Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Top44 en 2x Strawberry Gum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag nog een wasje gedaan. 1 van de planten van de superskunk gedroogd samen met de bubblegum die ik vers gewassen heb (dus zonder eerst te drogen, enkel 2d in de vriezer).
    20231016_125421.jpg 20231016_125623.jpg



    Je ruikt wel dat het nog te vers is om al te roken maar deze keer PLAKT het niet normaal.. no way dat ik dit verkruimelt krijg voor te drogen als poeder, denk dat het met die verse plant te maken moet hebben..
    Heb het nu gewoon in een potje gedaan en na 5min begon het al te smelten lol. Heb paar tutorials gezien op YouTube en denk dat m'n beste kans is van het op een warme plaats te laten curen voor een week of misschien wel 2. Het lijkt wel op live rosin terwijl ik het nog niet eens gepressed heb :o



    Hier alles na 2u bij mekaar geschept omdat de kleur zo goed als overal gelijk was. Hier heb ik al heel wat verlies helaas want blijft er echt allemaal aanplakken, precies kauwgum. Nochtans 2u in de vriezer gestaan.
    20231016_182840.jpg

    En nu in het potje 20231016_203656.jpg 20231016_203741.jpg


    Ben benieuwd wat er van terecht komt, blijven toch 2 planten natuurlijk 😅
    Attached Files

    Comment


      #17
      Met cobs zijn nog zeker top resultaten te halen!

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Nou maar hopen dat ie mij op ignore heeft staan.

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Ik zie niet in wrm ik jou op ignore zou zetten?
        Vaperke heeft idd met cobs gekweekt.. dus? Zijn topic is al enkele jaren oud, toen de cobs idd nog veel populairder waren en de strips nog ietsje duurder als ze nu zijn.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ik bedoel hork.

      #18
      Planten staan vandaag exact 8w op 12/12, morgen beginnen we aan de 9e week als ik goed geteld heb.

      Strawberry gum, deze hebben last van lichtstress als ik de symptomen goed inschat. Ze blinken beide al prachtig, hoop dat ze het uitzingen zonder rot of andere problemen 🙏
      20231017_163155.jpg 20231017_163944.jpg

      En fototje of 2 vd top44, deze blinkt pakje minder. Het plan was deze vandaag af te doen maar heb besloten te wachten tot na de werken..

      20231017_163737.jpg 20231017_163650.jpg



      Dan nog de amnesia lemon die nog steeds mooi donkergroen ziet, heb laatste 2 dagen iets minder voeding gegeven dan wat GHE voorschrijft en voorlopig merk ik toch nog geen verschil.

      20231017_165039.jpg 20231017_165010.jpg

      Comment


      • Ricotico97
        Ricotico97 commented
        Editing a comment
        Mooie dikke knotsen maat ziet er mooi uit

      #19
      Zondag gaat de top44 die in het midden staat om, de boel ligt al bijna 2d op z'n zij en kan het niet meer aanzien. Dan hebben ze 8w5d op 12/12 gestaan.
      De Strawberry gum moet volgens de breeder 9w maar die begint nu wel lelijk geel te trekken. Ben duidelijk te vroeg begonnen met spoelen deze keer, ofwel is het toch lichtstress die ervoor gezorgd heeft dat de bladeren zo geel getrokken zijn. Wil er alleszins geen risico mee nemen want de 2 dames BLINKEN . We zien wel tegen zondag..

      20231020_185924.jpg
      Hier zie je het beter dat de boel begint ineen te stuiken;

      20231020_185949.jpg


      En dan de eerste plant van de top44 die ondertussen al paar dagen in de potten zit, ongelofelijk wat een verschil in bloeitijd eigenlijk..

      20231020_185313.jpg
      Close up van die grootste bruine top bovenaan:
      20231020_185536.jpg


      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        8 weken op 12, zijn ze meteen in bloei gegaan dan? En ze moest 9 weken..

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Rietslang 7w2d echte bloei, meer dan voldoende voor de top44 iig. De Strawberry staat nog maar de top44 ligt om sinds gisterenavond na nog 2 toppen rot gespot te hebben.

      #20
      Deze gaan we hier afsluiten. De 3 planten van de top44 zijn al gekuist en liggen al te curen in de papieren zakken. De Strawberry heeft nog dagje of 2 nodig, was er iets te vroeg bij voor te trimmen.

      Ben best tevreden met deze oogst ondanks dat er een kleine 30-40g in de vuilbak beland is door rot..

      Voor de Amnesia lemon ga ik verder in m'n andere topic, die moet normaal nog 3weken maar daar straks meer over. Daar komt best een grote update aan want heb niet stil gezeten de laatste dagen



      Attached Files

      Comment


        #21
        Kan nog wel ff foto posten vd top44. Toch nog ff uurtje open gelegd en snel ff controle gedaan voor rot want was er niet gerust op.
        Ik had zaterdag nog een top rot gevonden in de droogtent dus toen besloten van alles toch al trimmen en extra te controleren.
        Attached Files

        Comment


          #22
          En de Strawberry gum, hier moet ik nog paar takken knippen.
          Attached Files

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit laat het je smaken

          • DerpiE
            DerpiE commented
            Editing a comment
            Thx, ja smaken zal het
        Bezig...
        X