Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sj dp 90 met twee dames in éen kuip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Sj dp 90 met twee dames in éen kuip

Korting op 420shop
    Hehe de titel klinkt wat r -rated nu ik het bedenk. Was niet de bedoeling

Wat goedkope potgrond wat opgewaardeerd met guano, wat luchtiger met perliet, en wat plaagvrij gemaakt hopelijk met a.r.t.s. biogranules.

20250413_161151.jpg

Onderaan een laagje hydrokorrels, en grote gaten voor drainage.

20250413_161148.jpg

Keuze uit 4 maar ben voor candy kush van seed genetics gegaan en sunset sherbet van zamnesia.

20250413_162857.jpg

20250413_161944.jpg

Van elks twee in root riot cubes gedaan . De bak heeft ongeveer 38 liter potgrond nodig, en de twee mooiste zaailingen komen wat uit de midden in de pot terecht, na verplanten in beerpong cups.

17445584594884996172041074124706.jpg

17445585133967703656788990788338.jpg

Daar de tent 90 breed is en 60 diep ga ik diagonaal wss niet aan 120 geraken, en ga ik niet de mars sp3000 gebruiken, maar de ts600 en wss de twee cosmorrow strips van 90cm gebruiken. Samen 165 watt dan.

Ook terug zoveel mogelijk toppen veldje vol, met lst toepassen !

Of zou ik de twee zaden samengooien in het midden om een soort symbiotische levensboom te kweken ?

Best niet . zou wel mooi zijn

dna-tree-illuminated-stockcake.jpg

Groetjes en kweek ze !
    Ganja always does the trick.

Nice dat je weer eens wat post, ik dacht al waar zit ie?

Succes maar weer!
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx ! Tword weer zomer he, terug wat actiever . Was een redelijke warme maar #%!winter , dat vallen en blaadje terug aan de boom moment doet tch iets met me, kga zonnebank moeten aanschaffen...

Die cosmorrow strips doen het goed
    het groeien sowieso
    ik heb ze nog niet gebruikt met afbloeien
    ik zou ze beiden een kwart van de rand zetten
    dan heb je geen kans dat de ene de ander overgroeid
    succes

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx! Ga ik proberen, wat van de rand af.

Succes!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

Goeie titel.. 😁👍

Succes en veel plezier met je kweek!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Was een hype die ik ni echt verstond , indertijd, nu nog niet eigenlijk , maar toch kwam de mop/ titel spontaan op, kga de psychologie erachter niet onderzoeken . Thx , en dat is meer een hoofdreden geworden, plezier in kweken en zien opgroeien heb ik nodig. Tword tijd dat ik kamerplanten en tuin ook es aanpak.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Eens even lekker die groene vingers laten wapperen! Maar in tranquilo modus......lekker zen bezig zijn met het groen.😊

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Verlies soms interesse in iets terwijl het jaren deugddoend was, inderdaad tot rust komen tussen het groen kan en gaat opnieuw deugddoen

Succes weer

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx ! We gaan ervoor!

Succes ik volg 😁

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx ! Welkom!

He daar is ie weer👍👍, lekker weer aan de gang? Follow up!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Eerder aan de gamer denk ik toch . Ik ben er niet mee opgegroeid ik zat altijd buiten te spelen. Nu heb ik dat gevoel ook , buiten een enorme interesse plots, na een tijd niks meer, alles of niks, en dan bepaalt het spel deels maar hoe snel ik het wegschuif...alles in het leven is repetetief, maar bij dat kom ik slecht . Timesplitters 2 is 1 vd weinige spellen op ps (2)die ik me herinner en toch 40? Platinums behaald op ps3 en 4 .

Mss liefde haatrelatie ermee fzo

• Levi
      Levi commented
      Editing a comment
      Kweken gamen blowen werkt voor mij zeer goed & ontspannend 🫠🫠

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Af en toe game ik mij een ongeluk, maar het liefst ben ik gewoon buiten in het bos. Uitwaaien op de hei. Bootjes kijken op de maas. Fietstochten in het maasdal

Succes ik volg je ook weer!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx , welkom!

Liftoff! 100% en wat te nat gestaan, had dag n half ze niet in de tent gezet, en plots dacht ik terug aan het wel moet, matje en lampje aan mss te warm en schotel onder het bakje gezet.

17449661655153195366773457564083.jpg

erop uit ook paar dagjes , daarmee aan het twijfelen om ze ineens in de grote bak te stoppen, meer volume minder snel uitdrogen t.o.v. beercups..

Is er ook weer bij

17449662011406930883975584344508.jpg

dus zo.

17449674029233874798495228742858.jpg

Snelle update ..

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Geen afzuiging aan en evt natgenevelde bekertjes erop zetten. Twee stokjes plat langs het stekje en daar beker op. Beetje lucht erbij
      Grond natspuiten voor je gaat en het komt wel goed denk ik
      Vooral de luchtstroming zorgt voor verdamping, die moet je uitzetten

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heb vloermat uithezet, geen circulatie en redelijk nat gemaakt, thx!

Eens je met kratten hebt gewerkt is er nog een weg terug? Voor mij neen. Ja 11literpotten in bepaalde settings.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      1 zou het mooist zijn, nu 4 in elke hoek 1, word ook wel mooi . Bags vond ik ook wel goed 20 30 liter fzo..

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik heb er vaak 2 in een krat, aan elke kant een, dan kun je ze desgewenst draaien. met 4 in een krat kan dat ook uiteraard. Dan zou ik stekken pakken en direct op 12/12.

4 dagen later, stammetjes lichter dikker geworden. Vanaf morgen terug het matje wat aanleggen ook.

20250422_174600.jpg

Voorlopig weinig te melden anders !

Comment

20250426_110305.jpg

Geen water 3 dagen minder is soms meer bij die dingen , nu een litertje half met wat sugar royal verdeeld over de bak . Ze zijn al goed geworteld, hebben dikkere stammetjes gekregen en zijn al wat droogte gewend ook. Nu ga ik ze wat meer gewend maken aan meer en soms veel water ook.

En mooiere naamkaartjes verdienen ze ook wel

Links dus candy kush- seed genetics en rechts- sunset sherbet van zamnesia moest ik opzoeken was nog geen lang termijn geheugen geworden

Wss rond de 20 graden lamp aan wat mindr lamp uit, warmtemat niet aan, het zou al te warm komen denk ik nog een paar dagjes wachten met mat en afzuiging, zoals men zei hier, vochtigheid houd wat langer vast en dat doet ze deugd ook !

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Die dames gaan er wel komen 👀
        Idd ff n mooi labeltje printen daar groeien ze niet harder door 😉

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Veel plaats om te wortelen geeft ze meer werk onder de grond, maar eens ze vertrokken zijn is het wel sneller denk ik... subiets nieuw fotootje posten

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        heb je dit nog al eens gedaan , met zen 4 in 1 pot

Wat te weinig tijd ene energie kunnen geven... ook wat te weinig water uiteindelijk... maar ze doen het goed.

20250429_220033.jpg

Remco is de eerste x zo denk ik . Veel toppen en lst maar met 4 plantjes ga ik geen 64x moeten toppen gaat het snel schakelen worden om overzicht te behouden.. denk ik .

Litertje met sugar royal is te weinig op 2-3 dagen naar mijn gevoel . Opvoeren zodat de hele bak es nay word voor sterkere wortels.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Misschien grond afdekken met plastic voor worrels overal.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Twijfelgeval dat, heb w3l graag de verdamping ook bovenaan

Sneaky sneaky lust wel een blaadje . Had onlangs wat vergeten gedrooge takjes met blaadjes en topjes aan laten liggen, loopt ie wel niet weg met een hele tak en begon ie aan blad en topje te kauwen. Snel weggenomen, vermoed dat ie wel tegen een stootje kan maar is wss al high genoeg van rook alleen... opeten heeft nog een zwaar effect op hen wss dus liever niet. Heeft nog nooit aan een kamerplant gekomen ook maar de laatste tijd eet ie niet enkel gras en soms kan het giftig zijn he. Wat kattegras halen en hopelijk verkiest ie dat dan .

20250503_000326.jpg 20250503_000332.jpg

Nog niet getopt, nog niet gefimd, nog geen lst . Bijna ! . Ook nog geen wind of niks , stevige stammetjes al.

Enkel dus 85w op 18/6 en om de paar dagen litertje half met wat sugar royal. Ondanks de biogranules enkele vrm gespot maar eitjes hebben ook weinig kans erdoor, gaat nooit vermeerderen.

Ze groeien goed en sterk met weinig , veel plaats om te wortelen, en mss helpen ze elkaar ondergronds met wat stoffen te transporteren onderling met verweven wortels. Onkruid doet dat ook in de tuin, iets die diep wortelt brengt voeding mee naar de hogere lagen voor niet diep wortelende plantjes. mooie symbiose zo. Neem wat droogte erbij en een perfect gekuiste border gaat alles verwelken en een wiet border blijft sterker bewapend . Jammer dat de mens onkruid haat tot in de ziel soms.. diepgeworteld

Comment

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Is zon lamp eigenlijk geen 100w?

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        De nieuwere wss wel , was ook aan het twijfelen maar de plakker hing er nog aan en daarop stond 85w...

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Ah zo!
    Bezig...
    X