eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bman
    Expert Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 77

    #61
    Re: eerste kweek

    goedendag collegea....vandaag ff naar de shop geweest en een 35w tl-bloeilamp gehaald...dit om de toppen die nu in de 'schaduw'van hun grote zusters staan toch een beetje welverdiend licht te geven...ff kijken hoe t de dames bevalt als ze wakker worden...

    Comment

    • bman
      Expert Stoner
      Member
      • Jul 2011
      • 77

      #62
      hallo allemaal...hier weer een nieuwe update...heb 1 foto met OF toprot wat ik niet denk OF een geroosterd topje...21082011618.jpg21082011619.jpg21082011624.jpg21082011632.jpg24082011689.jpg24082011693.jpg24082011694.jpg24082011695.jpg24082011696.jpg24082011699.jpg24082011700.jpg24082011704.jpg

      volgens mij heb ik last van ongedierte...gele stippen op blad..
      Last edited by ceBep; 24 August 2011, 19:55. Reden: dubbelposten, bewerk je vorige bericht om iets toe te voegen

      Comment

      • Weedd
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2011
        • 56

        #63
        Re: eerste kweek

        ik denk dat je topje gewoon verbrand is, en met je bladprobleem kan ik je niet helpen daar heb ik niet genoeg ervaring mee
        maar ik denk dat het aan je voeding kan liggen??

        grtzz
        Weedd.
        Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
        niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

        Comment

        • bman
          Expert Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 77

          #64
          Re: eerste kweek

          ja, kheb een lading gele stippen op mn blad zitten,maar zie geen spint..heb vd zekerheid maar gespoten maar denk eerder dat t aan een overdosis voedsel ligt...en ze stonden te nat...mn hygro meter was kaduuk en heb een nieuwe gehaald...nu kan ik tenminste weer zien of ik ze verzuip...

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #65
            Re: eerste kweek

            Op de foto's ziet het idd naar spintschade uit. Zou je eens een goede close-up kunnen maken van een bevallen groot blad¿ kasspint2_20101011_2050457757.jpg

            Comment

            • bman
              Expert Stoner
              Member
              • Jul 2011
              • 77

              #66
              Re: eerste kweek

              25082011707.jpg25082011708.jpg25082011709.jpg25082011710.jpg

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #67
                Re: eerste kweek

                Tering man hoeveel mensen moeten nou tegen jou zeggen spint overvoeding en ze staan te nat ....
                God was never on your side..

                Comment

                • heaven
                  Retired
                  • Nov 2009
                  • 446

                  #68
                  Re: eerste kweek

                  Ondanks dat toch wel lekkere dikke toppen en die hebben nog wel even te gaan.
                  Ziet er wel uit dat er kleine donkere dingetjes op je blad zitten, volgens mij kun je die beesten met het blote oog zien lopen. Het hoeft maar te bewegen en dan weet je dat het een insect is.

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #69
                    Re: eerste kweek

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                    Tering man hoeveel mensen moeten nou tegen jou zeggen spint overvoeding en ze staan te nat ....
                    Beestjes ja, maar die planten zijn helemaal niet overvoed en zeker niet te nat, je ziet ni eens de bodem en aan de planten zelf is ook niks te merken voor zover ik zie.
                    Zijn mooie cola's en zal mooie opbrengst worden.Wel opletten ivm met luchtvochtigheid, zou tijdens de nacht de afzuiging continu laten draaien ipv een kwartier per uur zoals het nu is.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • bman
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Jul 2011
                      • 77

                      #70
                      Re: eerste kweek

                      heb idd al sinds gisteren continu afzuiging plus extra ventilator voor goede circulatie..zou zonde zijn om mijn eerste kweekje net voor de finisch te verliezen aan ofwel beestjes of toprot...
                      bedankt vd morele ondersteuning...had ik ff nodig..en tips zijn ook welkom...

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #71
                        Re: eerste kweek

                        Wat heb je gedaan tegen de beestjes ?
                        Je kunt niet afwachten en hopen dat ze weggaan, want dat doen ze niet.
                        Geen halve maatregelen. PVP, Masai of NeemOlie zijn je vrienden.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • bman
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 77

                          #72
                          Re: eerste kweek

                          26082011712.jpg26082011714.jpg26082011715.jpg26082011720.jpg26082011722.jpgheb gespoten met een middel uit de shop...heeft mn ex gehaald,staat geen naam op maar zou goed zijn zei de beste man uit de shop...klein wit flesje..50ml op 5 ltr en dan liefst 3 dagen sproeien met uitsparing van de toppen..
                          zie nu trouwens al bruine haartje verschijnen op mn toppen..misschien net op tijd oogsten...khoop t..
                          Last edited by bman; 26 August 2011, 17:12.

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #73
                            Re: eerste kweek

                            Naajs... Wedden dat het Vertimec/abamectine is ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Smokey M
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2011
                              • 85

                              #74
                              Re: eerste kweek

                              Toppen zien er inderdaad heel goed uit
                              ik heb juist het zelfde op mn blad , van die mini mini gele puntjes en de punt van het blad ziet ook geel bruin achtig
                              volgens mij heeft dat te maken met overvoeding en een redelijk warme temperatuur .. weet het natuurlijk niet zeker maar bij mij lijkt het daar wel op
                              kan je in principe weinig aan doen , als je naar je buds ziet ben je goed bezig dus zou niet teveel veranderen dan dat je nu bezig bent
                              maar 1 vraag , dat piepschuim dat je gebruikt tegen de wanden reflecteert dat wel genoeg ?? ik zelf gebruik witte plastic gaat tot 90% reflectie
                              peace out

                              take a look at mine , and feel free http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-400w-growtent
                              One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

                              Comment

                              • bman
                                Expert Stoner
                                Member
                                • Jul 2011
                                • 77

                                #75
                                Re: eerste kweek

                                t was echt spint...heb ze omgehakt...ze waren al webben aan t maken..stondenwel lang genoeg denk ik...waren echt vet...beter dan secondenlijm..maar dat piepschuim werkt prima hoor...houdt ook je temperatuur constant..

                                Comment

                                Bezig...