Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chapter 5

    Korting op 420shop
    Nieuwe ronde nieuwe kansen.

    Speeltuin is niet veranderd behalve dat de filter weer vervangen wordt.. liever 1keer te veel als te weinig. We blazen immers naar buiten af dus ik vindt het wel goed, voor 80€ blijft me hopelijk een hoop trammelant bespaard😯.

    Er komt wel wss nog een Active inlaat maar dat melden we dan wel wanneer het zo ver is.

    Naar enkele 50/50 of sativa dominante Strains te hebben gehad gaan we nu eens op de indi tour..


    De deelnemers zijn:

    Fat Kids Cake - Amsterdam Genetics
    Indica/Sativa 60/40

    LSD - Barneys Farm
    Indica/Sativa 70/30

    Panty Punch - Seedstockers
    Indica/Sativa 90/10

    Start datum: 2-1-2024
    Alle zaden in het water, ik was weg dus in dit geval lagen ze er 48 uur in.

    4-1
    Alle zaden zijn ontkiemd behalve 1 fat kid, dikke kinderen presteren over het algemeen ook minder dus sta er niet eens van te kijken. 🤷🏼‍♂️

    Alle zaden direct in de pot met knijp natte grond.

    7-1
    2x lsd boven de grond
    1x fkc boven de grond
    3x panty punch boven de grond.

    Kleine 40W licht Upgrade voor de dames mede mogelijk gemaakt door de snelle service van roy van No Mercy bedankt nogmaals 🙏🏽

    In totaal 60W voor de kleintjes en tot nu toe vermaken ze zich er prima onder.



    IMG_3607.jpg IMG_3606.jpg IMG_3605.jpg

    #2
    Meteen weer door, je laat er geen gras over groeien. Ik volg met smacht

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wees welkom, koffie staat links om de hoek.

    #3
    De lekker compacte kokosfilter van Garden High Pro Proactiv kan gerust een rondje of 5 mee, en makkelijk in stukken te zagen nadien. Sluit het ding zelf wel pas aan, een week na overschakeling. Geen nicotine of ander vuiligheid, enkel wa (katten)stof
    Actieve inlaat in de eerste plaats om genoeg CO2 in te pompen, winterkweekjes kom je toe met passieve luchtinlaat, dan ook de luchtverversing minder.
    Geen (bodem)check-ups, temp of LV?
    Al weer lekker op weg ja zo te zien, plantjes zien eral krachtig uit, benieuwd naar de lsd van Barneys boerhof
    Veel succes Wachtertje
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Tip van Q, filterhoes stof uitkloppen en in de wasmachine in een kussensloop wassen.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Stofzuiger er over heen halen werkt ook, hoge lv sloopt je koolstoffilter voortijdig.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hoge lv heb ik gelukkig geen last meer van. Komt niet meer hoger als 55% dus dat zit wel goed.

      Ik zal die filterhoes eens onder handen nemen over een week of 3. Elke ronde de filter kwartslag draaien zou ook moeten helpen.. heb ik volgens mij ooit eens bij donner gelezen

    #4
    Kleine 40W licht Upgrade voor de dames mede mogelijk gemaakt door de snelle service van roy van No Mercy bedankt nogmaals 🙏🏽​
    Graag gedaan!

    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


      #5
      Ik volg terug =)
      Waarom extra bloei strips om voor te groeien?

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Goh, meen je dat nou!?

        Dat heeft nou nog nooit iemand hier gezegd.

        Beslissingen nemen onder invloed.
        Last edited by Rreppellsteeltjam; 9 January 2024, 16:48.

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        @rrepel geen idee op wie je zelfs reageert nu, rook jij soms ook niet wat te veel?

      • MRDAW420
        MRDAW420 commented
        Editing a comment
        Kan dat wel, teveel roken?

      #6
      IMG_3647.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Lsd, fat kids en panty's, veel plezier ermee

      #7
      IMG_3683.jpg 16e januari weer 1L water van onder gegeven.

      De dames staan er goed bij, eentje is wat creatiever gezind als de andere maar dat is afgelopen wanneer ze dr eind laarsjes aantrekt.

      Nog een weekje tot Max 9 dagen hier vertoeven en dan gaan ze verhuizen naar een plek waar de 🌞 wat feller schijnt.

      IMG_3680.jpg IMG_3682.jpg IMG_3681.jpg

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit😎👌

      #8
      IMG_3707.jpg Nog een dag of 3-4 voor dat ze de grote schoenen aan trekken.. het wordt ook wel langzaam tijd..

      21-1 1L water gegeven.

      Comment


        #9
        De dag van de grote verhuizing.

        Laatst bij de gamma wat isolatie spul gehaald en een warmte kabel, kijken wat het brengt..🤷🏼‍♂️

        26L schoenen gisteren klaar gemaakt, knijp natte grond er in en een dagje beetje de kans geven om op kamer temperatuur te komen.

        Vanmorgen de knapste dames geselecteerd en de andere 2 heb ik er nog even bij gezet. Kijk nog wel wat we er mee gaan doen.

        De dames staan in de volgorde van voor naar achter: Panty Punch, LSD, Fat Kid.

        Tensios zo nog even klaar maken en dan zijn we weer klaar met tuinieren voor deze week.
        IMG_3720.jpg IMG_3721.jpg IMG_3722.jpg IMG_3724.jpg IMG_3723.jpg IMG_3725.jpg …doei🙋‍♂️

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Metselzand is alleen voor de vliegjes, zit er ook niet dik op.

        • PH donner
          PH donner commented
          Editing a comment
          Metselzand moet min 3 cm zijn anders houd het de beestjes niet tegen

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Heb dr denk ik geen 3cm op liggen. Denk eerder 1-2cm.. maar tot nu toe geen vliegjes 🤞🏼

        #10
        IMG_3731.jpg eentje uit de pot die aparte kleurtjes begint te krijgen.. wat het kan zijn mag Joost weten, of heeft iemand van jullie een idee 🤷🏼‍♂️want ze krijgen alleen water ph 5.8 en verder is er niks toe gevoegd aan de potgrond die ik altijd gebruik🙃

        we gaan het zien.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Kan ook komen door het metselzand, dat werkt wat verstikkend/luchtflow beperkend, takke gebruikt aquariumgrind, iemand anders diatomeenaarde of a.r.t.s. biogranules.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Diatomeenaarde wordt pap als je dat met water mengt, daar smeer ik de kippen stokken mee in. Heb dat spul ook in de Runtz ronde gebruikt zonder succes🙃aquarium grind is wel goeie

        • PH donner
          PH donner commented
          Editing a comment
          @Rreppellsteeltjam metselzand geeft totaal geen problemen! Heb er jaren mee gewerkt en vooral in de zomer een uitkomst! Dat wat jij zegt is totaal gelul uit de nek

        #11
        IMG_3815.jpg IMG_3816.jpg weekje verder, stonden te droog naar de verhuizing daardoor wat vertraging en verkleuring. Sinds een dag of 4 krijgen ze elke dag minimaal 10L water en dat bevalt ze beter.

        Tensios inmiddels keer eruit gehaald reset maar die dingen vertellen me wat anders als de planten. Dus nu kijken we even niet naar de tensios 🙃

        Denk nog een weekje en dan 12/12 🙋‍♂️

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Mijn Fat kid is een flinke eter, dus vul je koelkast goed aan. 🍰🥧🍭

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Erg nicz op een week, lukt al met je ogen toe effe drgtrkkn vinden ze net lekker👌geeft de wortelgroei een boost👍

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja de dames doen goed hun best. Nu mooi nat houden, vinden ze lekker.

        #12
        IMG_3822.jpg IMG_3820.jpg IMG_3823.jpg Her en der nog wat gesnoeid.

        Lamp wat hoger gehangen. Voorheen heb ik de dames altijd minimaal 2 soms 3 keer getopt. Nu heb ik de meeste maar 1x getopt. De grootste 2x alleen maar zodat die weer de zelfde hoogte had als de rest en de 2 in potten hebben we een poging tot mainline gedaan.

        Temp schommelt tussen de 21-26 graden en de lv tussen de 35-50%

        Volgende water ronde gaan we weer wat calmag toevoegen.

        Denk dat we as zaterdag de klok omzetten.

        Ik had ze trouwens in gedeeld met de panty 90% indica vooraan en dat dikke kind 60% indica achteraan met de gedachte dat ik dan planten van laag naar hoog in de tuin zou hebben.. maar dat valt weer allemaal vies tegen. Fat kid zit wss te veel aan de cake want in de breedte wil die wel maar de hoogte ho maar. Altijd wat met de jeugd van tegenwoordig. 😞🤷🏼‍♂️ enfin… we kijken het nou nog even aan maar denk dat we de tuin anders gaan inrichten zodat die kleine dikkerds vooraan komen te staan.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Elke methode heeft zijn voor en nadelen he
          Het gaat bij verschillende soorten zelden zoals je voor ogen hebt

          Wordt flink getraind hier

        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Ik heb zelf ook lst toegepast op m'n Fat kid, maar achteraf gezien was dat volgens mij niet eens nodig, ze is zo klein en compact.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Dikke kindere laat ik liever met rust.. die hebben het al moeilijk genoeg met zich zelf. De FK is hierbij geen uitzondering. Heb ze beide maar 1 keer getopt en verder 0 training. De 2 dames die stevig aangepakt zijn in de potten zijn lsd en de panty punch.

        #13
        IMG_3837.jpg IMG_3838.jpg
        9-2-24 Dag 1 12/12

        Alles krijgt elke dag of om de dag hangt er vanaf hoe snel ze het opnemen 1L water. De grond is constant goed nat.

        Calmag wordt geserveerd 3ml op 10L.

        Dames gelukkig ik gelukkig wij allemaal gelukkig.. wat willen we nog meer..?🤷🏼‍♂️

        Lamp 100%, tensios heb ik deze ronde echt helemaal niks aan dus die zal ik eens binnenkort eruit halen en resetten kijke of dat wat brengt en dan terug de kast in. ( wanneer de grond te droog was gaf die 80mbar aan en nu zitten ze heletijd op 20-30mbar.)🙃

        Da wassie weer.🙋‍♂️

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Euj die hork 🙋‍♂️ fijn dat je dr weer bent.
          Ik zal eens wanneer ik ze gerest heb 3 in 1 pot duwen op verschillende dieptes.. kieke wa die zegt.

          Jaa ze gaan idd redelijk gelijk op, alleen een fat kid die wat achter blijft en de 2 in pot moesten even van de schade herstellen maar die doen ook weer mee.

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          De planten gaan zo als gewoonlijk weer erg lekker. Het verschil in 4dagen is immens, nice. Laat je je lamp nog zakken of is dit wat het is. Zou wel een cm of 40zijn nu denk ik

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          De lamp heb ik nog niks mee gedaan die hangt idd op een 30-40cm boven het gewas. Kijk het even aan nu dat de lamp sinds vandaag op 100% staat. Zodra er toppen zijn gaat die sowieso omlaag🙂

          Jaa zo lang je de dames goed vochtig houdt zijn ze tevreden, is met de vrouw niet veel anders 🙃

        #14
        IMG_3849.jpg IMG_3850.jpg

        Comment


        #15
        Goedendag 🙋‍♂️


        Morgen gaan we week 3 12/12 in.
        Afgelopen week de benen geschoren van de dames en ze hebben er zo goed als niks van geleden.

        De temp schommelt tussen de 18 en 24 graden en de lv tussen de 50-58% ongeveer.

        De dames krijgen alleen water met zo om de beurt beetje calmag mee. Voeding doen we nog niet aan, daar beginnen we mee wanneer week 4 van plezier start.

        Ze zitten in 26L bags en drinken gemiddeld 1 a 2L per dag. Wordt langzaam steeds meer dat ze drinken. Ik geef ze deze ronde telkens van boven af water en zodra het onder bij de bags eruit komt stoppen we met schenken. Ik geef ze nu alleen van boven water omdat de isolatie wat ik heb gebruikt er voor heeft gezorgd dat niet alles meer water pas staat en het water alleen bij de zware dames blijft staan. 🙃 moet nog eens even kijken of ik daar wat op kan verzinnen met deze isolatie om dat recht te krijgen. Het liefste geef ik ze namelijk om en om boven/ onder water. 🤷🏼‍♂️

        De bloemen beginnen zich langzaam te laten zien🎉🔥



        Wordt vervolgd..


        IMG_3898.jpg IMG_3899.jpg IMG_3900.jpg IMG_3901.jpg

        Comment


        • MRDAW420
          MRDAW420 commented
          Editing a comment
          Wat een joekels zeg, heerlijk groen ook!

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja de panty en lsd zien er veel belovend uit. Fat kid ben ik nog niet echt van onder de indruk tot nu toe. Plant is verder gezond maar blijft heel klein met weinig vertakkingen 🤷🏼‍♂️
      Bezig...
      X