Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • melosma
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Feb 2011
    • 356

    #16
    Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

    Hoe staan ze er voor?

    Chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #17
      Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

      wat een trippy foto's, h"et lijkt alsof we in een zwembad zitten ^^

      ze zien er goed uit, mooi groen,mooi blad

      looking good ^^
      sigpic

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

        Ik zou die fan even goed schoonmaken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #19
          Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

          Is dit nog iets aan het worden ?
          grtz
          sigpic

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

            Voorwaarden:
            Houd wekelijks een kweekverslag bij waarbij gebruik word gemaakt van de voedingslijn van Growstar Gold.
            Tsja...tot zover de competitie dan.
            Toch ben ik best benieuwd hoe het nu gaat met de planten.
            Plagron lijkt me hard-to-beat.
            Da's toch een vrij complete lijn als je die gebruikt.

            Die "fout" in de dosering op de etiketten van de verschillende flesjes is misschien omdat de een meer geconcentreerd is dan de ander ?
            Zou je kunnen verifiëren bij Plagron.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #21
              Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

              Hij is van de plank gevallen

              Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo, ben je wakker?
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #22
                Re: Cee zijn tweede! --> 5x SLH & 3x Trainwreck

                Mo, wat is dit toch... dus zijn we nog maar met z'n 8..
                sigpic

                Comment

                Bezig...