Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol 2024 Spees Cees Kweekverslag

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

15 x Honey Killer Bee
    15 x Santa Maria
    Gewoon weer hetzelfde als wat er nu staat af te bloeien. Ruimte vrij gemaakt onder de trap, Harry Potter style voorgroeien

Vak met gele tape is 70 x 70 en komt nog een lekbakje in. Vandaag in de buitentuin 1 gekeken en daar komen de automaatjes en lucky Queens. Wanneer weet ik nog niet, kan nu al in de kas de automaatjes vast beginnen. Eerst even wat verslagen bekijken. Of dat niet al te snel is, buitentuin 2 mocht ik ook weer planten neerzetten. Heb natuurlijk wat in te halen dit jaar, dus komt goed uit.

Het plan is meteen 12/12 en Dan kunnen we meteen doordraaien in de growroom. Stekjes maken en moeders groeien doen we dan bij Harry Potter voor buiten en binnen. Alles lekker door elkaar..
    grote plannen weer, Eb en vloed en dual root wil ik gaan proberen. Organisch tegen mineraal onder dezelfde lamp en twee eb en vloed lekbakken. Lamp weer op en neer. Maar Voor nu gaan we het even zo doen.
    filedata/fetch?id=1923911&d=1745086923&type=thumb filedata/fetch?id=1923913&d=1745086923&type=thumb filedata/fetch?id=1923912&d=1745086923&type=thumb filedata/fetch?id=1923910&d=1745086923&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by Greyvol; 19 April 2025, 20:23. Reden: Achter de vriezer, onder de trap, kweken met die hap..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Nie zo gek jonguh
      Ik ben groot verbruiker, dus moet toch op en neer. Ikea in de buurt, dus komt goed. Had onze mail uitwisseling nog gezien met de citral. Mooi man, toch leuk zo’n forum ghehehe en bedankt voor je aanbod. @eclection. Beetje bezig blijven Babz , kleine lekbakken kosten weinig en moet toch een gat in. Heb de eb en vloed koppelingen nog niet gevonden. Alles lekker opgeruimd in huis is toch wel fijn en nog meer planten ook

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ok, zelf weten

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Amsterdam Genetics! Beste zaad ooit

Hier, voor jou.
    20250419_203814.jpg
    Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ja jij, HJM was er ook wat mee van plan, geen idee of hij dat ooit heeft gedaan. Zag hem gisteren zomaar ineens online.

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Zijn dat die nieuwe zakjes van het Legale kweekproject in NL?

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ja, in het nieuwe wet topic zie je meer.

We gaan het iets meer precies doen, gezien bij Remco. Potjes wegen, droog uit de zak en na wateren met bacterial en 1 ml root juice. Elk potje gewogen en ga ik dus vaker doen.
    filedata/fetch?id=1924140&d=1745152677&type=thumb filedata/fetch?id=1924141&d=1745152677&type=thumb filedata/fetch?id=1924142&d=1745152677&type=thumb
    This gallery has 3 photos.

Comment

Nieuwe wet topic Eclecticon?

Hé jouw tag doet het niet in de comments!!

Comment

jaja een echte happy 420 day
      Alle 15 Santa Maria’s ontkiemt, killer bee nog niks!
      Morgen ga ik de volgende bak doen met automaatjes en lucky Queens..
      filedata/fetch?id=1924269&d=1745180786&type=thumb filedata/fetch?id=1924270&d=1745180786&type=thumb filedata/fetch?id=1924268&d=1745180786&type=thumb
      This gallery has 3 photos.
      Last edited by Greyvol; 20 April 2025, 22:29. Reden: Woooohoooooo

Comment

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ah te gek man!

I love it when a plan comes together. 😎

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Goed bezig mooie start van 420 👍🏻

Yes!
      wietcrisis en stress even voorbij, mijn vriendin zag dat de stress van het kweken me niet goed deed en we hebben een shitload shit gehaald. schatje is het toch..

Had 130 euro verdiend met het helpen van mijn maatje en wilde dat aan zaden besteden. Maar nu ik de prijzen gezien heb van de legale wiet, is de druk om zelf wiet te kweken een stuk lager. Zit nu gewoon lekkere wiet te smoren, het is Santa Maria maar geloof er niks van. Het is niet die typische zoete parfum geur en smaak. Lekker, en niks geen kuch, ver weg iets van bloemetjes. Niks mis mee. Voor 17,50 euro, 5 gram gemixte legale wiet. Ik had al aaltjes in gedachten en was de zakken potgrond al weer aan het tellen.
      Maar voor deze prijzen! Vind het echt super relaxed. Das 3,5 euro per gram!

Misschien iets meer in de verdamper gooien. Te weinig is niet fijn, maar teveel ook niet. En omdat een zakje Santa Maria 8 euro kost, heb ik de kleine grinder erbij gepakt. Hahaha die zat nog vol wiet, goed bezig grey altijd iets achter de hand houden. Ik vergeet echt alles, maar als ik dan die kadootjes voor mezelf vind, ben ik blij

te weinig in de verdamper en dan is het te snel op en moet je hem nog een keer laden, dus meteen die dubbele portie erin volgende keer.
      Toch meteen zuinig doen is niet altijd een besparing, meer is meer!

Haha valt wel een last van me af en dat doet me deugt

Eerste shop was de Santa al uitverkocht, tweede shop had geen Santa, maar de derde wel! Wooohoooo! Mooi man..
      Eerste effect is super, bij mij is de smaak beter maar het effect niet. Het laatste is bij mij natuurlijk wel waar het omgaat, tuurlijk telt de tolerantie mee.
      Maar ik zit nu relaxed aan de legale wiet en bier!
      Fijne dag mede kwekers

filedata/fetch?id=1924437&d=1745234518&type=thumb
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Wat goed, en dat het niet dezelfde was moest ook eigenlijk wel. Mooi dat je uit de brand bent geholpen, ik neem je zaden wel over 😉😂

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Kun je die mix eens laten zien?

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        17,50 euro voor 5 gram is spotgoedkoop, hoe ziet die wiet er uit?

vooruit dan, ghehehe
      filedata/fetch?id=1924446&d=1745236296&type=thumb filedata/fetch?id=1924447&d=1745236296&type=thumb filedata/fetch?id=1924448&d=1745236296&type=thumb filedata/fetch?id=1924445&d=1745236296&type=thumb
      twee keer zoveel erin als de Santa, maar…

Dit is geweldig, die is pas lekker van smaak en erg mooie harde topjes, watermeloen proef ik gewoon. Kwas ook erg nieuwsgierig naar die goedkoopste en ben blij dat ik twee zakken heb
      This gallery has 4 photos.

Comment

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Prima spul, net de selection indica geprobeerd en heerlijk naar aarde smaak, lekker zacht op de longen. Je kan vapen tot er niks meer te vapen valt. Eigen shit word vaak noterig en vies. Als verbrande popcorn, dit vape ik tot er geen damp meer uitkomt. De smaak vind ik moeilijk, beetje dennen. Smaakt naar meer

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Mijn wiet brandt ook prima en 3,50 de gram wordt mij te duur gezien de hoeveelheid wat ik rook.

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Dat is wel een dingetje ja, maar de druk is er wel vanaf. Zit nu zelfs te denken om er boter van te maken. blijft nog steeds veel geld en moet wel zuiniger aan doen, wat minder prettig is. Maar de stress van zoveel kweken is me teveel geworden. Vooral als het een keer goed mis gaat. In een club met kwekers samples ruilen tegen tolerantie zou al top zijn. Ik moet nu een flink stuk autorijden om te halen en smoor nu niet alleen het goedkoopste spul, en dan tikt het aan. Maar beter te duur als niet te koop zei mijn pa vroeger altijd zit serieus te denken de growroom af te breken en alleen onder de trap twee plantjes die ik kan vertroetelen. Dan vape ik het meerendeel schone staats wiet en eigen wietboter van buiten kweek en tentje voor de hobby. Stress weg en lekker hobby plantje houden. Misschien ben ik wel te stoned om er over te denken, maar voorlopig wel relaxte gedachte. Elke week een dag niet vapen ga ik proberen omdat dat om meerdere vlakken goed is. Valt me zwaar maar leg ik mezelf op als compensatie. Ook iets om naar uit te kijken lekker high te worden elke week. Ben natuurlijk heel de dag in een roes, maar even stoppen en dan weer beginnen is eigenlijk wel de moeite waard. We gaan het zien, nieuwe ronde nieuwe kansen..

Grass company, shiva en muze in Tilburg..
      filedata/fetch?id=1924492&d=1745246481&type=thumb filedata/fetch?id=1924493&d=1745246485&type=thumb
      8 euri voor de Santa Hork
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 21 April 2025, 16:46. Reden: Kei droge bakkus

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        En een lekker broodplankje

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Geld was op, dus geen toermalijn en koffie. Nu alleen nog maar die plastic zakjes met qr codes waar je niks mee kan opzoeken. Meer info zou fijn zijn, wat betekend selection indica? Aan de andere kant, wat maakt het uit. Het voelt goed aan, ziet er goed uit, smaakt lekker en werkt niks nie uitzoeken. Gewoon nette gesloten verpakking, wel relaxed..

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat betekent dat ze deze indica hebben geselecteerd voor de 5 gram zakjes, een coffeeshopbaas vertelde me dat deze niet goed genoeg zouden zijn voor de 1 grams zakjes, maar dat vond iedereen onzin na het zien van de inhoud.

Heeft eerder te maken met overschot en houdbaarheidsdatum want canadelaaar heeft grote velden in zijn kassen.

filedata/fetch?id=1924620&d=1745286029&type=thumb filedata/fetch?id=1924621&d=1745286029&type=thumb
      Kleine harde topjes die lekker fruitig ruiken en echt heerlijk smaken. Werd in eerste instantie iets misselijker zelfs. maar na een paar teugen plezierig weggevaped. Die shit werkt goed en is nog heel lekker ook. Gisteren knock out. Na de selected indica en nu dus lekker vroeg op en aan de amnesia. Lekker gegeten en zelfs bier op!

Het gaasje van de verdamper was niet eens vies en moet toegeven dat ik dit soort kwaliteit niet zelf kan kweken. Zoveel verschillende keuzes ook tegen de tolerantie en ik was gisteren echt wel high!

De legale amnesia Smaakt naar een haze variant.
      Mijn eigen spul vape ik tegen de misselijkheid omdat ik neurologische schade heb en daardoor een verlamde maag, voor mij is het medicijn en is het grow or die. Gisteren misschien iets meer als een gram op. 0,4 per sessie. Schat zo 1,2 gram dat is 8 gram per week. 32 gram per maand. Ik verwacht iets meer, maar als ik zelf wietboter maak dan red ik het wel en hoef ik alleen nog maar een paar planten buiten te hebben.

Is dat wat, in plaats van meer kweken, minder kweken en minder zorgen en minder kuchen, beesjes, schimmel, bananen, lichtlek, hoge lv, lage vpd,
      Plantje voor de hobby is leuk, maar als je niet kan eten en drinken zonder, dan heb je het toch over iets anders.
      Dat het gaasje zo schoon is en de verdamper amper hoef te kuisen had ik niet verwacht, dit is heel clean spul, eerste dag op overheids shit kan niet beter. Kijken of ik relaxed deze kweek kan afmaken en wietboter fabriceren. Pas na een paar vapes kan ik pas eten en drinken en als ik dan de wietboter nuttig voel ik me evenwichtiger? De combinatie eten en vapen is super, maar moet ook toegeven dat het wel verslavend werkt en ik sjaggie word als ik lang niet kan vapen. Het bijhebben van wiet scheelt al veel en gebruik ik minder. Het zit ook wel flink in mijn hoofd, een flinke wiet voorraad thuis in de kast word ik gewoon rustig van. Maar andersom ook, wietboter op, eigen gekweekte wiet op en dan slaat de stress wel op mijn gemoedstoestand, wat ik helaas ook terug lees in mijn eigen verslagen. Veel paniek en stress en te weinig genieten.

Het motto voor dit jaar is meer is meer!!
      Last edited by Greyvol; 22 April 2025, 04:12. Reden: Minder is minder..

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        Zei toch dat hun product goed is.

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Jazeker

Canadelaar is dus kaswiet, vet

Comment

De goedkoopste van canadelaar vind ik het lekkerste tot nu toe. Ice cream cake is niks mis mee, heel anders weer en dat is sowieso top. Ben erg enthousiast en het liefst smoor ik nog even door, maar 3 vape sessies op een dag, beetje eten en drinken moet kunnen. Tuurlijk grammetje per dag extra zou super zijn en dat ga ik dan zelf kweken. Dat moet te doen zijn en alles extra is bonus en backup voor slechtere tijden.
        filedata/fetch?id=1924653&d=1745311080&type=thumb filedata/fetch?id=1924652&d=1745311080&type=thumb
        Dat is het plan
        Last edited by Greyvol; 22 April 2025, 10:44. Reden: Damn fuck it, ik vape een bonus ronde. Hahaha het gaat nu al mis, zondag stopdag, ter compensatie hahahaha

Comment

Kleine downgrade van lampie, erg te spreken over deze mother lamp. Staat zowat 24 uur per dag aan en zuil ik de woonkamer door. Overal in het midden van het licht ontstaat nieuwe groei bij de huiskamer planten en het is prettig licht om bij te werken. Echt veel licht hebben ze nu ook niet nodig en normaal haal ik het glas eraf als ze no en zijn, nu wacht ik even op de rest.
          filedata/fetch?id=1924672&d=1745317740&type=thumb filedata/fetch?id=1924678&d=1745317742&type=thumb filedata/fetch?id=1924679&d=1745317742&type=thumb filedata/fetch?id=1924680&d=1745317742&type=thumb
          In de growroom zie je nu duidelijk de vorming van zaden, tuurlijk, had niet anders verwacht. Mooi boter of hash materiaal.
          filedata/fetch?id=1924673&d=1745317741&type=thumb filedata/fetch?id=1924674&d=1745317741&type=thumb filedata/fetch?id=1924675&d=1745317741&type=thumb filedata/fetch?id=1924676&d=1745317741&type=thumb filedata/fetch?id=1924677&d=1745317741&type=thumb
          This gallery has 9 photos.
          Last edited by Greyvol; 22 April 2025, 12:32. Reden: Smartpot is helemaal dramatisch, denk in het begin teveel water en toen droogte en dat een paar keer teveel. Slechte jeugd, opvoeding, ik geef de kweker de schuld. Oei, dat ben ik :(

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Is toch nog wel te vapen als je die eruit haalt?

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Jazeker,

Zondag stopdag, mijn vriendin stond raar te kijken en zei:

ik zou beginnen met een kwartiertje als ik jou was..

ghehehe ze kent me langer als vandaag en een hele dag je medicijn niet nemen is niet zo slim grey!

Bam, meteen die Bluntz in de vape, net geen gram in het zakkie %8*%7*%?]^768)%82*%7*8-€&]+*882
          0,22 laden en ik had de Santa Maria wel erg mager getest, dus die doe ik straks even op nieuw
          gevapede poo ziet er goed uit en gaasje verdamper is nog schoon. Krijg nou tieten..
          filedata/fetch?id=1924709&d=1745319224&type=thumb
          This gallery has 1 photos.

Comment

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Yep, vol smaak, droge bek en ik heb honger! Lekker licht te vapen en deze vaped poo ruikt verdomme gewoon lekker en ga ik ook iets mee doen in de sous vide. Kleine porties wietboter om te testen. Heb ik erg veel zin in, ik ben meer een gebruiker als een grower geef dat eerlijk toe.. bak ook liever koekjes en zit te gamen. lekkerste wiet ooit was twee kweken terug met heel Amber en op de tweede plaats uit de kas buiten. Niet met elkaar te vergelijken, maar wel dezelfde genetica en typische geur en smaak. Misschien hebben ze de wiet gespoeld de laatste weken en kost dat terpen maar win je schone damp. Het is rauwe melk of uit de supermarkt. Pepsi of coca cola, who cares als de shit goed werkt. Medicijn mag vies zijn, maar dit is genieten. Mooi man!

• Rreppellsteeltjam
            Editing a comment
            Weegschaal goed recht zetten.

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            In de plooien van het zakkie zat nog wat groenigs onderin zakjes zijn niet alles

Van staatsvijand (wietkweker) naar staatsroker (de staat als dealer) het staat er gekleurd op!

Leuke ziekhuiszakkies trouwens, je gaat nog geloven dat het echt een medicijn is!
          Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Symptoom bestrijder, het maakt mij niet beter, dus geen medicijn. Anders zou ik het ook vergoed krijgen, dubbel pech. We leven in een vreemde wereld..

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Wiet is ook geen medicijn, dat is inderdaad een verkeerde term

• Rreppellsteeltjam
            Editing a comment
            Geneesmiddel.

Soms heb je gewoon twee porties nodig om op te starten, de eerste viel zowaar tegen en de vaped poo rook ook een klein beetje popcorn. Die mixed up, is inderdaad mixed up. Vorige twee topjes waren erg goed. Deze niet zo en heb er maar een Santa maria bij gevaped en misselijkheid weg..

goeie morgen! Mooi man, cannabis
          filedata/fetch?id=1924927&d=1745389874&type=thumb filedata/fetch?id=1924926&d=1745389874&type=thumb
          Last edited by Greyvol; 23 April 2025, 08:41. Reden: 0,2 is net te krap voor heavy use. Iets meer en dan kan je er later nog eens van vapen. 0,2 gaat gewoon meteen op en het liefst stop je met een flinke damp, als je een paar keer zonder damp vaped. Kri

Comment

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Dat zijn luxe vapes, ik vape de shit eruit. En een volle Wim Hof 30 teugen probeer ik altijd wel
            Eerste paar teugen zijn inderdaad het lekkerste en is haast meer een gevoel dan smaak. Heel vluchtig smaak, geur, gevoel, mooi man. Liefst zou ik dat doen, maar dn is mijn gebruik maal 5. Ooit hoop ik mijn voorraad kastje weer vol te hebben

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Das waar
            Aan de andere kant krijg je zo wel een nog erg potente avb

Juist met jouw verdamper kan ik mij goed voorstellen dat je wel flink doorvaped, dat ding schijnt nog steeds een topding te zijn

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Heeft gewoon een paar jaar in de kast gestaan omdat ie niet beviel. Nu zweer ik erbij en heb een reserve achter de hand.
        Bezig...
        X