Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TBD kweekt weer mee - 4x Gorilla Glue FastBuds AF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

DAG 55
    ZAAILING 14

GROEI 24
    BLOEI 17

Weer vijf dagen verder en ik heb eigenlijk geen bijzonderheden te melden. Daarom ga ik voor de vorm even een verhaaltje tikken

Ze drinken momenteel FORS. Een gift van 2.5-3L water doen ze net geen twee dagen mee.
    Ideaal voor het bewateren zodat het om de dag kan, ben er blij mee.
    Dame RV heeft een paar dagen gehad dat ze slecht dronk. Geen idee waarom, maar het is rechtgetrokken.
    Denk dat het te maken heeft gehad met echte overschakeling naar bloei.

Heb de planten even op andere posities gezet. Had twee kleinere achterin staan en moest steeds over de twee grote voorsten hangen, niet heel praktisch.
    De twee groten staat nu achterin en de kleineren voorin op een verhoging om de canopy enigzins gelijk te trekken.
    De achtersten hebben duidelijk meer SATIVA in hun systeem, ze zijn dan ook al hoger als een meter.
    Helaas is TBD een indica liefhebber, maar goed... Gewoon oproken dat spul.
    Trichomen zijn al in vrij grote getale aanwezig, dus hoop op flinke knallers.

Dame RA (dus RechtsAchter ) staat wel in bloei, maar het gaat allemaal zooooooooo langzaam.
    Als ik haar vergelijk met de rest heeft ze een achterstand van 2-4 weken, best kut.
    Ze stacked wel, maar alle budsites zijn lang en dun. Even zien hoe zich dat ontwikkeld. Lijkt tot nu toe erg ielig in vergelijking met de rest.

Verder krijgen ze dus zo'n 2x per week 0.50ml/l Atami Bloombastic en zo te zien ben ik daarmee op het juiste moment gestart (dag 50/51).
    Daarvoor hebben ze elk eenmalig 0.25ml/l gekregen om even aan dat spul te proeven en ik te pussy was (want autoflower).
    Blijf denk ik wel op die halve mililiter, want 1ml/l lijkt me gewoon te hardcore.
    En met dit spul is less juist more heb ik begrepen van Minigrowcase
    Dit ga ik blijven geven tot aan dag 70-75 bij de niet-achterlopers en daarna twee weken alleen nog maar water.
    En dan zien we wel wat die sativaboom gaat doen, maar wel een beetje tempo graag
    Oja, we geven braaf elke gift 0.25ml/l CalmMag per watergift.
    Moet van Rreppellsteeltjam en onderin zit er toch steeds wat gelig blad.

Heb net wel nog wat scheuten etc weggeknipt op de plekken waar ik heb gelollipopped.
    Viel me op dat er vrij veel blad gewoon losliet.
    Wel allemaal slap met lichte verkleuring of wat beschadigd, maar toch.
    Schijnt ook bij de overgang naar bloemen maken te horen.
    Heb expres wat meer blad aan de onderkant laten zitten voor als er toch ergens wat problemen komen wat op ouder blad slaat.
    Zoals het er nu uitziet zijn ze dat selectief zelf aan het opruimen.
    Er veranderd in elk geval veel en snel momenteel

FOTO'S:
    20260311_185447.jpg
    RV

20260311_185517.jpg
    LV

20260311_185549.jpg
    LA

20260311_185601.jpg
    RA

20260311_185644.jpg
    Gaat mooi!

20260311_185626.jpg
    18:00u fototijd! Dan zijn ze net weer twee uur wakker en op volle oorlogsterkte.

20260311_190535.jpg
    Blad weggevouwen!

Nou, dat was de spanning en sensatie weer

Comment

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Zeker. Op tophoogte is het 900-910 en op level van de canopy ongeveer 690. Beide gemeten in het midden van de tent. Dus aan de randen zal het lager zijn.

Zit ook wel tegen de grens aan eigenlijk.

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Mooi bladerdek zo en lekker veel toppen, wel ff goed de luchtvochtigheid in de gaten houden straks

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Als je bang bent dat het licht niet diep genoeg door het gewas schijnt kun je beetje ontbladeren eventueel?

Als je tegen de grens aan zit zal het wel goed zijn toch? En dat het bij de zijkanten minder licht is heeft iedere kweker denk ik wel, had ik toen ook.
Bezig...
X