Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ben bezig nu met kweek,120x120x180 met actieve inblaas van 160mm(gewoon zo een douche ding) en buisvent met fann controller van max 420m3

    en filter van 400m3!
    Mijn vraag is of ik toe kom met dit als ik naar een ruimte van 180x120x180 ga.
    Heb 600w met adjust a wing en super spreader.

    Hoop op tips want moet filter vervangen?

    Hoe is die berekening nu weer,warmte zal ik niet teveel hebben met superspreader en die ruimte,maar wil wel voldoende capaciteit tegen de geur!!

    Grtz
    Geniet van iedere dag!!

    #2
    Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

    Je moet wel ook beginnen met foto's om je kweekverslag vorm te geven , anders wordt je verslag verplaatst naar vragen binnen ruimte, of een ander sub forum.


    Ik denk dat die afzuiging en filter voldoende is, als je je inlaat opening ook voldoende groot maakt, en de cyclus van je lamp insteld zo dat het lampje 's nachts brandt dan moet de temp goed te handhaven zijn!!

    Succes!
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

      ik post geen verslagen en fotoos meer sorry dit is veel te veell werk,

      wil alleen nog wat tips hierover voor de rest help ik met alle plezier andere Growers met hun vragen!

      Mijn oude verslagen kun je vast nog wel ergens vinden er is nu alleen een actieve inblaas bijgekomen gewoon uit Karwei 160 mm (voor in badkamer)

      Dus afzuig van 430m3 met filter van 480m3 is oke voor mijn nieuwe ruimte van 120x180 en 180cm hoog
      Geniet van iedere dag!!

      Comment


        #4
        Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

        ik zou een grotere filter pakken want je motor kan nooit 430m3 door dat ding trekken.... (minimaal 1/3 overcapaciteit wat ik begrepen heb)
        ga dan eventueel voor een 750 / 800 m3 deze zal ook minder snel verzadigd raken en je motor hoeft minder hard te werken.
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

          Zijn er nog mensen die een idee hebben als ik iets koop moet het werken,wie weet het zekerr er aren toch formules om dit te berekenen.

          En is hier nog een topic om dingen te verkopen ik heb complete kap van 400w met schakelbord voor 400w en mischien binnenkort buisvent met fann control 430m3 max en nieuwe filter van 480m3.

          Wat heb ik nodig dan voor mijn nieuwe ruimte??? 120x180x180

          Dank u voor reacties
          Geniet van iedere dag!!

          Comment


            #6
            Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

            Maakt zo een grotere ventilator niet veel meer lawaai of juist minder omdat hij zachter draait,en helpt zo een geluidsdemper echt??
            Geniet van iedere dag!!

            Comment


              #7
              Re: kom ik toe met afzuiging en filter voor deze ruimte

              ik zou met zo een ruimte voor een box fan gaan, minimaal 500 m3 met een soortgelijk filter. hoe meer vermogen je fan heeft des te meer je hem kan dimmen en hij stil blijft en langer mee gaat. voor 1x1x2 kweektentjes wordt meestal een 300/350 kuub systeempje gebruikt. je ruimte is een stuk groter en overcappaciteit zorgt voor minder herrie. als je een 300 kuub buis fan vol gas zet maakt ie ook enorm veel herrie.

              Comment

              Bezig...
              X