croom kweekverslag 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • croomweels
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 114

    #1

    croom kweekverslag 2011

    Korting op 420shop
    hallo ik ben croom 27 jaar en ben van belgie en ga proberen om een kweek verslag te maken van mijn pantjes.
    ze zijn nu 1maand en 2 weken oud of miss iets meer vergeten op te schrijven maar ga lekker.
    mijn grootste plant is 50cm en de kleinste is 40 cm groot.
    ze zitten in 12l potten met plagron royalty-mix potgront en grbruikt als voeding plagron bio.
    ze zijn van vandaag de eerste dag op 12/12 en vandaag de eerste dag alga bloom maar op de kweek schema staat om 5ml in een liter water maar ik gebuik maar de helft om ni over voeding te hebben en op termijn zal ik meer geven zoals aangeduid.
    ik kweek niet in een kast maar gewoon in mijn kamer ik gebuik 6 x 58 watt tl lampen en 4 x58 watt tl lampen op de zijkant van mijn planten hier een voorbeelt

    WAT DENKEN JULLIE DAT HET BETER GA OPBRENGEN MET E 4 TL LAMPEN OP DE ZIJKANTEN
    Attached Files
    Last edited by croomweels; 18 August 2011, 09:09.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: croom kweekverslag 2011

    Licht is gewicht en ja tl heeft maar een geringe dieptestraling dus die tl's opzij is geen slecht idee. succes met je kweek.

    Comment

    • croomweels
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 114

      #3
      Re: croom kweekverslag 2011

      ja weet ik ik ga eerst proberen met tl en volgende kweek ga ik met hps lamp werken

      Comment

      • croomweels
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 114

        #4
        Re: croom kweekverslag 2011

        hier enkele foto s


        S6000498.jpgS6000499.jpgS6000500.jpg


        ze gaan lekker nu nog juist wachten op topvorming hihi
        Last edited by croomweels; 26 July 2011, 14:05.

        Comment

        • croomweels
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 114

          #5
          Re: croom kweekverslag 2011

          S6000508.jpghallo iedereen even geleden he

          mijn plantjen zijn nu 2weken en 3dagen in bloei en het ga zeer goed ik heb een paar bladjes dat krullen weet iemand waarom ik dank een beetje te veel voeding denken jullie ook ni of is het iets anders hier enkele fotos

          S6000502.jpgS6000503.jpgS6000505.jpgS6000506.jpgS6000507.jpg

          Comment

          • croomweels
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 114

            #6
            Re: croom kweekverslag 2011

            update


            hier enkele foto s mijn toppen gaan zeer goed

            S6000631.jpgS6000630.jpgS6000629.jpgS6000628.jpgS6000627.jpg

            hoeveel denken jullie hoeveel dat ik daar kan uithalen met mijn tl lampen

            Comment

            • Quattro
              Grower
              • Jan 2011
              • 669

              #7
              Re: croom kweekverslag 2011

              2 x de helft

              Comment

              • croomweels
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 114

                #8
                Re: croom kweekverslag 2011

                2 x de helf ??????
                ik versta het ni !!!!!

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: croom kweekverslag 2011

                  2x de helft..is een geintje.
                  Een schatting maken van wat je kunt gaan oogsten is hetzelfde als koffiedik kijken.....

                  Comment

                  • croomweels
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 114

                    #10
                    Re: croom kweekverslag 2011

                    DSC_0011.jpghier nog enkele foto s van mijn toppen

                    DSC_0001.jpgDSC_0004.jpgDSC_0002.jpgDSC_0009.jpgDSC_0003.jpg

                    Comment

                    • Quattro
                      Grower
                      • Jan 2011
                      • 669

                      #11
                      Re: croom kweekverslag 2011

                      4 weken bloei, ik vind het er redelijk uit zien. THC is volop aanwezig. Ik ben benieuwd hoe ze er over 4 tot 6 weken bij staan.

                      Succes verder.
                      Gr Q

                      Comment

                      • croomweels
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 114

                        #12
                        Re: croom kweekverslag 2011

                        dank u ik ben ook echt benieuwd ik kan ni wachten

                        ik ben benieuwd hoeveel dat ik er ga uithalen

                        Comment

                        • croomweels
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2011
                          • 114

                          #13
                          Re: croom kweekverslag 2011

                          weet iemand waar ik een microscoop kan kopen lifst in belgie maar nederland mogen
                          DSC_0016.jpgDSC_0015.jpg
                          hier nog enkele foto s
                          het ga lekker lekker mmmmmmmm

                          Comment

                          • croomweels
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2011
                            • 114

                            #14
                            Re: croom kweekverslag 2011

                            hallo iedereen ik ben vandaag een microscoop gaan halen hier enkele foto s

                            Image3.jpgImage4.jpgImage7.jpgImage8.jpgImage9.jpgImage10.jpg

                            Comment

                            • croomweels
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2011
                              • 114

                              #15
                              Re: croom kweekverslag 2011

                              ik ben nu in begin week 7 dus normaal nog 2 weken ik geef vanaf vandaag nog alleen water wanneer om te spoelen mag ik klieven de laatste week of zo dus volgende week of nog effe wachten hier een foto van den top vandaag getrokkenDSC_0021.jpg

                              Comment

                              Bezig...