Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Om het water beter opneembaar te maken voor de aarde toch.
Als je potten bijv. zo droog staan dat het water er gewoon doorheen loopt als je giet, dan zorgt een drupje afwasmiddel of Yucca ervoor dat de oppervlaktespanning van het water verminderd zodat het toch in de droge aarde doordringt.
Die NL5xHaze ziet er niet uit zeg, haha...hopen dat die het nog een tijdje volhoudt.
De RDB is grappig. Drogen, vloeitje er omheen en voila
Hi Piepz hier volgt een van de laatste updates van de Gold wedstrijd.
De nl5xhaze loopt rustig haar ronde uit, ze krijgt al twee weken enkel water met af en toe wat stroop. Maar deze laatste week enkel water.
Ze staat een kleine 14 weken en houdt het voorlopig nog vol .. P1100777.jpgP1100776.jpgP1100774.jpgP1100775.JPG
Ik weet het ze ziet er niet uit, maar dont judge a book by its cover^^
Ik had ze graag iets compacter gezien met een meer verdeelde bud/blad ratio, maar dit kan volledig aan mij liggen..
Dit is de eerste echte langbloeiende sativa in mijn hobbiën en ik ben er redelijk tevreden over hoe het is gelopen, ik heb er ook veel van bij geleerd tot nu toe
Ook van de gold voeding op deze plant ben ik meer dan tevreden
Voor het einde van het jaar zal ze nog worden geoogst, zo eindigt de gold wedstrijd nog net optijd in 2011 ^^
Nl5xhaze:
de laatste van de goldwedstrijd. Het is niet gelukt om ze aftesluiten in 2011 ^^
Ze staat drie dagen donker, tijd om ze te oogsten lijkt me. H 111_0001.jpg111_0002.jpg
14weken+ heeft ze gestaan, ze kon nog langer staan dat weet ik zeker, maar als dat dan nog zoveel verschil ging uitmaken, een paar %tjes mss...
Ze is niet van de mooiste en ook niet van de volste maar ik hoop dat ze naar haze smaakt.. 111_0003.jpg111_0004.jpg
Dit is ong het einde van de gold wedstrijd.
Ik wil nogmaals GROWSTAR(r.i.p.) bedanken voor de leuke wedstrijd en de leuke spulletjes!!
Ook iedereen die gevolgd heeft bedankt
Die dorreblaadjes gaan er inderdaad nog af, net voor het roken kuis is deze meestal nog eens grondig
Binnen een 10 dagen zou ze toch wel al proefbaar moeten zijn..
Klein rookverslagje zal er nog aan komen maar dit is het einde van de wedstrijd voor mij ^^
Nogmaals bedankt aan iedereen en Growstar
Aparte tegels op de vloer..
Maarre..ziet er fijn uit toch ? Voor de echte smaak zou je natuurlijk een tijdje kunnen curen, als je zolang geduld hebt
Mooi resultaat met deze voeding.
Comment