Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ng 3 flesjes gs opgebruiken eerst, tegen dan is het middag , nee lol, mijn gedacht daarover veranderd ook veel, eerst hebben ze niks nodig, waarna terug 90 graden bocht want ze hebben toch nood aan veel. Bloei is sws intensiever voor de plant mss minder groeivoeding dan bloei extra geven en toch redelijk wat booster.
Potten vol rondje zonder , met niks . Opt einde dan ga ik pas weten wat en of en hoeveel ze gemist hebben ... zonde wel moest er niks aankomen maar ja of gaandeweg, gebreken beginnen spotten. Ik ga daar es filmpjes van zoeken van mensen die voeding proberen te debunken...
Zelf weer in nederland helaas dus moet het ook maar doen met wat foto's en verhalen van hoe het gaat.
Tent is nu
LV: 53%
Temp 25.2
Per dag nu ongeveer 1 liter water van wat ik hoor dus dat gaat ook lekker ze groeien mooi door.
Foto's lijken wel raar qua kleur dit zal een verschil zijn van mijn samsung naar haar iphone camera denk ik. ze zien er groen uit hoor ik.
Zo zat in de verhuizing naar duitseland toe dus het verslag afmaken kwam qua tijd niet helemaal fijn uit.
maar nog steeds zijn we bezig toch nog me oude verslag keertje afmaken alles is al opgerookt helaas maar dat drukt de pret niet.
Totaal was het 287Gr droog gewicht. nog ergens foto's ervan keertje terug zoeken.
Ben tussendoor nog eventjes met de vrouw om de tafel gegaan en een iets grotere tent gekocht om toch wat meer licht erin te krijgen.
We zijn nu van de 150W naar de 730W gegaan.
Staan 6 plantjes in tevreden en 1 idiootje die wat later kwam die komt niet boven het net uit meer.
Hier me laatste run nog wat foto's!
En de nieuwste run met de 6 groene erin! en het kleine mafkeesje erbij dit groepje is 12-08-25 op 12/12 gezet
Zal de volgende groei weer een compleet verslag bijhouden met de 730Wat lamp erop!
Nog steeds allemaal de LSD van barneys farm! bevalt prima volgende run misschien wat anders proberen.
Comment