Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 4 Kerosene Krash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Scheve wiet is keilekker jonuguh!
    Ik heb de vorige keer de lamp ook maar scheef gehangen..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Knakken, dan gaan ze ook scheef.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      De hoogsten knakken en de lamp laten zakken anders kost het smakken geld en heb je jezelf te pakken!

    #32
    IMG_3434.jpg 🙋‍♂️

    Week 5 12/12
    Temp 18,5-26
    lv 37-43%

    De tent gaat open en er komt een lekkere geur op me af, NICE!👌🏽

    Ze hebben tot nu toe volgens schema voeding gekregen en vanaf nu komt daar top booster bij.

    De Kerosene krash is een avontuurlijke plant.

    Het avontuur begint namelijk al bij de prijs, je netvlies en bewustzijn wordt meteen op de proef gesteld. Nadat je dat overwonnen hebt begint het avontuur in de portemonnee.

    Eenmaal aangekomen (had er 6 besteld) begint het volgende avontuur.. ontkiemen… voor 20€ de zaad verwacht ik dat er 7 van de 6 ontkiemen..

    Het wordt uiteindelijk 5😞 weg 💸💸.
    Eenmaal in en vrij snel boven de grond ging het avontuur verschillende kanten op. Elke plant is anders. Scheelt dat ze dat op de site al hadden vermeld dus we waren voorbereid. De ene is hoog en andere laag de ene schieten eerder in de bloei als de ander.

    Ze zijn gevoelig voor Bleach, waar de skunk die vele cm hoger is en dus dichter op de lamp nergens last van heeft hangt de krash de albino uit. 🤷🏼‍♂️

    Ook ben ik meer als een uur als een heuse boswachter bezig geweest opzoek naar Herman. Ik was bladeren aan het weg halen en toen meende ik ineens de jizz van Herman op m’n hand te zien..🤷🏼‍♂️ uiteindelijk niks kennen vinden🙃🤞🏼

    Niet te vergeten …

    IMG_3437.jpg ^^Jaap Stam^^ hier is m’n hoofd verdachten dat die Herman positief is.. we houden hem/ze /het in de gaten.

    Tot zo ver de samenvatting van de Kerosene krash tot nu toe…



    Bedankt voor jullie inzet en aandacht,


    Okdoei🙋‍♂️
    Attached Files

    Comment


    • Buzz Highyear
      Buzz Highyear commented
      Editing a comment
      Looking good eh
      Je kan niet waakzaam genoeg zijn die Herman is een sluipschutter
      Spijtig van die 40 pik man!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee geen Kelly in the familie aub!!!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zou wel erg lekker zijn ... benieuwd.

    #33
    Ja dat is altijd vervelend, als er eentje niet opkomt. Sinds ik mijn beans 16uur in een glas water gooi, daarna plant ongeacht ze al naar de bodem zijn gezakt. Geen problemen meer gehad met ontkiemen. Je zou de volgende ronde ook je behandeld bij growers choise kunnen bestellen. Die hebben 5+2 en een freebee. En de prijzen zijn ook nog vrij normaal.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Heb idd al eens op hun site gekeken. Ik laat ze ook altijd eerst 24 uur zwemmen.

    • Martin1970
      Martin1970 commented
      Editing a comment
      in gewoon kraanwater? of.....

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Nee, ik gebruik altijd grondwater van begin tot het eind. Met de afjes afgelopen jaar heb ik wel gewoon kraan water gebruikt.. en wat blijkt.. maakt geen ruk uit want ze zijn ook allemaal ontkiemd😂🤷🏼‍♂️

    #34
    Goedendag Collega’s van het Groene leven,

    Wij zitten inmiddels in:

    Week 6 12/12
    Temp 20-26
    LV: 38-45

    De toppen beginnen zich mooi te vormen, de amnesia is haar inhaal slag aan het maken zo lijkt.

    Ben benieuwd of ze optijd klaar is met 11 weken 12/12, de boer zegt 10🙂🤷🏼‍♂️we gaan het zien.

    De geur wordt behoorlijk intens als de deuren worden geopend..De amnesia ruikt meer naar citrus als dat de super lemon haze deed toen ze in de bloei stond. Zo lekker als dat de slh nu dat ze droog is ruikt smaakt ze daarin tegen totaal niet lemon achtig🙁 ben benieuwd naar de amnesia!

    Wanneer je de krash aanraakt is het alsof je je vinger in een pot stroperige honing doet zo plakt het. Ongelofelijk veel verschil in vergelijking met de skunk en haze, denk dat wanneer die klaar is dat die mij lekker gezellig houdt wanneer ik met de vrouw op de bank zit😴🙃

    Herman:

    De zoektocht wordt nog steeds voortgezet maar met weinig tot geen resultaat… gelukkig. Heb nog 1 verdacht figuur gezien die direct werd afgevoerd en voor de rest is het rustig gebleven. 🤞🏼

    De Bleach wordt er niet minder op… ook niet meer, dus dat is prima.

    Booster voeding wat ze krijgen wordt weer beetje opgevoerd eens kieke of die wijve daar dikke titte van krijgen..🤷🏼‍♂️🔥

    Nog een week of 2 en dan krijgen ze alleen nog water.


    Vanuit het Bos wensen wij jullie prettige dagen toe.. zorg dat je rond en gezond het nieuwe jaar in gaat.



    Doei IMG_3454.jpg IMG_3459.jpg IMG_3455.jpg IMG_3458.jpg IMG_3457.jpg


    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Jij ook prettige dagen en een goed en gezond 2024

    • Bitterbal
      Bitterbal commented
      Editing a comment
      Mooi bos man, fijne dagen 🫶🏻

    #35
    IMG_3464.jpg IMG_3462.jpg IMG_3463.jpg
    Last edited by Bo$wachter; 24 December 2023, 12:02.

    Comment


      #36

      De kandidaten voor de volgende ronde zijn geselecteerd.

      Indica dominante ronde gaat het worden, de gelukkige zijn geworden:

      Lsd- barney’s Farm
      Panty Punch- seedstockers
      Fatkids Cake- Amsterdam genetics

      9 stuks in totaal waarvan de beste 6 door mogen. De andere zien we nog wel wat we er mee gaan doen.

      nog een kleine 2 weken voordat ze hun eerste zwemles krijgen.


      IMG_3470.jpg










      Apart plekje voor een topje🙂
      IMG_3467.jpg

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ze zou iets gevoeliger zijn voor rot, we gaan het zien.. 👀

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Jaa voor rot hebben ze hier altijd aanleg dus dat is goed nieuws 🙂🥲

      • GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        Gaat weer een mooie nieuwe ronde worden met 3 soorten

      #37
      IMG_3514.jpg Hoi 🙋‍♂️


      Week 7

      temp 19-23
      lv 37-43

      Om de dag 20L water + voeding.
      De ene dikt beter aan als de andere van de Kerosene krash. De euforia en amnesia gaan als een trein.

      Verder is er eigenlijk weinig te melden.🤷🏼‍♂️

      Nog een weekje voeding, mss ander half en dan gaan ze op dieet.

      26 Jan 🪓🪓 D-Day.
      IMG_3516.jpg dikke haze jong
      IMG_3515.jpg ok doei 👋

      Comment


        #38
        IMG_3602.jpg week 8

        nog geen rot gevonden🤞🏼👌🏽weet ze goed op kleur te houden deze ronde 😯🙂

        Gisteren hebben ze hun laatste voedingsbeurt gehad, vanaf nu gaan ze op dieet.

        Weekje of 3 en dan gaan ze 🪓🪓




        IMG_3601.jpg
        Attached Files

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Laatste loodjes

        #39
        ​ dikke haze
        ​ dikke haze in het donker



        Welkom Jeugd,

        Week 9

        temp 20-26
        lv 30-40%

        Langzaam komt de herfst op gang.
        Nog 2 weken voor D-Day🪓🪓

        Ik heb tot nu toe nog geen schimmels gezien..zou fijn zijn als dat eens zo zou blijven voor de verandering.🙂🤞🏼

        Om de dag krijgen ze 20L water (met een ph tussen de 5,6-6.2).

        Laatste keer op de beurs dit potje meer gekregen, eens kijken of we er more grams vanaf krijgen…🤷🏼‍♂️ IMG_3653.jpg

        IMG_3654.jpg Wassie weer..

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Jij kweekt ook op grond? Wat is je ec? En wat voor voeding gebruik jij dan?

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Steenwol, 2.5, dutchpro.

          De ec komt door de explosive booster, ik kan dan eigenlijk minderen met bloei.

          Ik jaag 150³ per uur door de tent, ik denk dat dat helpt.

          Bij 0.75³ inhoud.

        • norseman
          norseman commented
          Editing a comment
          Wat zijn de maten? 0.75 kuub is wel een klein tentje.. 210x60x60?
          Last edited by norseman; 18 January 2024, 17:17.

        #40
        Wel potverdomme!

        Bij de dikke haze is dikke rot gevonden. Redelijk optijd erbij en gered wat er te redden valt, maar dacht een rot loze ronde te hebben deze keer.. valt toch tegen zo in de laatste week😕🤷🏼‍♂️ volgende week donderdag 🪓🪓🪓


        IMG_3675.jpg IMG_3674.jpg IMG_3676.jpg IMG_3677.jpg IMG_3678.jpg

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja hier zijn het een hoop dikke wijven wat tegen elkaar aan loopt te zweten🤷🏼‍♂️ dik zijn heeft hoe dan ook z’n nadelen😕

        • norseman
          norseman commented
          Editing a comment
          Bo$wachter die plant rechtsvoor ziet er niet uit alsof hij volgende week donderdag klaar is.. Of heb ik dat mis? De foto is ook niet heel scherp.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Mwa, dr trichomen beginnen langzaam troebel te worden. En klaar of niet volgende week de rest is wel klaar dus ze gaat gewoon lekker met de rest mee om🙂

        #41
        Als het bijltje erin gaat is ie inderdaad klaar. Dat kan ik niet tegenspreken...

        Comment


          #42
          IMG_3710.jpg vindt dit toch wel de mooiste fase van de plant 👏🔥

          de potten zijn na 3 dagen al kurk droog maar ze zullen het nog 2 dagen moeten doen zonder water 💦 🙂dan 🪓🪓🪓 D-Day IMG_3709.jpg IMG_3712.jpg IMG_3711.jpg
          Attached Files

          Comment


          • MRDAW420
            MRDAW420 commented
            Editing a comment
            Dat wordt smullen

          #43
          IMG_3716.jpg D-Day 🪓🪓🪓

          3 uurtjes en alles hing in het nieuwe verblijf van +- 14 dagen.

          Zo… we gaan de kiet poetsen 🙂🙋‍♂️

          IMG_3719.jpg IMG_3718.jpg

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Hop
            Goed gewerkt. Geen rot meer dus?

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nee niks meer gevonden, is alleen bij de am geweest en wat er was is te verwaarlozen dus dat is een meevaller. Tegenvaller is dat ik zaad heb gevonden..😕 had gaandeweg wel wat bananen weg gehaald maar vast ook een paar gemist. Maar volgens mij valt het allemaal reuze mee want heb maar 5 zaadjes gevonden. We weten meer over een week of 2

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Hokje hangt goed vol, ziet er goed uit, geniet ervan.

          #44
          IMG_3846.jpg Links : Kerosene Krash
          Midden: Euforia Skunk
          Rechts: Amnesia Haze

          1,69 gr/Watt is mooi maar valt me toch tegen🙃tis verdomme ook nooit goed🤷🏼‍♂️

          De krash had een aparte dame ertussen zitten die was Herman trekjes had. Meer als ik dacht want ze heeft al m’n dames onder geblaft🥲 vreemde is dat alleen de onderste toppen veel ballen bevatten en de bovenste toppen nagenoeg niet.. dat is dan weer een meevaller🙂 Enfin voor 20+€ de zaad en dan met een ballenbak zitten kijken is ronduit triest en dat maakt de prijs nog triester😭 slechte reclame maakt boswachter niet graag maar potverdomme dutch Passion doe wat aan die prijs of fix het probleem🙂 de wiet die je dan zonder zaad rookt is ongecured al goed op smaak en de geur is echt heeeuuulll intens. Dus ben wel benieuwd hoe die over een paar weken/maanden is.

          Kerosene krash samengevat is in mijn ervaring een onvoorspelbare dame, had er 5 en had ook 5 totaal verschillende phenos waaronder Herman de eerste 🥇 de wiet geurt sterk in de bloei fase en plakt als de ziekte. Heb vele bolletjes hash kunnen maken toen ik ze droog aan het verwerken was.
          Ik zou hem zelf niet meer zetten alleen al omdat er een Herman tussen zat. (Wordt wel voor gewaarschuwd op de site) dus ik zit maar weer te zeiken om te zeiken maar dat mag ook wel als je verdomme zoveel voor z’n kut zaadje vraagt!😯🔥
          Mocht je hem/haar toch willen zetten dan zet je stoel er maar bij en houdt ze goed in de smiezen want voor je het weet zit je in een ballenbak

          Euforia was een freebee van de dutch Passion en daar ben ik wel heel erg over te spreken. Fijne plant in de speeltuin, strekt wel aardig. In de bloei krijg je lekker compacte sterk geurende bloemetjes ervan.
          Vers is die al redelijk op smaak en goed op geur in de pot dus we zullen zien wat het over een tijdje geeft naar het curen.

          Amnesia
          Mooi wietje wel wat fluffy, alleen de hoofd toppen waren mooi compact.
          Wel hier beetje rot in gevonden maar dat was te verwaarlozen. Lekkere citrus geur en smaak. Heb hier nog 2 zaadjes van liggen dus die komt er sowieso weer een keer in🙂

          De dames hebben in totaal 17 dagen rustig kunnen drogen… en dan hebben we alles wel weer gemeld volgens mij.

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            @kelder klopt dat je altijd een Herman kan krijgen maar als je verdomme een kapitaal vraagt voor een zaadje zou die eigenlijk wel Herman vrij mogen zijn 🤷🏼‍♂️mja da zal wel aan mij liggen🙂

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Met cree cobs altijd minstens 1op1,5
            123 gram van één dame is record

          • Bobledsgrow
            Bobledsgrow commented
            Editing a comment
            De herma van de krash
            Van zich zelf wel een leuke shemale?
            Ik vond een herman bij een maat
            Ik kom eind van de avond in mijn eigen hok
            En ja hoor de boel besmet
            Alle zaden waren vrouwelijk
            En waren zeer goed voor ons nederlandse klimaat mooie compacte toppen
            Dus tja ik haf er zeker 1a 2 getest van je eigen kruisingen
            Om te kijken hoe ze is
            Misschien wel je eigen gorilla gleu variant☺️
        Bezig...
        X