Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x white widow (seedsman)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x white widow (seedsman)

    Korting op 420shop
    hallo ,

    Dit is mijn eerste keer dat ik zelf plantjes kweek , ik was het beu om altijd naar holland te rijden daarmee waarom niet zelf eens proberen
    ik heb zaadjes gekocht white widow van seedsman
    ik wou ze eerst buiten kweken in de hof maar het weer zit hier niet mee en ben veel te laten begonnen voor buiten

    ik heb zaadjes 2augustus ontvangen en op 5 augustus geplant in potjes , heb zelf geprobeerd een kastje te maken zonder de zotte kosten te doen het is een reis kist heb daar ondervloer voor parket in gelegd aangezien deze goed warmte behoud en klein ventilatorke en 1tl lamp cool white 36w
    Alle 5 geplant en dan 1 keer buiten gezet en mijn hond heeft er 2op gegeten dus da weet ik nu ook voor de volgende keer

    hier wat foto's IMGP4757.jpgIMGP4760.jpgIMGP4759.jpgIMGP4758.jpgIMGP4756.jpgIMGP4755.jpgIMGP4754.jpgIMGP4753.jpgIMGP4752.jpgIMGP4751.jpgIMGP4750.jpgIMGP4761.jpg

    de plantjes zijn hier +/- 10 dagen oud , en beste plantje is aan gevreten door rups heb ze er afgehaald en trg in orde
    je mag altijd zeggen wat beter kan , tips maar ik doe geen kosten al het materiaal had ik al thuis liggen dus enigste kost waren de zaadjes

    #2
    Re: 3x white widow (seedsman)

    kan er me soms iemand vertellen waarom men plantjes klein blijven als ik ze vergelijk met andere die ook onder 1 tl lamp liggen zijn grote of de mijne
    hier zijn foto's hoe ze er nu bij staan +/-20 dagen er niet zo heel verander
    ze steken btw in universele potgrond en krijgen elke dag voldoende water ??? kan er iemand helpen?
    grtzIMGP4771.jpgIMGP4773.jpgIMGP4774.jpgIMGP4775.jpgIMGP4776.jpg@cv qsszq

    Comment


      #3
      Re: 3x white widow (seedsman)

      ze zijn nu iets meer dan 3weken ver , sinds vandaag begonnen met voeding , acef plantenvoeding voor serreplanten en tomaten npk 4-4,5-8
      ik zie wel dat mijne plantjes niet echt groeien ze krijgen meer blaadjes maar groeien niet in hoogte ,
      is dit een kwestie van te weinig licht ofzo anders moet ik er maar nog een tl lampje bij plaatsen zeker ,
      volgende keer is het toch een kweektentje aanschaffen of eens een deftig kastje in elkaar zetten
      foto's volgen nog

      Comment


        #4
        Re: 3x white widow (seedsman)

        IMGP4801.jpgIMGP4797.jpgIMGP4788.jpgIMGP4792.jpgIMGP4796.jpgIMGP4799.jpghier zijn nog wat foto's
        iemand zeggen of ze er normaal bij staan? +- 3weken
        plzee?
        grtz

        Comment


          #5
          Re: 3x white widow (seedsman)

          1 TL van 36 watt is gewoon te weinig. En je hebt ze niet in een kastje staan of zoiets? Ik zou een kweekruimte inrichten als ik jou was. Dan 5 TL's erboven hangen. Je kan ook met spaarlampen verder gaan. Voeding zou ik nog mee wachten. Ze zien er redelijk gezond uit.

          Begin eens met een donkere (en dan ook echt donker) periode van 8 uur en een licht periode van 16uur. Zet er goed licht boven en je zult snel progressie zien.

          Gr Q

          Comment


            #6
            Re: 3x white widow (seedsman)

            we zijn een week verder en ze eijn toch beke gegroeid heb nog geen tijd gehad om een kast te maken maar al het materiaal heb ik,
            eerst nog een examen afleggen !
            We hebben paar dagen goed zonnentje gehad en dat heeft ze deugd gedaan s'avonds trg onder de lamp
            foto's volgen nog )

            Comment

            Bezig...
            X