Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba²

Is je van harte gegund meid, het was leuk je eens over de vloer te krijgen!
    Voor iemand die normaal niets eet en die in het midden van de nacht er dan voor opstaat kan ik zeggen dat mijn missie gelukt is.
    Geniet er met volle teugen mee, en met mate zal zo te horen wel geen probleem zijn

Groetjes
    sigpic

Comment

Hi folks, hier komt nog een update van de goldwedstrijd waarbij enkel nog de Nl5xhaze over streep moet.

Ze staat nog steeds te bloeien al is het zicht al heel wat minder geworden, ik ben ook niet zo heel lief als het op water komt, het is een taaie dat wel. Zodra ze er zo uitziet geef ik haar water.
      Haar voeding zit terug op 2ml/l met af en toe wat stroop.

102_0287.jpg

We zitten aan een dikke 10 weken bloei,we gaan zien hoelang ze het zal rekken, of ik ^^

Grtz
      sigpic

Comment

Wauuuuuuuuu
        God was never on your side..

Comment

Mooie graftak, ghehe, zoals het hoort op't einde. Mooi verslag gemaakt van de gold run.

Comment

Mooi hé bell ^^

Wel monty eerlijk gezegt dachtk ik dat ze iets groener ging blijven naar het einde toe maar kijk toch zitk goed en bedankt
            vandaag nog eens gevoed met een lichte dosis van 2ml/l en dan vanaf volgende week afbouwen en wat appelstroop geven

grtz
            sigpic

Comment

Hi piepz
              Hier nog een update van de planten die nog gerekend worden bij gold wedstrijd..

De kleine RDB ^^
              Ze is er bijna, ze is ong 10 dagen geleden gekliefd geweest en staat vanaf vandaag drie dagen in de donker, tijd om te kappen
              Dit zal een zondags klusje worden van 2minuutjes ^^

P1100679.jpgP1100674.jpgP1100673.jpgP1100672.jpg

De Nl5xhaze doet ook flink haar best, ook maak ik het haar niet altijd even gemakkelijk
              11weken en we blijven gaan, haar kruidige geur begint er toch al een beetje in te komen, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van deze!
              P1100691.jpgP1100684.jpgP1100690.jpgP1100689.jpgP1100688.jpgP1100685.jpg

Grtz Bubba
              sigpic

Comment

zozo dat wordt nog even lekker smullen aan die kant!! laat ze je ze smaken!

gr mafferd

Comment

Je gaat erg goed met doe NL#5xHaze.

Als je een Fertometer hebt, zou ik zeggen blijf uit het rood (bij vochtige grond, anders kan hij niet meten)
                  Eenmalig wat stiksof zoals in ammoniumnitraat (1gr/ltr) geven, of een minerale groeivoeding om het blad groen te houden. Dat is erg belangrijk !!
                  In Canna Stikstof zit ook wat Mg en Ca. Altijd goed.

Afhankelijk van de pheno kan de bloei wel 14 tot 16 weken duren.
                  Deze soort kan lang doorbloeien als je steeds de rijpe hoofdkoppen oogst.
                  Ik heb er wel eens 4 oogsten vanaf gehaald.

Succes, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Mooie oogst bubbs, gaan lekkere rokertjes worden.... enjoy!!

greetz

Comment

Thx mafferd zal zeker smaken

@Hjm, nog steeds geen fertometer in me bezit. Ik nog Npk staan van bio nova maar omdat we hier met de gold wedstrijd bezig waren heb ik deze dan ook niet gebruikt, ook kieserit en humic&vulvic acids zijn achterwege gebleven.Bij de volgende run gaan er terug wat extra's worden gebruikt o.a. Hese supervit.
                      16weken nog...hmm zal zien hoe dat loopt ^^

En bedankt lange

grtz
                      sigpic

Comment

Ben zo benieuw naar die rdb wat een liefie is het zeg
                        God was never on your side..

Comment

Wat is het nut om stroop aan je planten te geven ?

Comment

Is die die RDB kleefstok al om? Van zulke passen er een hoop op een m2

@GanjaD Appelstroop geeft gratis suikers aan de plant, die hij anders zelf moeizaam moet maken. Ook zit er nog wat sporen, kali en ijzer in. De koppen worden dikker en zoeter.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oke, wijze les !
                              Hoe en wanneer moet je het geven ?

Comment

Ghehe ik zou dat wel leuk vinden die zee van toppen, ik heb nog wat zaadjes over maar de volgende Rdb zou ik toch groter willen zien ^^

@ ganjaD: ik geef die stroop in begin 1x dat ze dat al mee hebben, en dan de laatste drie weken begint dat samen met de gewone voeding. De gewone voeding wordt afgebouwd en meestal in de laatste week is dat enkel wat stroop tot je op het punt komt dat ze enkel water of gwn niets meer moet.
                                1theelepel oplossen in heet water, en dat in 10 liter doen met een drupje dreft.

grtz
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X