Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lange's amnesia queeste

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lange's amnesia queeste

mooie planten al.
    de stekjes zijn voor verbetring vatbaar.(hetgeen ik zie)
    je hebt wat veel blad,beter laat je er maar 2 grote zitten en deze knip je deels af.komt twortelen ten goede.
    grtz

Comment

Hallo piemels,

Gisteren hebben alle amneesjes hun voorbloei laten zien, met zes vrouwen en vier mannen als resultaat. Had iets meer gehoopt maar het is misschien zo slecht nog niet aangezien ik deze keer eens probeer te scroggen. De stekken gaan volgens mij al iets beter, heb de raad van Markster opgevolgd en wat blad weggeknipt en meerdere keren per dag beneveld... iets wat ik int begin amper deed
      Ik twijfel nog of ik het net nu al moet hangen of pas nadien, wanneer de twee grote dames weg zijn... want ze nemen immers noodzakelijke plaats in. We'll see

IMG_2921.jpg

greetz

de lange

Comment

Hoehoe echooo, ooo ,oo, 0

Comment

Kijk Lange nu word je slim en goed tips van Markster aan nemen Mark weet genoeg van kweken .
          Ik blijf jou volgen hoor Lange
          God was never on your side..

Comment

Lol @ bella

Ziet er lekker uit lange

volgen u op de voet
            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Slim van jou HR want hier kunnen we nog wat van gaan leren

Comment

Wat een hoop slimme mensen
                __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

zouden ze nog leven¿

Comment

Tijd voor een update als je het mij vraagt :p
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

hi peepz,

Heb wat flaptop problemen gehad, even van cyberkloot verdwenen... Maar amnezen zijn volop gebruik aant maken van hun 18liter potten, wat een explosiviteit in die planten!!
                      Het scrognet heb ik nemeer kunnen plaatsen, zonder schade aan te richten... Maar ze vullen vanzelf mooi de tent. Heb alleen wat schrik dat de takken wat te fragiel gaan zijn wanneer het gewicht van de toppen gaat toenemen... we'll see. Straks zal ik enkele foto's nemen als het licht uitgaat, geeft een beter en mooier beeld. Met de stekken is het een gedeeltelijk succes, maar ook een ramp. Stek én vrouw nummer 7 ben ik kwijt. Twee stekken hebben het ter nauwer nood nog gered maar goede moeders gaan het niet worden, hier zit ook weer een vrouwtje bij... Ach ja zolang het toekomstige rokertje maar goed en gezond is...

IMG_2954.jpg

de rest volgt straks... ondertussen nu dus.

Daarstraks had ik nog het gedacht om het scrognet voor deze keer achterwege te laten, maar om voor steun te zorgen moet ik wel iets gaan doen... Ze staan weer in plagron allmix dus momenteel krijgen ze enkel afgezuurd water met cannazym en co2. Weeral speelt het verschil in lichtkap me parten, de dames onder de goedkopere hebben duidelijk minder lichtdruk... hier alvast de picca's

IMG_2955.jpgIMG_2956.jpgIMG_2957.jpgIMG_2958.jpgIMG_2961.jpg

greetings

de lange
                      Last edited by lange1908; 14 October 2011, 18:18.

Comment

looking good lange
                        mij eerste gedacht was ook dunne takjes, niets dat een stokje niet kan fixen
                        sigpic

Comment

Yo lange

Die licht kap die je ziet hangen op foto 4...is dat een ajustawing?? of die ene van hun die een vaste boog heeft??? Want zoals die nu staat (zodicht) die werkt als een diepstraler, en zullen je planten idd compacter blijven. Je a-ajust-a-wing kan je ook op diepstralen zetten door de stand te veranderen, dan zullen ze wat minder die strek hebben.

Verder ziet het er goed uit, die zullen zeker steun hebben straks.

Succes verder!!

Grtz

Comment

yooow,

Yep dude, tis een adjust, Volgens mij staat ie nu ook op diepstralen. Er moet gewoon dringend een tweede wing bijkomen ipv die cheapass kap die er nu naast staat...
                            Ook veel te vroeg beginnen ontkiemen plus wat laat getopt... denk ik... Dan eindelijk de grotere potten samen met het hps-licht... met dit als resultaat... Komt wel goed.
                            Elk beginsel van een top groeit uit tot iets moois

greetz

de lange

Comment

Whoppa daar gaatie weer ik blijf je volgen Lange

Comment

Dag peepz,

Even de voortgang van m'n amnezen meedelen; het strekken is gestopt maar teleurgesteld ben ik zeker niet.
                                Het geeft een voorbode tot vele mooie amnesia-toppen! Het tentje is immers mooi gevuld met deze zes dames... Enkele zijtakken geraken niet tot aan het net, deze ga ik nog een week respijt geven, komen ze er niet: excuses Michel... hakkie hakkie, weg met takkie!
                                Ze krijgen nog steeds enkel afgezuurd water (6.3) met 0.25ml/l cannazym en het gebruikelijke kwartje van een CO2-tablet, elks 1liter alle drie dagen ongeveer...

IMG_2966.jpg

greetz

de lange

Comment

Bezig...
                                X