Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben Fast, 25 jaar en door een chronische zieke partner begonne aan het wiet kweken i.v.m. de kosten die dit dagelijks met zich mee brengt en niet vergoed word door de zorg verzekering al word dit voor geschreven door de dokter.

    Na een aantaal keren buiten te hebben gekweekt wat goed beviel heb ik het volgende gekocht: http://www.desjop.nl/index.php?item=...=13189&lang=NL
    Gekozen voor een 600 watt lamp, tent 120x120x180. Voeding Canna flowers, vega, booster, pk/13/14. dus helemaal biologische

    Ik heb erin staan, links 5x Snow White feminized zaad + rechts 5x Hawaii Maui Waui feminized zaad en een in het midden een autoflower Black Jack.
    11 liter potten autoflower in 5 liter in aarde.

    Met de 5x Hawaii Maui Waui feminized zaad is wat raars aan de hand als je goed telt en kijkt, 1 is geen Hawaii Maui Waui duidelijk foutje, maar ook geen snow white wie weet wat dit wel is?? Of is het een manelijk plant en hij daarom ronder?
    Op de foto's zijn ze 2 weken en 2 dagen oud. 21-07-2011 zijn ze 3 weken oud, kan ik ze nog groter laten worden of kan ik ze beter laten bloeien? I.v.m. met te groot worden voor een tent die 1.80 hoog is.

    Ik heb alleen buiten ervaring heb dus geen idee waarneer ik moet overgaan op12/12 naar de bloei. Graag advies-D.

    Ik heb al veel gelezen hierover maar geen duidelijk antwoord kunnen vinden.
    Attached Files
    Last edited by exmember16357; 21 July 2011, 11:03.

    #2
    Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

    Wow het ziet er een stuk beter uit dan bij mij, lijkt mij wel gezond !!
    Ik ben geen expert ofzoo maar denk dat t wel goed kom met zo'n tent.
    Over 12/12 zeg ik in ieder geval niets dat zou ik niet weten maar een van de pro's hier vast wel.

    Succes met je kweeeek,

    Bombooooh
    Ah ganja me use an bun out di Pope!
    Ganja me smoke an bun out di joke!
    Bomboclaaat!

    Comment


      #3
      Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

      Bedankt Bombooooh, ik hoop van dagelijks kosten van de coffeshop af te komen die liggen nu denk ik op 500 euro in de maand.
      Suc6 met je kweek.

      Comment


        #4
        1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

        Hier nog even een update, het was vannacht en vandaag 21-07-11 dat betekent dat ze nu 3 weken zijn. Ik heb vannacht en vanmorgen foto's gemaakt, ik hoop dat iemand mijn kan vertellen of ik ze nog langer kan laten groeien of dat ik ze beter in de bloei kan laten gaan, vooral i.v.m met stavia planten die nogal groot worden. De planten zijn nu tussen de 10 en 20 cm hoog.

        DE Hawaii Maui Waui heb ik getopt i.v.m. snelle omhoog groeien.

        temp liggen tussen de 27 en de 21 graden en lv is rond 60%, door het slecht weer blijft alles goed.

        Graag adveis...
        Attached Files
        Last edited by exmember16357; 21 July 2011, 13:20.

        Comment


          #5
          3 lowryders buiten getopt

          Ik heb ook nog 3 buitenplanten lowryders. Ik heb er van april tot juni ook 3 gehad al opgerookt ondertussen, dit beviel goed dus heb nog 3 neer gezet.

          Ik heb ze deze keer alleen getopt, ik las overal dat dit niet kon maar gaat prima zie foto's

          Eentje is er groter omdat deze 2 weken in de kweekkast heeft gestaan, die begint ook al met bloeien dus heeft wiening last gehad van het toppen.

          Bij een werknemer heb ook nog 3 autoflowers staan black devil, zal binnenkort is kijken of daar wat foto's van kan maken.

          Heb nu zo'n 17 planten in bezit.

          En alles 100% biologische!
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

            Hey Fast2005

            Als eerst even een tipje: als je een nieuwe post plaatst kijk dan eerst even of de laatste post niet al van jezelf is, is dit wel het geval kan je rechts onder in je post op bewerken klikken.
            zo kan je je vorige post bewerken (updaten) k weet ook dat je niet in korte tijd meerdere posts mag plaatsen.
            Maar goed ffe ter zaken

            Je plantjes zien er zeer goed uit ckr voor de eerste keer.
            De plantjes op 12/12 zetten is eigelijk aan jezelf (behalven bij autoflower,schiet vanzelf in bloei) let wel op met de hoogte van je tent idd.
            Je kan er op rekenen dat de plantjes in de bloei nog zoon 2-3 weken doorgroeien en bij haze zelfs langer.
            De plant kan wel 2-3 keer zijn voormaat worden als dat ie was voor het bloeien.
            Dus wil jij mooie plantjes van +- 75cm wil (lijkt me verstandig met 10 plantjes in zoon ruimte) dan zou ik ze bij +- 20-25cm in bloei gooien.
            Wel even informatie opdoen over de plantjes hoe groot ze kunnen worden enzovoorts.
            Door de planten wat kleiner te houden wil niet zeggen dat je minder oogst, ze vangen meer licht en kunnen meer energie in de toppen stoppen.
            Verder denk ik dat jij er wel gaat komen Ziet er Mooi groen en gezond uit.
            Suc6 met de kweek!

            Zelf ook met mijn eerste kweekje bezig, slechte zaden maar wel 6 goeden stekken


            Grtz Cho3y

            Comment


              #7
              Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

              Hey Cho3y,

              Ik ben niet zo goed ophoogte van de regels, moet beetje zoeken hoe met de forum om te gaan.
              Ik ga mijn dames zondag maar overzetten naar 12/12 de grootse is nu 23 cm, zondag zal dit wel over de 30 cm zijn.
              Bedankt voor je recatie, suc6 met je kweek.

              gr Fast

              Comment


                #8
                Bloeidag 24 nog 1 dag te gaan.

                Hallo allemaal,

                Een update dit is groeidag 24, morgen zijn we aangekomen bij groeidag 25, mooie tijd om over te gaan morgen nacht op de klok op 12/12 te zetten, planten zijn nu tussen de 20 en 30 cm.

                IMAG0123.jpgIMAG0126.jpgIMAG0122.jpg
                Last edited by exmember16357; 7 October 2011, 17:54.

                Comment


                  #9
                  Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                  Nice man !!
                  Ah ganja me use an bun out di Pope!
                  Ganja me smoke an bun out di joke!
                  Bomboclaaat!

                  Comment


                    #10
                    Laaste dag groei.

                    De autoflower is in de bloei gekomen.

                    Foto 7 en 12 is een raare plant het zou ook een Hawaii Maui Waui moeten zijn maar ziet er anders uit dan zijn zusjes, iemand een idee wat dit wel kan zijn?? Ziet er mee uit als een indica dan een stavia...

                    De andere planten zien er volgens mij goed uit, geef ze om de dag water en eens in de 4 dagen voeding, vannacht gaan ze op 12/12. reacties/advies en of opmerking van harte welkom...
                    Attached Files
                    Last edited by exmember16357; 24 July 2011, 15:19.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                      Update bloeidag 2:
                      IMAG0212.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                        Foto 1 is het zelfde zaad als foto 2, Hawaii Maui Waui ik denk dat dit een verkeerde zaadjes was in het verkeerde zakje, heeft iemand een idee wat het voor soort kan zijn???
                        na 4 dagbloei lijkt het gewoon een vrouwtje te zijn net als de rest.
                        IMAG0168.jpgIMAG0160.jpg
                        Last edited by exmember16357; 28 July 2011, 21:41.

                        Comment


                          #13
                          Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                          Effe een update, 1 week op 12/12.
                          Volgens mij ziet het er goed uit toch...???

                          Foto 1 en 2 zijn de black jack auto, deze zal eerder klaar zijn als de rest.
                          Attached Files
                          Last edited by exmember16357; 31 July 2011, 12:43.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                            De rest van de foto's..
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

                              De blackjack auto en een update van het overzicht.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X