.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aotoflower binnen
Collapse
X
-
.....You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.Last edited by komatsu300; 19 October 2025, 17:05.
- Likes 1
Comment
-
Kijk naar de grote reguliere merken; marshydro, spiderfarmer, SPYDER.
Die verkopen geen disco ufo's meer.
Witlicht voor de groei, roder licht voor de bloei als je het echt goed wilt aanpakken.
Tuinbouw gebruikt ook full spectrum en is volledig van het disco licht afgestapt. Je mag toch aannemen dat dergelijke branches op feitelijke bewijzen hun keuzes voor de toekomst baseren.
Daarbij gaat je plantje van binnen naar buiten als ik het goed begrijp. Wanneer je der onder full spectrum zou zetten ipv purple zal ze minder stress ervaren omdat het verschil in spectrum tussen binnen en buiten dan minder groot is.
Met full spectrum min 1gr/watt, zelfs als je alles verkloot.
-
Ik sluit me volledig hierbij aan, mijn leds komen ook van ali. Kijk mijn verslag met 65w wat ik er af haal 😊
-
Comment
-
Ik heb geen zin om feitelijk bewijs voor jou te googlen.
Ik geef je een richting, googlen kan je zelf ook.
Er staat genoeg literatuur omtrend dit onderwerp op de www.
Op JD is Voor het eerst de kenner die met de feitelijke technische feitjes strooit: lees zijn verslagen maar als je zin hebt.
Ben het met je eens, dat je niet te veel moet veranderen als het goed gaat en het gaat goed zo te zien. 100000 manieren om mooie bloemen te kweken.
-
Is mijn verslag geen bewijs?
Ik geef ook enkel advies, wat je er mee doet is aan jou natuurlijk.
-
-
Comment
-
Thanks!
Er is een oude gezegde:
Licht is gewicht, gewicht krijg je niet met een 45w paarse lamp. Maar goed ik geef enkel advies, wat hij ermee doet moet hij zelf weten..
-
Hoeveel zon uren krijgt de plant gemiddeld dan?
Indd kan geen lamp tegen op maar voor een fatsoenlijke opbrengst kun je beter een goede lamp pakken
-
-
Comment
-
Het is geen bezwaar/kritiek, en wat vind je dan onzin vragen?
Je voelt je erg aanvallend wat helemaal niet hoeft, we proberen alleen mee te denken wat eventueel beter kan meer niet. En je kan gediplomeerd hovenier zijn wilt niet zeggen dat je ook goed wiet plantjes kan kweken. Buiten dat is het wel een mooi beroep!
-
Samsung diodes ipv briel, wat heeft dqt met hovenieren te maken ? Al kweek je 100 jaar kan je nog bijleren? Afjes hebben 3x genetica , waarvan 1 ruderalis, en die zorgt er altijd voor dat je plant een einde heeft, kun je niet van onderuit.
Wat bedoel je met gediplomeerd hovenier?
-
-
Comment
-
Comment

Comment