Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kannabia big band

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Re: kannabia big band

het is niet de hoeveel internodes

maar hoeveel hoofdtoppen je kan creeeren

toppen=2hoofdtoppen
      fimmen=4 hoofdtoppen.

de toppen laat je net boven je netje komen en dan bind je ze zachtjes vast aan je netje

Comment

Dus eerst de plantjes toppen vooraleer ze onder het netje mogen?
        Maar wat ik nu niet weet is wanneer mag ik de plantjes toppen, hoeveel internodes moeten ze hebben, vooraleer ik ze top?
        thx
        grtzzz

Comment

voor je gaat toppen

heeft je plant minimaal 3 internodes of meer nodig dus zodra ze die heeft of meer dan top je die

dan laat je het onder je netje door groeien

als je gaat toppen

doe dat met een heel scherp en schoon scalple mesje
          of je kan het weg pitsen via je duim en wijsvinger
          persoonlijk vind ik pitsen wat beter want het heeft een schonere wond dan

als je dat hebt gedaan schrik dan niet als he getopte internode helemaal zwart word , dat is normaal, en ze heeft even een stopje van 2-3 dagen vanwege de stress en dan zie je vanzellf wel je 2e hoofdtop

Comment

ok thx darkies zal morgen foto's trekken, dan kan je zien dat ik ze al mag toppen.
            Eens ze getopt zijn zou ik ze dan al in de bloei mogen zetten ?
            THX GRTZZZ

Comment

is goed hoor dan moet je wel een goeie foto maken want soms is het wel eens moeilijk te zien...

dat weet ik niet... ik neem aan dat dat gewoon kan hoor je kan ze eventueel nu al in de bloei zetten en als nog gaan toppen
              maar dat moet je doen voordat je ook egt toppen krijgt

Comment

Hier enkele pics getrokken vandaag nog , hopelijk goed zichtbaar voor u darkiess.
                Attached Files

Comment

Volgens mij mag je toppenmaar wacht beter even op de mening van de ervaren kwekers Je moet gewoon, van beneden te beginnen, tellen hoeveel internodes (of vertakkingen) er zijn. Zoals Darkiess zei, mag je toppen vanaf 3 of meer.
                  Tel dit even na.

Greetz,
                  zion

Comment

ik zal voor alle zekerheid nog 2 internodes laten aangroeien, dan toppen net erover en in bloei zetten dit lijkt mij een goed idee of zijn er nog andere ideetjes?

Comment

Hallo
                      Plantjes zijn getopt en staan al een weekje in bloei, heb er 2 gewoon getopt en 1tje ga ik fimmen!
                      Nu mijn vraag is als de lampen uit zijn heb ik een temp van 16graden en met de lampen aan 21 graden, nu mijn vraag is zou ik als de lampen uit zijn moeten beginnen bijverwarmen?
                      Omdat ik dacht dat het in de natuur ook niet veel warmer is snachts dan 16 graden of soms kouder.
                      wat is jullie mening kan de oogst verkleind worden omdat het in de donkere 12/12 periode te koud is of is die temp normaal?
                      greeeetzzzz

ps: pics soon on-line

Comment

update

Hallo
                        Na 2 weken terug tijd voor een pica update
                        Plantjes staan nu anderhalve week in bloei, geef nu ook canna boost mee in het water die ik langzaam opbouw.
                        Heb nu ook 2 sour jack erbij gezet (freebees alien) die ik ga proberen te dwarfen 12/12, zal ze straks dichter bij de lamp plaatsen tegen het stretchen.
                        Nu ik heb hier een picje genomen van de kannabia big band met een blad van 11 vingers is dit normaal? Die gele schijn die je wat kan zien is van de lampen

Veel kijkgenot! Tips en trics,commentaar zijn altijd welkom!
                        Feel free
                        greetz
                        Attached Files

Comment

Ziet er netjes uit, het 11 vingerig blad duidt op een hele gezonde plant. Ben benieuwd naar de sour jack aangezien deze ook bij de prijzen zitten.

Grtz

Comment

Yow bobo, ben ook zeer benieuwd naar die sour jack.
                            Heb een vraagje aan de medekwekers, mag ik de ventilater ook laten draaien terwijl het 12uur donker is ?
                            grtzz

Last edited by westport; 12 October 2008, 16:53.

Comment

Je ventilator moet draaien .

Grtz

Comment

Ach ok bobo had dit tot nu toe nog nooit gedaan laten draaien in de donkere periode!
                                Vanavond als de plantjes wakker zijn trek ik de ventilater stekker uit de timer en steek het in het contact voor permanente gebruik van de ventilater.
                                thx

Comment

Bezig...
                                X