Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Strawberry Cookies & Sugar Bomb Punch onder Sanlight
Hmmm men pro controller ziet er een beetje vreemd uit! ze dwingen het je gewoon op die AI toestanden want dees had ik ni besteld. Ma goed, zo dan maar.
Grow Co hoe in één van de filmpjes leek het toch zo iets te promoten niet enkel om de optimale tijd van licht aan uit te bepalen.. want ja het is gewoon een lux meter maar je zou toch zo aan een +-ppfd schatting kunnen komen als je enkele factoren van je licht kent.. de AI+ handleiding heb ik maar oppervlakkig gelezen want ik verwachtte me meer aan het ander. Nu ja CO2 schatting lijkt me ook handig niet om toe te voegen maar dat je weet hoeveel er in de tent zit, kan ik zelf nog het licht aanpassen voor hoge of lage waarden. We zullen wel zien, eerst de licht controle en de fan.
Your source to create smart growing systems with components including advance grow tents, inline fans, clip-on fans, LED grow lights, and UIS™ controllers.
Eerste test!
Alles ging meteen bij het aansluiten en met de app enkel effe de firmware updated, duurde 5 minuten.
En ja wat is dit stil zeg hij brengt zachtjes de motor op toeren en weer af.. als ik hem vollen bak open zet klinkt ie wel wat gelijk mijn ouwe fan maar dat gaat dus niet nodig zijn, op mindere niveaus is het wel stukken stiller, helemaal niet storend.
En alles terug in de kleine tent, heeft men Sanlight heel goeie efficiëntie in en dan gewoon laag alles scroggen.
Denk dat dit erg leuk gaat worden.
Remco nog geen :p kga dadelijk mss de lamp verhangen, Een Sanlight Evo 3-100 en dan de twee planten die toch iets van toppen aan het smijten zijn eronder kan het systeem al wa afregelen.
Comment