Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bubba²

Ghahahahahahahaha 209 posten later eindelijk het kwartje gevallen, hihihih, lol.

Comment

Maar hij valt wel
      sigpic

Comment

Hi piepz het roken van Nl5xHaze ist nog iets te scherp en ik kan nog geen echte haze smaak bespeuren, nog wat verder curen..
        Maar ik twijfel of deze er echt zal inzitten...
        Grtz
        sigpic

Comment

Veeel succes!

Comment

Merci Borriis

Ik heb nog een bud bubba '76, die ook nog steeds staat te curen, deze zal er wel al zijn, ze is goudbruin geworden en hangt vol met lagen thc ^^
            Roken deed ze zowiezo heel lekker, zeer kruidig en fris van smaak wat nu wrs nog beter is.
            102_0150.jpg

En het Rdb'tje, ik kan alleen maar zeggen dat de smile niet van me bek te slaan was
            102_0380.jpg

grtz
            sigpic

Comment

Ik smile met je mee, lekkerrrrrrrr......

Grtz.

Comment

Ziet er goed uit, zeker de RDB.

Stoom ze.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dit komt van een ander topic maar weet niet of appelstroop wel of niet word opgenomen eigenlijk :

Standaard Re: Toevoegingen voor een betere smaak.

Je kunt suiker toevoegen tot je een ons weegt, maar cannabis neemt gewoon geen
                  suiker op in moleculaire vorm. Cannabis maakt alleen suikers (zetmeel) aan bij het fotosynthese proces. Bij het drogen is het zelfs de bedoeling dat suikers (zetmeel) worden afgebroken. Verbrande suiker, of dit nu in de plant zit in de vorm van zetmeel of nadien op de plant is gespoten, geeft beslist geen zoete smaak. Meng maar eens wat suiker door je joint en ondervindt maar hoe lekker verbrande suiker smaakt. De smaak en geur van je wiet wordt uitsluitend bepaald door terpenen. Terpenen zijn vluchtige en brandbare stoffen die de plant aanmaakt en een plant eigen geur hebben.
                  Bij menthol sigaretten wordt ook geen pepermunt in de grond gestopt en bij Glenn pijptabak ook geen karamel toffees. Zuurkool wordt ook niet gemaakt door azijn aan voedingswater toe te voegen. Een juiste voedingsbalans is de enige manier om de terpenen optimaal te doen ontwikkelen. Suiker vormt geen onderdeel van plantenvoeding.

Xtreme

Ik weet ook dat je glucose bij je water kan te doen (plantaardige suikers)
                  Maar ik persoonlijk hou het op green sensation

Grtz
                  Mergaize

Comment

Ik doe ook paar weken voor ik ga oogsten mn planten water met appel stroop geven en kan alleen maar zeggen da het me goed beval.
                    Tering Bubbels wat een deftige planten
                    God was never on your side..

Comment

Ja eh, het zijn die plntaaridge suikers in de stroop die we moeten hebben ^^
                      sigpic

Comment

Suikers of niet, ziet er lekker uit ouwe!

Suc6 en Smookse

Comment

thx fliere
                          deze planten zijn wel al op ^^
                          het is in topic omni chez casa bubba waar de nieuwtjes zich bevinden ^^
                          sigpic

Comment

Bezig...
                          X