels door de potten gemixed en een mooi bovenlaagje erop.

    Netjes ingewaterd met Rhizotonic en slechts 18graden kraanwater.
    Lekker laten staan en 3 dagen dan neem ik weer een foto!

    Hokkie 033.jpgHokkie 034.jpgHokkie 035.jpgHokkie 036.jpg
  • Weedman010
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 27

    #2
    Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

    Maak er wat moois van fred

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

      ze spullen zijn het al ,maar waarom 400 watt dimbaar,en niet 600 watt,een afdekzeiltje over de hazestekjes,en 2 keer per dag sproeien,en ze gaan als een speer.

      Comment

      • lange fred
        Expert Stoner
        Member
        • May 2011
        • 75

        #4
        Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

        Maybe bij de volgende ronde een luma 600w.Probeer ze eerst eens goed groot te laten worden.
        De haze wil toch niet egt lukken bij me.De vorige 3x zijn de stekken dood gegaan.

        Daarom mijn voorzichtigheid met het licht ivm de warmte.
        Tent staat op een zolder waar geen raam is.
        Zuig aan vanuit het luik en blaas weg naar buiten...

        Foto's volgen.

        Thnx iig voor de reacties!!

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #5
          Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

          fred haal is 40 liter doorzichte pedaalvuilnisbak zakken.. trek over iedere pot 1 heen
          ze zullen de eerste periode stukken makkelijker hebben
          je kan ook een plastic deken strak eroverheen trekken
          helemaal in de groei periode is een overvloed van LV geen overbodige luxe
          haze is trouwens naar mijn weten wel een moeilijke soort en je zal em ook vrij snel op 12/12 moeten zetten
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          • lange fred
            Expert Stoner
            Member
            • May 2011
            • 75

            #6
            Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

            Gewoon over de pot heen trekken dan?
            Kan de plant dan niet stikken?

            LV staat nu met lamp aan 55% lamp uit 81%.

            Dadelijk om 12 uur zal ik een foto nemen.

            Ja Ze staan nu nog op 18/6.Dus vanaf Donderdag 12/12 dan heb ze een week voorgegroeid...

            Hoop dat het nu beter gaat.

            Vorige rondes aleeen maar genocide in me tent.....

            Blaadjes zagen er toen zo uit:
            Hokkie 030.jpgHokkie 031.jpgHokkie 032.jpg

            Comment

            • lange fred
              Expert Stoner
              Member
              • May 2011
              • 75

              #7
              Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

              Update!

              Gaat beter als ik had verwacht!

              De vrouwtjes groeien goed.Alleen 1 achter blijver.

              Die is een beetje lui!

              Let niet op die temp van 32gr.Dat is gemeten met de lamp erop.op 1mtr hoogte hangt er nog 1 die meet 27.9....

              Hokkie 048.jpgHokkie 049.jpgHokkie 050.jpg

              Comment

              • AinO
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2011
                • 68

                #8
                Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                Mooi ; veel succes. Je kan al zien welke lamp erop staat maar ze zijn allemaal mooi groen neem ik aan (als ik zo in de schaduwen vd rechtse foto kijk)

                Comment

                • lange fred
                  Expert Stoner
                  Member
                  • May 2011
                  • 75

                  #9
                  Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                  strax als de lamp aan is weer even een foto maken. groeien hard in ieder geval.

                  Gisteren de lamp op 12/12 gezet.Ze krijgen nu nog alleen kraanwater en rhizotonic.

                  Over 1 week begin ik met plagron bloom.Vanaf week 4 gaan we green sensation aan de dames geven.

                  Eerst aar even deze week afwachten.

                  Lv ligt steeds rond de 60% .

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #10
                    Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                    zonder ph meeter nooit meer rizo geven.dan doen ze het zonder nog beter.als je er plek voor heb moet je nog een mistmaker erin zetten,dan gaan ze als een speer.

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                      Tipje http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • lange fred
                        Expert Stoner
                        Member
                        • May 2011
                        • 75

                        #12
                        Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                        Er staat monemteel een mistmaker in van Infratuin.

                        Zonder die daalt de lv naar de 34%.......

                        Bella dat is wel zeker een interessante pagina!

                        Zal er veel van lezen.

                        Maar even over de Rhizotonic....

                        ALs ik me ph meter gebruik bij het kraanwater geeft deze al 8.4 aan! met de rhizo erbij 9,2....

                        VEEELS te veel maar heb alleen canna ph - bloei dus daar wacht ik nog even mee.
                        Dacht dat het medium deze schommelingen wel op kan vangen tot ik met bloei voeding ga beginnen.

                        Beste nu al afzuren met ph - bloei daN???

                        Comment

                        • HR83
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 1046

                          #13
                          Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                          Jawel ja, gewoon afzuren met ph- bloei

                          want ph 9 .... dat trekken je planten echt niet lang


                          succes!!!
                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment

                          • lange fred
                            Expert Stoner
                            Member
                            • May 2011
                            • 75

                            #14
                            Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                            ok gisteren voor derde keer water gegeven.
                            kraanwater van 18graden+ enzymes + rhizo tonic + N27 + wat liefde

                            Daarna ph gemeten was gewoon 9.8 :O dus meteen omlaag gebracht naar 5.8...Duurt altijd zo lang en komt nou kijken.Heb alleen ph - dus vogelen met de vloeistof Hahaha..
                            De bladeren hingen gisteren flink omlaag te huilen om water.

                            Toestrax in het donker even gevoeld en bladeren staan nu weer mooi omhoog.
                            Wat groeien die dames SNEL in 1 nacht!! zeker 3 cm is de grootste gegroeid in vergelijking met de dag ervoor.
                            Ga over 3 dagen weer eens aan de pot voelen of ze weer wat water willen.

                            Weet iemand toevallig waar je de blumat digitale tensiometer kunt kopen? regio eindhoven liefste..Stuur me daN EVEN EEN PM!!!..

                            Comment

                            • lange fred
                              Expert Stoner
                              Member
                              • May 2011
                              • 75

                              #15
                              Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                              vanacht weer gewaterd. Ph 5.8 ec niet gemeten aangezien ik grow mix heb en geen groei middelen geef...

                              vanaf morgen staat de lamp 2 weken op 12/12 en dus zullen de voor bloei verschijnselen al goed aan treden.

                              de grootse is nu 51 cm en gaan eigenlijk net de bloei in.Ik schat dat ze rond de 1mtr 30 zullen eindigen....

                              Niemand Blumat tensio die me even een pm stuurt? hier bij de sjop hebben ze hem niet...

                              Gr fred

                              Comment

                              Bezig...