Vandaag start n nieuw verhaal…
Niet alleen met dit doorlopend topic.
Ook dat de Holy Zushi voor de eerste keer het licht heeft gezien
24 Oktober 5 zaden Holy Zushi en 3 zaden Santa Maria in water met peroxide laten weken.
Volgende dag alle zaden open met klein worteltje zichtbaar.
Alle in n klein netpotje met Bio Bizz lightmix met n beetje water waar ze in weekte 2 dagen later waren allen boven.
Vandaag 1 november wortels al te zien dus alles verpot.
2 x 8,5 liter pot met potdeviders 8 plekjes Verse Bio Bizz met Bio-Tabs startrex en siliciumflash micotrex ingewaterd met bactrex/orgatrex
Daar kunnen wortelen tot ze geslacht laten zien.
Het plan is 3x Holy Zushi en 1 Santa dames in de tent over te houden 1 man Holy Zushi hoop ik te krijgen uit 5 zaden dat blijft afwachten
Vrouwen die overblijven ga ik proberen bonsai van te maken veel snoeien en trainen in de Minigrow.
IMG_2935.jpg
Links 3 Santa’s en 1 Holy Rechts 4 Holy’s
Word vervolgd
Niet alleen met dit doorlopend topic.
Ook dat de Holy Zushi voor de eerste keer het licht heeft gezien
24 Oktober 5 zaden Holy Zushi en 3 zaden Santa Maria in water met peroxide laten weken.
Volgende dag alle zaden open met klein worteltje zichtbaar.
Alle in n klein netpotje met Bio Bizz lightmix met n beetje water waar ze in weekte 2 dagen later waren allen boven.
Vandaag 1 november wortels al te zien dus alles verpot.
2 x 8,5 liter pot met potdeviders 8 plekjes Verse Bio Bizz met Bio-Tabs startrex en siliciumflash micotrex ingewaterd met bactrex/orgatrex
Daar kunnen wortelen tot ze geslacht laten zien.
Het plan is 3x Holy Zushi en 1 Santa dames in de tent over te houden 1 man Holy Zushi hoop ik te krijgen uit 5 zaden dat blijft afwachten
Vrouwen die overblijven ga ik proberen bonsai van te maken veel snoeien en trainen in de Minigrow.
IMG_2935.jpg
Links 3 Santa’s en 1 Holy Rechts 4 Holy’s
Word vervolgd

Comment