Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow Co’s kweekjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Koster
    Achterblijver knapt ook al op na n dosis compost thee.
    Ze of hij heeft gezelschap grond is hergebruikt dus kan n Santa of n holy zijn
    Rechts onder schutblad
    San Pedro zijn nu 1 jaar oud
    IMG_3194.jpg
    De ex bonsai Holy Zushi
    IMG_3192.jpg
    Blue Zushi links
    IMG_3191.jpg
    Attached Files
    Last edited by Grow Co; 2 weken geleden.

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Ow een cactus, heb ik nog geen ervaring mee gehad.

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Leuke tuintjes heb je zo.
      Ik zie overigens het bijkomend kleintje niet, zat er nog een zaadje in de herbruikte grond blijkbaar?

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Fenderbender Mijn ervaring tot nu is veel geduld hebben.
      Duurt 5 jaar voor ze volwassen is.
      stef273 Thanks ja blijkbaar er is echt n zaailing attached files rechtsonder

Verschuiving van t een en ander.
    Koster ook op 12/12 Kijken of we dat n beetje in toom kunnen houden.
    Anders gaat er nog meer geschoven worden.
    LST doet ook weer mee.

Dutch passion Blue Zus
    IMG_3198.jpg
    Holy Zus
    IMG_3199.jpg
    2.Kosters en 1 vondeling
    IMG_3200.jpg
    En ff met zijn alle
    IMG_3197.jpg
    De koster worden morgen getopt dat worden stekken het geslacht is ook nog niet bekend.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kan je zien in de oksels vanaf node 6/7 volgens L.

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Gaat lekker hier!

Deze van marktplaats gerukt.
    Dan kan ik straks ook

IMG_0038.png

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Ik doe het ook niet meer onder het rijden, meestal in de avond na het avond eten. Ben ooit staande gehouden en gelukkig toen 2/3 dagen niet gerookt en dus niks te zien op de speekseltest, god zij dank

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wij hebben als gebruiker het meest ervaring ermee, en hoe lang voel je het effect van wiet ? Ik wil het niet versimpelen maar, wij weten 4u later voel je niks, 8u later voel je zeker niks , dat het dan 12 u is dat het tekent, ja men zegt het blijft 32 u in de hersenen. We doen nog voor goed. Maar in de praktijk betekent dat als je een rijbewijs hebt je enkel de vrijdag avond 1 mag roken , ofwel wil je blijven rijden moet je stoppen, zou dat niet beter zijn? Dan rekening houdende met alle factoren , de eerste joint , de lichtgevoelige persoon, dan blijft er niks over van praktische richtlijn voor een wet . Maar hoe werkt zulk een test ? 1 trekje of 10 joints , de zwaarste wiet of de lichtste soort, verschil ? Is het wel volledig juist die test als het niks te maken heeft met eenmalig gebruik of chronisch, of afgave en opslag in vetweefsel , zoveel vragen.

Waarschijnlijk kunnen jullie beamen dat, moest je jezelf ooit betrappen op vertraagd reactievermogen , en een manoeuver die je niet had verwacht , zoals bij teveel alcohol, je het zelf niet meer zou vertrouwen, en het niet meer zou doen. Als je praat over bewuste chauffeurs, dan moet een wietroker niet onderdoen voor
      niemand, maar zoals gezegd , er moet een baseline gesteld worden. Die testen gaan vermeerderen en zo word je , als je wiet verkiest boven een pint drinken s avonds , redelijk schaakmat gezet. En het is niet dat we de wet willen overtreden en al zeker niet roekeloos of onbewust achter het stuur kruipen , het is moeilijk om uit te leggen aan niet rokers of mensen die het eenmalig geprobeerd hebben en het was hun ding niet. Ook versta ik zeer zeker dat het niet gemakkelijk is om een wet te maken die hiermee rekening houdt. Veiligheid blijft prioritair.

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Gaaf ding Grow Co! Veel plezier ermee.
      Eigenlijk is vapen veel puurder dan roken. Met roken verbrand je veel thc, cannaboiden, terps etc

We roken nog n pure.
    image.jpg

Comment

Goedemorgen ben de tel kwijt qua bloei weken maar als ik terug kijk kom ik rond week 6 uit
      De Holy is weer n stuk verder…
      IMG_3262.jpg
      IMG_3265.jpg
      Blue Zushi Dutch Passion. Mooie en totaal andere plant dan de Blue Zushi Growers Choice
      IMG_3263.jpg
      Voor de Kosters begint week 3 van 12/12 nog geen bloei verschijnselen te zien.
      Wel wat LST gehad om de boel gelijk te houden.
      IMG_3264.jpg
      IMG_3261.jpg
      Prettig weekend
      Attached Files

Comment

Bezig...
    X