Goedenmorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!

Na mijn eerste bio avontuur besloten om door te gaan met deze manier van kweek. Er staan weer 6 nieuwe dames in het voorgroeikastje. 3,5 liter potten in DCM grond
20250817_091610.jpg
Voedingslijn is van Biotabs, watergift via blumats. Dit samen zorgt voor een erg gemakkelijke zorgvrije manier van kweek
Er is startrex en mycotrex door de grond vermengd, waarna deze met een orgatrex en bactrex oplossing is voorbewaterd tot knijpnat

Er zijn 6 zaadjes ontkiemd, 6 opgekomen. Het is een wat spontane greep uit mijn verzameling geworden; een paar nieuw, meeste al eens eerder gezet
Het gaat om
- Sensi Skunk
- Jamaican Pearl
- Santa Maria
- OG Kushβ
- Lemon Cherry Gelato
- White Runtz
20250817_072538.jpg
De Skunk en de Pearl zijn van Sensi, de Santa Maria heb ik ooit hier gewonnen in de loterij, rest is van Barneys Farm.
De laatste twee zijn nieuw
20250817_072545.jpg
Dames bedekt met een kartonnen plaatje waar plastic omheen zit
Voor het oog, voor het licht
Tegen uitdroging, en beetje tegen evt beestjes

Eerste weken alleen maar toekijken, vanaf week drie ongeveer pas weer wat water erbij
Ze staan onder een 40watt cosmorrow lamp
Na 4-5 weken verpotten naar 11 liter

Grote Groeten!!

Na mijn eerste bio avontuur besloten om door te gaan met deze manier van kweek. Er staan weer 6 nieuwe dames in het voorgroeikastje. 3,5 liter potten in DCM grond
20250817_091610.jpg
Voedingslijn is van Biotabs, watergift via blumats. Dit samen zorgt voor een erg gemakkelijke zorgvrije manier van kweek
Er is startrex en mycotrex door de grond vermengd, waarna deze met een orgatrex en bactrex oplossing is voorbewaterd tot knijpnat

Er zijn 6 zaadjes ontkiemd, 6 opgekomen. Het is een wat spontane greep uit mijn verzameling geworden; een paar nieuw, meeste al eens eerder gezet
Het gaat om
- Sensi Skunk
- Jamaican Pearl
- Santa Maria
- OG Kushβ
- Lemon Cherry Gelato
- White Runtz
20250817_072538.jpg
De Skunk en de Pearl zijn van Sensi, de Santa Maria heb ik ooit hier gewonnen in de loterij, rest is van Barneys Farm.
De laatste twee zijn nieuw
20250817_072545.jpg
Dames bedekt met een kartonnen plaatje waar plastic omheen zit
Voor het oog, voor het licht
Tegen uitdroging, en beetje tegen evt beestjes
Eerste weken alleen maar toekijken, vanaf week drie ongeveer pas weer wat water erbij
Ze staan onder een 40watt cosmorrow lamp
Na 4-5 weken verpotten naar 11 liter

Grote Groeten!!

.. .... .... .... ....
Comment