Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ,
    Hierbij begin ik ook mijn kweek verslag van de GROWSTAR contest .
    Moest namelijk eerst mijn kweek afmaken en daarna 2 weken welverdiende vakantie (vond ik zelf).

    Mijn pakket van GOLD netjes opgehaald bij ALIEN .
    Pakket was goed gevuld , zeer tevreden

    P8210434.jpg


    Ik heb na mijn vakantie gelijk 7 Amnesia haze (fem) te ontkiemen gelegd en na 48 uur waren ze zover om in de potjes te zetten .
    De potjes goed ingewaterd met Gold Exelerator en Gold Protector .

    P6140049.jpgP8210429.jpg

    Voor de conterst van Growstar heb ik gelijk maar een nieuw voorgroei en droogkast gebouwd .

    P7260123.jpgP7260124.jpg

    Een kast van 200cm hoog 60cm diep en 90 cm breed .
    50 watt hps lamp van philips met een evsa om voor te groeien ( ruimte 100 cm hoog 60 diep en 45 breed )
    Onderzijde is bestemd voor het drogen van de dames
    Heb ik nog 1 vakje over en dat is voor mijn voeding en voedingswater op tempratuur te houden .
    150 m3 filter + afzuiging erin die alle ruimtes kunnen afzuigen .

    P8280458.jpg

    En dan zijn we weer klaar voor een nieuwe start .

    Vragen en tips altijd welkom ...
    Last edited by Jointjedraaien; 19 September 2011, 13:56. Reden: Prefix growstar toegevoegd

    #2
    Re: 5x Amnesia haze ( hopelijk een ABC-tje ) van GOLD

    ziet er netjes uit,hoe groot word je afbloei ruimte,en wat voor lamp hang je daarin?.

    Comment


      #3
      Re: 5x Amnesia haze ( hopelijk een ABC-tje ) van GOLD

      Hey Tumble ,
      Zoals normaal gaat alles in mijn zelf gebouwde kweekkast van 200 cm hoog 120 cm breed en 140 cm diep
      In deze ruimte kweek ik met een 400 watt lamp , wat voor mij genoeg opbrengt .
      250m3 afzuiging + filter en davon 11 voor temp regeling

      kast 2011.jpgkast2011-2.jpg

      Comment


        #4
        Re: 5x Amnesia haze ( hopelijk een ABC-tje ) van GOLD

        lolwas vergeten dat jij die gast met ze schuur op zolder was.succes met de haze,pas op met de groei van die dingen,bij een maatje van me groeien ze tussen de lampen door

        Comment


          #5
          Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

          De dames zien er goed uit ... 6 dagen oud nu .
          Groeien goed , zit wel iets verschil in lengte .
          V/d week ff kijken of de Exelerator zijn werk doen als ik ze over pot naar een grotere pot .
          ben benieuwd naar het wortelstelsel.

          P8280455.jpg P8280456.jpg
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

            Mooi man, succes ermee.
            Er zijn wel voordelen om met 600W te werken, minder vaak kweken, weed kan langer curen, etc

            Comment


              #7
              Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

              Ja , volgend jaar ga ik overstappen naar 600 watt ... eerst genoeg ervaring opdoen .
              En nu met de contest van Growstar , en het volgen van de medekwekers kan ik de overstap wel maken .
              Morgen weer een update van de dames .

              Comment


                #8
                Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                Beetje aan de laate kant , maar druk druk ....
                Hier een update van de dames .
                Ze zijn naar een grotere pot , wortel zien er mooi en zeer vol uit . Exelerator doet zijn werk goed van Gold .

                P9040469.jpgP9040472.jpg
                P9040467.jpgP9040468.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                  die gaan als een speernu moet je ze in bedwang zien te houden door de lamp er laag op te knallen

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                    Hey allemaal ,

                    Nou de dames knallen de lucht in ... wel redelijk gestrekt ...
                    Ben nog aan het testen met mijn lamp , weet niet goed welke hoogte ik de lamp moet hangen ...
                    Heel simpel gedacht 600 watt 60 cm 400 watt 40 cm dus een 50 watt hps op 5 cm , maar dit vinden de dames toch net iets te warm .
                    Dus hangt nu op +/- 10 cm en dat gaat goed , maar dan strekken ze redelijk veel ...
                    P9130480.jpgP9130476.jpgP9130477.jpgP9130478.jpgP9130479.jpg

                    V/d week worden de dames getopt en overgepot naar de 30 liters waar ze in afgebloeid worden .

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                      Koop een Fertometer.
                      En geef pas voeding als het lampje op geel springt.
                      Stel de voeding zo in dat na de gift het groene lampje brandt.
                      Dit is de beste mannier bij Haze achtigen. (en extreme Sativa's zoals Mama Thai)

                      Bij soorten als Santa Maria kan je veel hoger gaan zitten met je voeding.

                      En zorg voor veel licht. Min. 400-600 watt/m2

                      Na het verpotten weer een tijdje Exelerator geven, dan zit de pot zo weer vol wortels.

                      Succes, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                        Tnx HJM ,
                        Idd een ferto meter is wel handig ... mijn vorige kweek was ook een Amnesia-haze en had eigelijk bijna geen problemen .
                        5 plantjes en 400 watt , gewoon dezelfde opstelling ... alleen anders voorgroeien (spaarlampen) en Aptus voeding lijn .
                        En kwam netjes tot 0.637 gram per watt ...
                        Een hele verbetering ... daarvoor had ik 0.48 gramm per watt zonder een hele voedingslijn .
                        Dus ben heel erg benieuwd naar de Gold voedingslijn en wat dit me gaat opbrengen per watt .
                        Groetjes

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                          Hallo allemaal ,
                          Heb de dames net overgepot naar de 25 liter potten , helaas hadden ze in de growshop geen lightmix ... dus ben gewoon weer terug naar de oude vertouwde Bat-mix .
                          Word nu wel lastig want er zit genoeg voeding in voor zeker 3 weken .
                          Ze staan er nog een beetje slapjes bij , maar dit is van het overpotten .
                          Weet iemand wat er aan de hand is met de dames als het blad van binnenuit geel word , zelfs al bij de nieuwe internode ???
                          Hoop dat het nog goed komt , het is maar bij 2 van de 5 plantjes (heb er gelukkig nog 2 op reserve)
                          Wortels groeien super goed bij het gebruik van de Exelerator van Gold .
                          P9200481.jpgP9200484.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                            Mooi vol geworteld zeg en mooi gezonde wortels.

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x Amnesia haze (hopelijk een ABC-tje) van Growstar

                              Mooi verslag, vooral zo doorgaan

                              Ik vroeg me af waar je de zaden hebt gekocht vraagteken
                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                              Comment

                              Bezig...
                              X