Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba²

Voor een paar tientjes koop je bij de bouwmarkt een instelbare hygrofoor. Ook ideaal voor in de badkamer of de bijkeuken als daar de wasmachine, wasdroger en vaatwasser staat.

Comment

Nais man! mijn freebee ww smaakt ook errug lekker en qua compactheid is ie kneiter hard ghehehe
      te zien aan de jouwe zal je daar een heeerlijke smoker aan over houden

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Jou meisje gaat prima bell, ze heeft een verse broek gekregen, maar ik denk dat het wat laat zal zijn...
        Ze stond al eventjes in bloei hé, en nu pas een nieuwe broek zal wrs niet zoveel meer uithalen, maar ik heb het toch gedaan omdat je maar nooit weet. Ik zal binnen kort nog een foto maken van het rdb'tje, als ik mijn kodak terug vind..

ghehe ind flamer het komt daarvan^^ en np.

Ind HJm een vochtvreter zou niet mis zijn. Jammer genoeg kan ze ik ze nergens anders hangen. Op zolder zal het wrs het zelfde zijn, te koud en te veel vocht.
        Het is nu wel een ruimte waar er wel een goeie luchtstroom is, de kruiphang en zolder gat zorgen voor ervoor en dat voel je wel. Maakt dit de kans wat kleiner of maakt dat geen tuut uit ?
        Ik zit te denken aan drogen is een doos. khed de vocht meter er nog eens geplaatst...

Die hygrofoor zijn ferme bakken extreme. ik weet zo nog niet wat ik daar mee zou kunnen doen

Straks gaat ze om de WWxBB ^^
        Toch nog even die vriend met die ferme camera laten komen ghehe
        Tot straks ^^
        sigpic

Comment

Hallo mensen,
          De wwxbb is geoogst ze hangt nu in een doos te drogen in een andere ruimte.

P1100437.jpgP1100439.jpgP1100435.jpgP1100434.jpg
          P1100457.jpg

Ook enkele zaadjes in de onderliggende buds die zal ik na het drogen uithalen.
          P1100441.jpg

Maar...de G13, ik dacht ik ga eens kijken hoe top het doet, trek ik die plukjes uit elkaar en welke gruwel zie ik......deze.....
          102_0130.jpg102_0129.jpg102_0128.jpg102_0132.jpg
          ROT!
          De hele kop er af...echt jammer! het ging een mooie kop worden, maar ik zit zo te denken, die kop was echt 10cm doorsnee.
          Ik heb iets te laat geneveld zodat het water niet meer weg kon. En de schimmel zo z'n vrije loop kreeg.
          102_0134.jpg

Dan de achterkomer wwxbb had ook rot, deze is dan ook direkt geoogst en al het rot de vuilbak in..
          Ik heb de bubba '76 ook eens gecontroleerd daar is nog niets te bespeuren en hopelijk blijft het zo...

Hier is je meisje bell klein maar dapper!
          102_0136.jpg

Grtz Bubba ^^
          Last edited by Bubba J; 6 November 2011, 09:18.
          sigpic

Comment

Echt jammer vandie rotte pluk daarzo maar je zal er wel iet aan hebben (de onderkant dan ) , in elke geval leuke foto's heb je daar ^_^

Grtz Hash
            Geniet nooit met mate !

Comment

lol weedje
              Geniet nooit met mate !

Comment

Foto rap weghalen.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Rot is echt rot, maar goed dat het nu is weggehaald voor de hele plant doorgerrot was

De white widow x big bud ligt te drogen bij een 20° 60% lv
                  deze zal veel beter zijn dan in me voorraad kast te hangen.

groetjes
                  Last edited by Bubba J; 6 November 2011, 18:27.
                  sigpic

Comment

Mn miesje is wel mooi check haar goed op rot he.

Toprot begin meestal bij de stam , vaak ook bij afgebroken takken of afgehaalde bladeren dan heb je een wonde en is rot zo daar
                    God was never on your side..

Comment

zo bubba mooi kweekje man aleen jammer van het rot man baalen grt uit het bes en veel rook plezier man

Comment

Rot is altijd bummer, gelukkig dat je de oorzaak wel weet op het rot na zien ze er smakelijk gozer!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Japs bell heb gekeken heb haar ook met rust gelaten en goed de handen gewassen.
                          Thx flipper en paff zal zeker smaken, ik zal ook curen voor ik eraan kom, zal het veel lekkerder smaken ^^

Binnenkort zal bubba'76 geklievd worden en dan 6dagen nog laten staan en 3 dagen donker op het einde, ze verlies constant blaadjes drinkt nog nauwelijks, herfst kleurtjes die er mooi inzitten, nog een kleine tien daagjes zal ze wel goed doen.

Ivm Growstar en de white widow x big bud ben zeer tevreden het is gwn een compleet pakket van A tot Z met ABC ^^
                          de excelerator en protector zijn ook top.
                          Excelerator zorgt echt wel voor uit de kluit gewassen wortels in een korte tijd, als met overpotten werkt is dat wel zeer handig, moet je minder lang wachten tot het kluitje zich vormt ivm met andere die ik al heb geprobeerd.

zoals de run nu loopt kan ik niet klagen.
                          De nl5xhaze staat nog steeds mooi groen zonder enige verschijnselen van gebreken.
                          Ze staat nu in de helft van haar bloei fase 7weken.
                          Nog een hele weg te gaan...

Foto's volgen

groetjes bubbs
                          sigpic

Comment

Hier zijn nog wat foto's van de Bubba '76
                            102_0147.jpg102_0148.jpg102_0150.jpg

Na klieven zag ik dat de plant door het gewicht ging instorten...
                            102_0152.jpg102_0153.jpg
                            Vlug met wat touw haar toch recht gehouden...

Grtz
                            sigpic

Comment

Hi folks

Na het drogen van de wwxbb heb ik van de onder gelegen buds zaadjes geoogst, dat was ook de bedoeling, ik heb een stuk of 10 tot nu toe
                              Ook de G13 heeft al een zaadje afgeworpen G13 x (white widow x big bud) is het dan geworden. hopelijk wordt het wat ^^
                              Maar sinds die toprot is weggesneden begint ze compleet herma worden, ik denk ze der bijna uit te gooien, tzou beetje te worden denk ik.
                              Wel jammer een 2 weken te vroeg...paars blad door stress, herma vorming door stress, rotvorming door nevelen maar das iets anders.
                              ik denk dat ik het maar eens stop met me planten uit me hok te halen om een pica te trekken..

grtz
                              sigpic

Comment

Wat een kanjers, jeemig.

Comment

Bezig...
                                X