Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower ronde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower ronde

Korting op 420shop
    Jaja het is weer zover we gaan weer een ronde draaien

vorige week de kast (g tool bonanza 1m2) uit elkaar gehaald en helemaal gereinigd en daarna weer gemonteerd. Vandaag zijn de potten geleverd en ik wou dit keer het zaad in de eindpot ontkiemen omdat ik deze keer autoflowers ga kweken en ze liever niet wil overpotten. Morgen komt de nieuwe filter dan kan ik deze op gaan hangen.

IMG_6336.jpg de purple bud zaden zijn van sensi white label en de northern light van RQS deze heb ik eens gratis gekregen bij een bestelling.

ik heb alle 6 de zaden gepoot voor het geval dat niet alles uitkomt in het gunstigste geval blijven er 5 staan.
    mochten ze alle 6 uitkomen ga ik eentje ergens in het bos poten .
    IMG_6338.jpg links de purple bud en rechts de northern light. De middelste heb ik de zaaddoosjes of hoe je ze ook wilt noemen in gedaan.

voor de grond heb ik Plagron batmix gekozen ik heb de bovenste helft van de grond in de potten goed doorgespoeld zodat de zaailing niet gelijk een overdaad aan voeding krijgt.

voeding zal ik Plagron alga grow en alga bloom gebruiken. Welke additieven ik ga gebruiken ben ik nog niet helemaal uit. De tijd zal het leren .
    Voor nu heb ik mijn spider farmer sf2000 erboven hangen deze zal op 20-40% draaien in het begin daarna zal ik hem vervangen voor de sf4000 en naarmate de plant ouder wordt de intensiteit vergroten.

ik ga proberen lst toe te passen op de dames en heb ook een scrog net maar weet niet of ik deze ga gebruiken . Weer zo’n dingetje dat de tijd zal leren

ik heb er zin in hopen op een goeie ronde
    Last edited by Cannanibol; 2 dagen geleden.

Succes deze ronde!
    Ik Kijk mee

Comment

Gratis autoflower van rqs en dan nog de NL, hoop dat je meer succes hebt ermee als ik.. bij mij zou het er nooit meer in komen
      MGC 65W - Purple Lemonade
      MGC 65W - Blueberry Auto
      ​

Comment

• Cannanibol
        Cannanibol commented
        Editing a comment
        Slechte ervaring met RQS zaden ? . Ik heb ze nog niet eerder gebruikt eigenlijk altijd barneys farm of white label van sensi

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        8/9 weken voordat de plant begon te bloeien uiteindelijk herma geworden.. voor een autoflower vulde wel de hele kast van 120cmx40cm maar flink verloren tijd geweest !

• Cannanibol
        Cannanibol commented
        Editing a comment
        Ouch dat is zeker zonde. Ik hoop dat mij dit bespaart blijft we gaan het meemaken

Succes deze ronde, subke!
      Ganja always does the trick.

Comment

• Cannanibol
        Cannanibol commented
        Editing a comment
        Altijd welkom !

Zojuist bij thuiskomst even de nieuwe filter opgehangen van prima klima .
      IMG_6342.jpg verder geen verandering uiteraard. Ging het maar zo snel Wel grappig dat mijn vriezer meer geluid maakt dan mijn hele kweek kast

Comment

Mooi zo’n kast zeg, succes met deze ronde auto’s!

Comment

• Cannanibol
          Cannanibol commented
          Editing a comment
          Ik heb gelukkigen met schuifdeuren ivm ruimte besparing dus geen la’s van hangende deuren . Maar als ik de materialen zelf los zou bestellen zou je je voor de helft van de prijs kunnen maken

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Houten plaat erin van 8mm ipv pvc, heb zo ook een micro opstelling gemaakt vroeger

• Cannanibol
          Cannanibol commented
          Editing a comment
          Thanks voor de tip
      Bezig...
      X