Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parakweker's kweek perikelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gisteren de boel geknipt en gewogen, totaalopbrengst 340gram toppen deze keer van 9 plantjes.
    Dat is iets minder dan de vorige 2 kweekjes, ik wijt het aan luiheid die resulteerde in een lichte verwaarlozing (te weinig water en geen snoeibeurt in week 2 bloei)

afbeelding.png

De toppen zijn iets teveel gedroogd, hygrometers geven 48-55% aan dus ik ga vandaag maar een lekkere appeltaart bakken en de appelschillen in de potten stoppen voor rehydratie.

En heb weer een gram of 250 aan knipresten waarvan ik wietolie & edibles ga maken.
    Heb dan ruim voldoende wietolie voor de komende jaren, dus volgende kweek gaat het knipafval denk ik gewoon de prullenbak in.

Zou er liever een ander blij mee willen maken, maar dan zou ik automatisch "uit de kast" komen als kweker en dat maakt me weer extra paranoïde.
    Zou t ook aan een zwerver kunnen geven ofzo. Mischien hebben jullie een beter idee, ik ben wel benieuwd:

Wat doen jullie eigenlijk met jullie knipresten?

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Lekkere opbrengst geniet ervan!

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Hasj maken? Afval en herma´s gaan naar de kippen.

• Zazaris
      Zazaris commented
      Editing a comment
      Heb er hasj van gemaakt net. Kijk maar bij mijn kweekverslag. Toch zeer de moeite waard en man wat fijn roken.

afbeelding.png

De zaailingen vandaag allemaal overgepot.

Links: Zowahh papayaz (achter & voor)
    Midden: Ice (achter) & Wedding Cake (voor)
    Rechts: Permanent White Marker (achter) & Cheese (voor)

De lamp (Spiderfarmer SF4000) staat op 35% momenteel

Ga deze ronde dus met 6 plantjes draaien, tenzij er nog meer afvallers blijken te zijn.

Comment

Even een korte update!

12 juni:

image.png

22 juni:

image.png

vandaag, 28 juni:

image.png

Ga vanaf vandaag iedere dag het aantal lichturen met 1 a 2 uurtjes verminderen tot we op 12/12 zitten.

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik zou Meer water geven anders worden ze para.

image.png

10 juni, 2 weken verder weer! Ze staan nu een weekje op 12/12 en doen dus hun groeispurtje.

Last edited by parakweker; 13 July 2025, 16:04.

Comment

image.png
        image.pngimage.png

22 juni, 2 weekjes verder weer, boel staat ongeveer 3 weken mooi in bloei nu. Gisteren de onderste 1/3e gesnoeid.
        Nog 5 a 8 weekjes te gaan!

Comment

Bezig...
        X