Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chapter 7
Collapse
X
-
het blad is wel wat lichter van kleur, alles zit wat te dicht op de lamp.
Moet toegeven dat het wateren in grotere bags als 26L valt me beetje tegen. Loop altijd wat te klooien voor m’n gevoel dan weer te veel dan weer te weinig. Die bak daarlangs het zelfde probleem.
IMG_1394.jpg IMG_1396.jpg IMG_1395.jpg Over 2 dagen week 8 alweer.
Alles dikt mooi rustig aan, de 3 stengels die zijn overbleven van de 30+ in de bak doen goed hun best om er wat van te maken.
Om de dag 10L voeding krijgen ze, en merk dat ze dorstiger worden dus dat gaan we wat ophogen.
IMG_1397.jpgLast edited by Bo$wachter; 13 July 2025, 22:13.
- Likes 9
Comment
-
Ik moet echt met een ketting gaan werken want dit werkt niet fijn zo. Volgende ronde is wat aanpassingen aanbrengen. Lamp moet ik van de week even provisorisch omhoog doen.
The Enemy Of The State… de naam beviel me direct toen ik hem op de kaart zag op de beurs in Berlijn. Fijn gesprek gehad met de dame die daar de zaden verkocht. Wat problemen gehad met kiemen maar naar een mailtje hebben ze direct 3 nieuwe toegestuurd👏 dus qua service ben ik wel te spreken over Super Strains. Nu eenmaal in de bloei is het een geurende potente dame in wording. Volgens mij gaat dat een zeer lekker wietje worden en zal ik blij zijn dat ik daar nog wat zaden van heb liggen.
nu nog een maandje geduldig afwachten
Wel benieuwd hoe die in de bak er dan bij staan want die zijn nog lang niet zo ver en was er eigenlijk niet van plan om op te wachten.
Hawaïen snow staat te wachten😮🤤 IMG_1415.jpg
- Likes 8
Comment
-
Dan maar zo door gaan deze ronde, volgende ronde word het super
-
Simpel hulpje .
Ff knutselen maar dan hebbie ook wat
Met een plank wat schroeven en ducktype kom je al een end.
Last edited by PH donner; 18 July 2025, 22:38.
-
Daar heb je meer ruimte voor nodig dan ketting.
-
IMG_1426.jpg IMG_1428.jpg Lamp uit geeft toch altijd mooiere foto’s vindt ik.
ondertussen staat de jeugd in de andere tent er goed bij IMG_1429.jpg achterin 3 x Cherry Mac muffin - Growers choice
van links naar rechts:
Limon Blanco - khalifa Genetics
Runtz - zamnesia
Apple fritter - geen idee
Kerosene krash.- Dutch passion
omdat 4 van de 7 zaadjes van Growers choice me in de steek lieten heb ik beroep gedaan op m’n Freebees.
- Likes 11
Comment
-
IMG_1470.jpg IMG_1472.jpg week 9
blaadjes zijn toch aardig verkleurd dus iets doe ik niet goed.. maar wat? Dat weet Joost!!…meld je effe Joost.
ph tussen de 5,9 en 6,5 en de EC 1,5
En ze krijgen hun portie calmag..
- Likes 8
Comment
-
IMG_1497.jpg IMG_1496.jpg deze worden waarschijnlijk te vroeg geoogst want het ziet er na uit dat die linkse nog 5 weken zou kunnen maar daar heeft niemand zin in met een hok die zowat leeg staat.🫠
- Likes 5
Comment

Comment