4de poging!! 10x Haze Stekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lange1908
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Nov 2010
    • 543

    #16
    Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

    Yow fred,

    Heb je picca's? want denkelijk zijn je dames al schrikwekkend veranderd... Wij houden nu eenmaal van picca's...!!!

    greetz

    de lange

    Comment

    • HR83
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 1046

      #17
      Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

      nix aan lange's post toe te voegen!

      FOTO's !!
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment

      • lange fred
        Expert Stoner
        Member
        • May 2011
        • 75

        #18
        Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

        zal vanavond even kijken als ik foto's kan maken....Heb namelijk me foto's toestel uitgeleend aan me schoonmoeder die drie weken in spanje zit.

        Maybe met me telefoon .Zal zorgen dat jullie foto's krijgen!!!

        Grtzz

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #19
          Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

          blumat kun je bij blumat zelf bestellen.ph liever iets omhoog naar 6.0,en komop met die foto,s

          Comment

          • lange fred
            Expert Stoner
            Member
            • May 2011
            • 75

            #20
            Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

            Drastisch veranderd JAAA!! zeker met die eerste foto Haha

            De beelden spreken voor zich denk ik!
            Inmiddels zijn we de 5de week ingegaan en geven we al lekker BLOOMBASTIC van atami.
            De green sensation laat ik nog even dicht.Aangezien de atami als was aangebroken en het 100ml is.
            Goed voor 10 water beurten.

            Topvorming is goed aan het aanzetten en nu maar wachten op de boost.
            Hoop namelijk dat bloombastic me dames flink laat veranderen.....

            EINDELIJK gaat het lekker zo dus hoop niet dat ik nu last krijg van die blauwe kakkerlakken.
            Dan moet ik alsnog bij de shop blijven kopen.Toenet weer geweest gvd 4gr voor 40 euro.Wel silverhaze maar toch is echt rete duur.

            Comment

            • lange fred
              Expert Stoner
              Member
              • May 2011
              • 75

              #21
              Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

              Telefoon Kaartje 087.jpgTelefoon Kaartje 088.jpgTelefoon Kaartje 090.jpgTelefoon Kaartje 089.jpgTelefoon Kaartje 095.jpgTelefoon Kaartje 094.jpgTelefoon Kaartje 100.jpgTelefoon Kaartje 097.jpgTelefoon Kaartje 098.jpgTelefoon Kaartje 102.jpgTelefoon Kaartje 101.jpg

              Comment

              • lange fred
                Expert Stoner
                Member
                • May 2011
                • 75

                #22
                Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                Planten zijn flink gegroeid.
                Weer wat groter en Mooie dikke topvorming komt er aan.
                1plant is getopt en heeft mooi 2 hoofdtoppen.
                Grootste is nu 91 cm samen de pot dus goed voor 115 cm .

                Dan moet de hoofdbud er nog bij komen dus ben benieuwd hoe die aan het eind is.

                Foto's volgens vd week weer...

                Comment

                • lange fred
                  Expert Stoner
                  Member
                  • May 2011
                  • 75

                  #23
                  Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                  Vandaag weer even een update.

                  De dames zitten nu in week 6.Ze houden van het Klimaat en laten goed hun vruchten zien.

                  Dikke buds komen eraan en hij moet nog 4/5 weken bloeien .
                  Bloombastic wordt nu al 4 waterbeurten mee gegeven.Sinds week 4.

                  Per week krijgen de dames 1,2 ltr water EC 2,5 en PH 5.8 .

                  Moet deze week Bamboe erbij steken want 1 plant gaat al goed op en neer als je hem beweegt.
                  De groei is er nu toch echt wel uit en ze worden nu nog alleen dikker.

                  Heb BIjna allles van Plagron gebruikt.Deze ronde kijk ik welk effect de Bloombastic van ATAMI geeft en de volgende ronde de GREEN SENSATION van Plagron.

                  Foto's :
                  100_2337.jpg100_2338.jpg100_2339.jpg100_2340.jpg100_2342.jpg
                  Attached Files

                  Comment

                  • member10463
                    Banned
                    • Sep 2010
                    • 510

                    #24
                    Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                    mooi witte toppen al
                    nice dat je hazejes zet
                    die EC vind ik persoonlijk erg hoog
                    alleen zie ik dat ze er goed mee omkunnen
                    rhizotonic is ook blijvertje bij mij

                    hou ze groen
                    greetz
                    ph
                    Last edited by member10463; 16 July 2011, 17:31.

                    Comment

                    • paradoxm
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Nov 2010
                      • 76

                      #25
                      Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                      ziet er goed uit man!

                      gaat ze wel goed daar ofniee ;p

                      Comment

                      • lange fred
                        Expert Stoner
                        Member
                        • May 2011
                        • 75

                        #26
                        Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                        100_2359.jpg100_2360.jpg100_2361.jpg100_2358.jpg100_2367.jpg

                        Comment

                        • lange fred
                          Expert Stoner
                          Member
                          • May 2011
                          • 75

                          #27
                          Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                          Hier weer een UPDATE.

                          Nog 1,5 week en dan drogen!

                          Enerlaatste voedings beurt vandaag gegeven. En 2 planten uit de 600watter bij de van 400 naar 600w geupgrade tent gezet.

                          Ik draai nu ook op 600w ja.Die lumatek afgesloten en gewoon een ELT 600w gehaald.

                          Grtzz

                          Comment

                          • heaven
                            Retired
                            • Nov 2009
                            • 446

                            #28
                            Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                            Very nice Fred!

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #29
                              Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                              Ziet er goed uit Fret. Ze staan wel tegen het maximale van voeden aan. Ik zou ze nu zeker niks meer geven enkel aangezuurd water en zeker nog dag of tien laten staan.

                              succes met de oogst ent drogen en curen en natuurlijk het roken vant spul.

                              Comment

                              • lange fred
                                Expert Stoner
                                Member
                                • May 2011
                                • 75

                                #30
                                Re: 4de poging!! 10x Haze Stekje

                                Ok ik volg je raad op en zal beginnen met spoelen....

                                Ben reuze benieuwd hoeveel ik eraan over houdt.Zal veel geld schelen dat niet naar de Coffeeshop gaat....

                                Comment

                                Bezig...