Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beetje laat, maar bon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beetje laat, maar bon

Korting op 420shop
    Beetje laat aan het verslag begonnen,

Exact een maand geleden heb ik men Blueberry auto zaadjes ontkiemt.

Deze heb ik in een mix van canna light soil met perliet en big buds korrels in men ac infinity setup gezet ..

Nu, een maand later, nog steeds enkel afgezuurd water aan het toevoegen en ze doen het echt goed.

Hangen onder een 240wat led lamp, met 4 kleine led bars aan de zijkanten van de tent.

Een van de 4 is wat later in bloei geschoten, maar aan het tempo waarom ze gaan, zie ik het wel goed komen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Leuk ik volg!

Comment

Ook subke , succes ! Mooi vol, ziet r goed uit!
      Ganja always does the trick.

Comment

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Welke lampen gebruik je?

• George38
        George38 commented
        Editing a comment
        giinnoo

Een IONBOARD S33 – LED Grow Light Board 240W

En aanvullend nog : IONBEAM S16, Full Spectrum LED Grow Light Bars, Samsung LM301H EVO, 16-Inch & IONBEAM U2, Targeted Spectrum UV LED Grow Light Bars, 2-Bar Kit, 11-Inch

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Netjes, hopelijk heeft die bij verlichting ook nut

Mooi om te zien dat je bijverlichting gebruikt, helaas had ik met deze zelfde soort kort terug een grote ellende (die kiemden vrijwel niet)

Die zijverlichting is voor midden en onderin alles aan te dikken,als je eerder hebt gekweekt zonder dan ga je het verschil wel opmerken.

Comment

• George38
        George38 commented
        Editing a comment
        Klemt idd niet goed als je de oorspronkelijke plaatjes gebruikt... Maar een setje sterke magneten van Amazon lost dit zo op. Ik heb setjes van 10kg draagkracht aangekocht en deze zorgen dat alles mooi blijft hangen

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Ik bedoelde de zaden met kiemen, ik had alleen maar ellende ermee,had dezelfde soort

• George38
        George38 commented
        Editing a comment
        stafford aaah kiemen, ja... Ik heb een grote propagator om te kiemen en de eerste week of 2 voor te groeien, een jaar of 6 geleden aangekocht en ben er nog steeds zeer tevreden over.. is ook een groot ding, wanneer ik aan een kweek bezig ben, gebruik ik hem om men paddo's te kweken.. geraken vlotjes 3 kits van zamnesia in.

De dames hebben weer een nachtje geslapen, net hun ontbijt gehad & ze zien er weer stralend uit!

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Mooi tuintje zo van bovenaf 👍🏻

Shhhh!

De dames slapen!

Comment

• PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Waarom zwart wit ?
        We willen groen zien 🤓

• George38
        George38 commented
        Editing a comment
        PH donner dat was night vision de kleurtjes staan eronder.

Morgen nog eens een nieuwe update! Ze doen het heel goed, wat een geur ook!

Toch zalig, zo een controller van ac infinity...

Alles vanop m'n gsm te besturen & het klimaat zet zichzelf mooi op punt... Kan het alleen maar aanraden aan mensen die op het punt staan een nieuwe setup aan te schaffen

Comment

• George38
        George38 commented
        Editing a comment
        Grow Co is gewoon te bestellen op hun site, zonder importkosten etc.. is enkel een Amerikaanse stekker.. k heb hem hier staan en is echt een top ding.. verwarmt niet enkel de tent, maar 50m² garage, en dat op stand 2 van de 10
        Last edited by George38; 19 January 2025, 15:19.

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Nice Stekker is zo omgewisseld ja. Maar heb t al opgelost met n verwarmingsmat nu.
        Heb ook net n Rosin pers gekocht en n nieuwe lamp binnen. ff genoeg geld uitgegeven zo.

Voor de winter was ik bang dat mijn temperaturen problematisch zouden worden maar is niet t geval gelukkig.

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Grow Co die heb ik nieuw in de doos nog

Een update foto van deze morgend, alles loopt nog steeds geen mooi.. voor hun eerste weekje in bloei te zijn vind ik persoonlijk dat ze echt al ver staan.. nog steeds enkel monster bud korrels als voeding, en water van PH 6.5 a 6.7 (heb een 200l vat staan naast m'n tent met een pompje om het mezelf gemakkelijk te maken.)

Comment

Een dagje verder, ze doen het nog steeds super goed.

Vanavond voor dat de lichten uit gaan krijgen ze allemaal nog eens een grote waterbeurt.. maar verder is er weinig aan op te merken.

Heb zelden autoflowers gehad die zo mooi, het hele oppervlakte in beslag namen.

Achteraan links is iets later in bloei geschoten, die moet ik nog een beetje trainen om ongeveer de zelfde hoogte als de rest te krijgen.. maar verder.. ben ik heel benieuwd naar m'n oogst!
        This gallery has 2 photos.

Comment

Achteraan links heeft het even wat moeilijker gehad, die is later in bloei geschoten waardoor het klimaat van de tent niet optimaal was.. maar ze komt er wel door.. de andere doen het nog steeds heel goed op enkel de big buds pellets.

Zouden normaal nog een 5tal weken te gaan hebben, maar je weet nooit natuurlijk. De verpakking is zelden correct.. we zien wel!

Momenteel is het 24-25°c in de tent met een Lv van +- 55%
          This gallery has 3 photos.

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Linksachter heeft een watergiftperikel

• George38
            George38 commented
            Editing a comment
            Takketoelli goh, zou me straf lijken. Stoffen potten, genoeg perliet, verwarmde bodem en warme lucht wordt op de potten geblazen en alle water dat te veel gegeven wordt loopt mooi af uit de pot.

Heeft ook enkel water gekregen wanneer de aarde droog was (in de diepte).

Nog een paar foto's van de vordering.. denk dat het een mooie oogst gaat worden, zeker voor een stelletje auto flowers in een garage ^^
          This gallery has 5 photos.

Comment

• Grow Co
            Grow Co commented
            Editing a comment
            Pas op niet te hard juichen je bent er nog niet

Vandaag nog een beertje dan leaves getrimt, om wat meer plaats te maken zodat het licht verder kan.

De verlichting langs de kanten doet zeker z'n werk, verschillende buds groeien duidelijk in die richting!
          Tot nu toe, een hele leuke kweek al.. monster bud pellets scoren voor mij al hoog!
          This gallery has 4 photos.

Comment

• Fenderbender
            Fenderbender commented
            Editing a comment
            Das Bionova Profimix die monster bud pellets.. ook al enkele malen gebruikt, buiten vind ik het vooral goed te doen, binnen vind ik het wat moeilijker te doseren en denk ook met mijn systeem der is constant water wat opgezogen wordt door de grond en die pellets vergaan mss iets te snel en laten te grote dosis vrij.
            Maar buiten absoluut prima voor mij, bouwt enorme planten.

Dan toch maar enkele foto's genomen vandaag.. we komen steeds dichter, de ene loopt al wat meer voor dan de andere.. maar ze zien er allen goed uit.. en die geur, heerlijk
          This gallery has 4 photos.

Comment

Slow and steady!

Temp 25-26 en LV 55%

Verder, niet veel te melden.

Ik ga wel een extra pompje in men 200l watervat installeren & een zuurstof pompje om het water in beweging te houden en zuurstofrijk te houden. Simpele aquarium dingetjes, samen een 30€. Dan zou ik toch alles moeten hebben ^^ opnieuw beginnen kweken is een dure hobby geweest tot nu toe.. maar als ik m'n planten zie, en me zo gelukkig voel.. meer dan waard!

Heb ook gelezen dat knipafval aan kippen geven goed is voor hun imuunsysteem, aangezien we binnekort 4 tot 6 kippen halen, komt dat goed uit. Knipafval in.. stikstof eruit !
            This gallery has 6 photos.

Comment

Slechts 2 dagen ertussen maar de toppen zijn ongelofelijk aan het aandikken! Grond was nog lichtjes vochtig, dus vandaag geen water gegeven.. wss morgen nog een goeie beurt geven (:p)

Omgeving nog steeds hetzelfde als hierboven, daar zorgt men ac infinity controller netjes voor!
              This gallery has 5 photos.

Comment

Bezig...
              X