Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba²

Merci bird, tzal wel een leuke run worden

De dame blanche is komen piepen, drie dagen nodig om te kiemen kan niet beter, good job HJM
    ook ww x bb is al aardig aan het schieten binnen hier en enkele dagen nieuwe broek aan.
    Hopelijk is de nieuwe ph meter binnen in de komende week, ook samen met de bacto force van house & garden die de oude wortels uit de gerecycleerde aarde zal omzetten tot nuttige stoffen voor de planten.
    Want ik zat laatst de denken dat al die dode wortels wel het hele huishouden op lange termijn zal in de war sturen.
    Tekorten hier en daar, nee dank u ^^
    De bubba kush gaan ook goed tevens al de bubba '76 die ong op gelijke hoogte zitten
    De G13 daarintegen doet het wat trager, mss door de verpot dat ze wat stagneert, we zullen zien de komende dagen.
    sigpic

Comment

G13 (originele) x haze heb ik hier ook nog liggen, gekregen van iemand die al zijn zaad kweekt uit de originele G13 soortjes.
      Let wel de zuivere G13 vind je jammer genoeg niet meer.
      Toch iets goed dat de CIA en FBI ons nagelaten hebben...
      Ben benieuwd naar die van jou.
      «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
      She gives me the Blues ...

Comment

ind freebird die G13 heeft duidelijk een ruig verleden.. vroeg er naar bij Hjm en die vertelde me de hele historie
        deze g13 is Citral Skunk x (G13 x Hash Plant) of ook dragon haze genoemd, pure indica.
        ook een dame blanche die op zich laat wachten, nieuw zaadje bijgestoken voor het zekere
        sigpic

Comment

Omdat je inbox vol is:

Prima,

En als je met een link kan aantonen dat een product ergens goedkoper is, gaan ze mee met de prijs.

Grtz, HJM

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J
          Btw wat is jouw ervaring met https://www.growshoponline.nu/

grtjs
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

jawel toet cor

tevens eens erbij zeggen dat er eentje getopt is de bubba '76 die 20% sativa lijkt wel dat later ze zich wel nog zal tonen dus zal ze het wel kunnen hebben.
            Door het niet ontkiemen van de tweede bubba '76 zal ik ze de Gold voeding geven. Zonder spiegelbeeld ^^

100_2355.jpg

Bubba Kush laat ik strijden tegen elkaar, gold vs mijn manier van voeden, zoals de vorige run dus.
            De verschillen zijn al duidelijk merkbaar
            Waar het rietje in de pot zit,is het blad voeding van plagron
            Gold is eerder een mat blad (1ste foto) en de phytamnis doet het blad blinken(2defoto)
            100_2348.jpg100_2347.jpg

ook de wwxbb & dame blanche gaan het later opnemen tegen elkaar.
            Als ze klaar zijn..100_2349.jpg

Grtz Bubba
            sigpic

Comment

Vandaag is terug een pakketje binnen gekomen met de nieuwe ph meter, cooltube, stekgel, plant vitality (voorzorgen op spint ) bacto force voor het meduim, koolstoffilter voor de lekkere geurtjes ^^ en fantje die in me hokje past. Dat wordt weer spelen ^^

Staaltjes zijn genomen, dagje wachten en dan morgen weten de juiste ph en ec

Nog even bij vermelden dat www.growshoponline.nu een goede service heeft heel goedkoop is!
              Last edited by Bubba J; 19 August 2011, 14:12.
              sigpic

Comment

Ph ligt op 7,3 veel tehoog dus daar zal gouw verandering komen
                Ec ligt op 1,1 dat spoelen heeft dus zeker geholpn want kleine symptomen van overvoeding waren eral toen ze ontkiemd werden in een aarde met EC 1,7.
                Mss heeft dat spoelen iets aan de ph gedaan dus zal ze de komende weken terug omlaag gebracht worden

Lv ligt op 75 met de lamp aan en rond de 90 met de lamp uit
                temperatuur ligt op 25° met de lamp aan en ong een 22° met de lamp uit, zonnige dagen zijn natuurlijk wat hoger maarja in deze Belgen en nederlanden is dat meestal het geval niet ^^ exuzes voor de buiten kweker

Ook is de 250w lamp binnen en de cooltube, deze word binnekort opgehangen, foto's volgen nog

groetjes Bubba J
                sigpic

Comment

Foto Update ?
                  God was never on your side..

Comment

het ziet er toch allemaal goe uit nog een paar maand geduld
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

gaad lekker man ga zo voor ik blijf volgen man grt

Comment

Je mag dan eens langskomen om mijn cooltube op te hangen ... met dat jij dat nu toch al weet hoe dat moet

ze zien er mooi uit bubba !

Grtz Hash
                        Geniet nooit met mate !

Comment

Wegens problemen met het uploaden van foto's kan ik je ze niet geven Bell. Die komen binnenkort
                          De dameblanche doet het allesins goed, binnekort e nieuwe pamper, komt wel goed, als ze vrouwtjes zijn tenminste

Merci flipper en ullys, we cruzen verder

Ja hashy ik wil dat wel komen doen, keb nog beetje gesukkeld, blijkbaar was er niets voor gemonteerd, ebk mogen me suikertje van reflectie kap eraf halen, dan de vijsjes voor je draden zater er ook niet bij best dak nog e reserve reflectie kap had ^^

Ook een nieuw soortje die erbij komt omni's NL5 x haze

Foto update volgt nog
                          sigpic

Comment

Ha het is gelukt ^^

De foto update
                            100_2369.jpg

100_2372.jpg

Het dichste kleinste is de Dame Blanche, er achter de Ww x BB die wat achter komt,daar achter de ww x bb die het wel goed doet.
                            Dan de grotere vierkante potten
                            Het kleinste De omni G13, er rechts naast de Bubba '76, de twee achterste Bubba kush (die wat slapjes staan..*)

De getopte Bubba '76 blijkt gefiemd te zijn en sinds vandaag zit er een paarse kleur rond de genijpte delen
                            100_2363.jpg100_2407.jpg

*De Bubba Kush die reg wordt gevoed lijkt haar draai niet te vinden, gisteren stond ze droog genoeg om water te krijgen maar het lijkt alsof dat niet nodig was, maar toch was het tijd om te drinken, hopelijk trekt ze zichtzelf recht. En op bovenstaande foto zieje dat de Gold Bubba kush er ook last van heeft maar duidelijk minder.

100_2396.jpg

Ook is sinds vandaag dan de WWxBB verpot omdat ze het zo goed deed, dit zal haar permante broek zijn, zie dat kleintje in die grote pot
                            100_2399.jpg

Water wordt gegeven met ph van 5.9, en gold excelerator. De reg wordt afgezuurd met groene thee wat de ph van het water trg brengt naar 6.6 samen met bio Nova roots.
                            De wedstrijd laat de kweek allesins bewegen, eerst het ene water maken dan het andere. Ook iedere avond een glas afzuren met ph- en een glas met groene thee om te benevelen, maar dat maakt het wel leuker, al vind mijn madam wel dat ik er lang over doe ^^

Tot de volgende

Bubba Jay
                            sigpic

Comment

Wau ziet er goed uit je beneveld je plant met groene thee , zeg jou Madam dat ik haar volkomen begrijp
                              God was never on your side..

Comment

Wow, ziet er goed uit!

Comment

Bezig...
                                X